XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Wil je dan juist dat we allemaal zeggen dat je vet bent?

Rare wezens die vrouwen :D

• Topic Starter Topic Starter
11/3/2017 - Vrije training 3
OHP

1x10 15 kg
1x5 20 kg
1x4 25 kg
1x3 32.5 kg (PR)
Verrekte wat in m'n mid trapezius. Voelde niet nice.
1x3 32.5 kg
1x3 32.5 kg
Wilde 5x3 doen maar toch niet gedaan omdat het naar voelde.

Front squat
1x10 20 kg
1x10 20 kg
1x5 25 kg
1x5 25 kg
1x5 25 kg
1x3 75 kg (back squat)
Eerste keer ooit FS. Deed het met straps omdat het me anders niet lukt. Best leuk maar erg wennen aan hele andere houding dan back squats.

Incline bp
1x8 35 kg (PR)
2x8 35 kg

Landmine presses
3x8 15 kg aan schijven
Deze press ging gelukkig.

RDL
1x8 52.5 kg (PR)
4x8 52.5 kg
Nu voor het eerst met straps gedaan en ga ik blijven doen. Gewicht kan volgende keer omhoog, want voelde het minder in hams dan eerst. Wellicht omdat m'n gedachte veel bij grip zat. Heb ook nooit meer dan 3x8 gedaan.

Incline db row
3x10 12 kg

Traningstijd: 90 min

Meh, kreeg m'n shirt amper aan en uit door die verrekte spier. Zometeen wel lekker weer eens naar de mac, nieuwe burger testen.

Ik zou het nog even een week (of meer) aankijken. Wie weet hou je indd vocht vast en dergelijke.

Indd is het realistisch gezien enorm lastig om zoveel extra te eten! Dus wat @Pillz zegt:)

Beetje vet erbij is ook niet zo erg en het helpt mee om max spiermassa aan te zetten. Je gaat hartstikke mooi zo!:)

Nice treen!!

Rdls met straps is een goed idee, ik deed m gisteren weer voor t eerst. Erg lekkere oefening!

Wat ontzettend tof om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad op de meet!
Kan me voorstellen dat je loeinerveus was, maar wel mooi dat het zo'n motiverende uitwerking op je heeft!

En je brengt me weer op ideeen met die landmines. Heb ze in een grijs verleden eens gedaan en vond ze erg leuk om te doen, maar is er tussendoor geglipt, thanks for the reminder ;)

Je laatste training ook nog eens 3 PR's, je gaat lekker!
Hopelijk levert die verrekte spier je niet al te veel klachten op..

Weet overigens als geen ander welke mindfucks je kunt hebben wanneer je aan het gainen bent, maar zolang je consistent bent en gewoon netjes je voeding bijhoudt en het resultaat over een periode van enkele weken ziet, kan er imo niet snel iets misgaan. De ene dag kan je werkelijk 1.5 kg zwaar zijn dan een andere dag, dus denk en bekijk vooral langetermijn!

Ik zou het nog even een week (of meer) aankijken. Wie weet hou je indd vocht vast en dergelijke.

Indd is het realistisch gezien enorm lastig om zoveel extra te eten! Dus wat @Pillz zegt:)

Beetje vet erbij is ook niet zo erg en het helpt mee om max spiermassa aan te zetten. Je gaat hartstikke mooi zo!:)

Jullie hebben gelijk! Ik ga het gewoon aankijken totaan de volgende meting van volgende week.
Toch is zo'n meting voor mij een schrikmoment, maar met logisch nadenken snap ik inderdaad dat het belachelijk is om te denken dat ik iets van 1.5 vet erop geplakt heb.

En thanks :D

Nice treen!!

Rdls met straps is een goed idee, ik deed m gisteren weer voor t eerst. Erg lekkere oefening!

Echt leuk om weer eens andere oefeningen te doen! Gewoon eens in de zoveel tijd zo'n weekje bevalt me wel.

Ga nu ook niet meer RDL's doen zonder straps, doodzonde.
En hij is inderdaad erg lekker!

Wat ontzettend tof om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad op de meet!
Kan me voorstellen dat je loeinerveus was, maar wel mooi dat het zo'n motiverende uitwerking op je heeft!

