- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil je dan juist dat we allemaal zeggen dat je vet bent?
Rare wezens die vrouwen![]()
dat is totaal niet wat ik bedoelde, integendeel.

Ik zou het nog even een week (of meer) aankijken. Wie weet hou je indd vocht vast en dergelijke.
Indd is het realistisch gezien enorm lastig om zoveel extra te eten! Dus wat @Pillz zegt
Beetje vet erbij is ook niet zo erg en het helpt mee om max spiermassa aan te zetten. Je gaat hartstikke mooi zo!![]()

Nice treen!!
Rdls met straps is een goed idee, ik deed m gisteren weer voor t eerst. Erg lekkere oefening!
Wat ontzettend tof om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad op de meet!
Kan me voorstellen dat je loeinerveus was, maar wel mooi dat het zo'n motiverende uitwerking op je heeft!
En je brengt me weer op ideeen met die landmines. Heb ze in een grijs verleden eens gedaan en vond ze erg leuk om te doen, maar is er tussendoor geglipt, thanks for the reminder
Je laatste training ook nog eens 3 PR's, je gaat lekker!
Hopelijk levert die verrekte spier je niet al te veel klachten op..
leuk dat je bijgelezen hebt
Die pijnlijke plek in m'n onderrug is, geloof het of niet, tijdens de meet weg gegaan. Gekregen in foxgym, weg gegaan in foxgym![]()

Daar zweven dus helende krachten in de lucht. Ga er maar snel nog eens heen als je nog lang last hebt van je traps![]()

Volgens mij zag ik je net in het filmpje op insta van de foxgym meet.

Herkenbaar. -63 was wel haalbaar, maar dan op 10% vet ofzo. Inmiddels heb ik wat meer spiermassa dus nu is het helemaal een nogo
Ik zie nu ook wel in dat je in verhouding meer kracht op bouwt dan je in gewicht aankomt. -84kg zie ik nu iig nog niet zitten hehe
Ja klopt, al is dat stukje wel persoonlijk. Naar mijn idee zit je qua vet% goed als je nog regelmatig ongesteld wordt en je je verder fit voelt. Ik zou mij op 25% niet fijn voelen, ook al zou dat nog prima kunnen qua gezondheid. Dan zou ik iets van 78 kg wegen. Dan liever rond de 15%Precies! En je kan mij niet wijsmaken dat ik me op 10% lekker ga voelen, laat staan alle potentiele kracht kan gebruiken.
Haha nee snap dat 84 nu nog niet aan de orde is. Maar zolang je vet tussen de ~17-24% zit zit je naar mijn idee prima in je gewichtsklasse.

Ja klopt, al is dat stukje wel persoonlijk. Naar mijn idee zit je qua vet% goed als je nog regelmatig ongesteld wordt en je je verder fit voelt. Ik zou mij op 25% niet fijn voelen, ook al zou dat nog prima kunnen qua gezondheid. Dan zou ik iets van 78 kg wegen. Dan liever rond de 15%![]()