En je brengt me weer op ideeen met die landmines. Heb ze in een grijs verleden eens gedaan en vond ze erg leuk om te doen, maar is er tussendoor geglipt, thanks for the reminder ;)

Je laatste training ook nog eens 3 PR's, je gaat lekker!
Hopelijk levert die verrekte spier je niet al te veel klachten op..

:) leuk dat je bijgelezen hebt

Die landmines zijn echt geweldig. Vooral met die squat variant erbij in. Je voelt echt goed je quads en je hebt genoeg houvast aan de bar om diep genoeg te gaan. En nog schouders, bovenkant borst, traps en triceps.

Zijn wel relatief makkelijke PR's omdat ik deze oefeningen voor het laatst in november ofzo gedaan heb, maar toch, het zijn PR's en dus vooruitgang.

Hoop het ook niet... Vanavond even proberen te foamrollen.

---

Die pijnlijke plek in m'n onderrug is, geloof het of niet, tijdens de meet weg gegaan. Gekregen in foxgym, weg gegaan in foxgym :roflol:

Die pijnlijke plek in m'n onderrug is, geloof het of niet, tijdens de meet weg gegaan. Gekregen in foxgym, weg gegaan in foxgym :roflol:

Daar zweven dus helende krachten in de lucht. Ga er maar snel nog eens heen als je nog lang last hebt van je traps:)

13/3/2017 - week 1, dag 1 (#37)
BP paused

1x5 30 kg
1x4 35 kg
1x4 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
Aandacht besteed aan leg drive en arch goed behouden tijdens de gehele set. Vooral arch wil soms inzakken bij unracken of tijdens het pressen. Cue om meer lats te involven lukt ook al beter.

Squat
1x5 50 kg
1x5 60 kg
1x5 60 kg
1x5 70 kg
1x5 70 kg
1x5 70 kg filmpje
1x5 70 kg
1x5 70 kg
Voelde m'n buitenkant quads vrij goed vanaf werkset 1 al. Had tot gisteravond nog lichte spierpijn daarin van afgelopen week.

BP paused
1x6 30 kg
1x6 35 kg
1x6 35 kg
1x6 37.5 kg
1x6 37.5 kg
1x6 37.5 kg
1x10 37.5 kg t&g (ipv 1x6 paused, zin in)
Stond voor werksets ook 35 in de sheet maar heb even het percentage berekent en kwam rond 37.5 uit (Sheiko rond af op 5'jes).
Kreeg hier wel wat last van m'n handen door lat cue.

RDL
1x8 55 kg (PR)
2x8 55 kg

Dumbell fly ss bench squeeze
Geskipt -- 3x15 sec
Was al de 2e keer dat ik naar db's zocht. Had al geen zin meer om te wachten.

Trainingstijd: 90 min

Heerlijk, lekker weer starten met Sheikojow

EDIT:
Gewicht vanochtend 67.7 (vroeg om 7:00u) dus komt wel weer goed.
Verkramping (?) bovenin m'n rug zit er nog heel licht. Merk het nu nog als ik m'n nek ver achterover buig en/of ver naar links; plek zit rechts. Vrijdag nog wel aan de diclofenac gezeten omdat de pijn niet te harde was. Maar gaat dus de goede kant op :)

Laatst bewerkt:
@SanneF lees nu pas je edit mbt tot gewicht. En je hebt helemaal gelijk. Toch blijft het soms fucken met je gedachte. Maar daar kom je dan wel weer over uit. Dankjewel :)

Volgens mij zag ik je net in het filmpje op insta van de foxgym meet.

Sterk!

Wil je nou wedstrijd doen in 63 of 72?

Herkenbaar. -63 was wel haalbaar, maar dan op 10% vet ofzo. Inmiddels heb ik wat meer spiermassa dus nu is het helemaal een nogo:p

Ik zie nu ook wel in dat je in verhouding meer kracht op bouwt dan je in gewicht aankomt. -84kg zie ik nu iig nog niet zitten hehe

Herkenbaar. -63 was wel haalbaar, maar dan op 10% vet ofzo. Inmiddels heb ik wat meer spiermassa dus nu is het helemaal een nogo:p

Ik zie nu ook wel in dat je in verhouding meer kracht op bouwt dan je in gewicht aankomt. -84kg zie ik nu iig nog niet zitten hehe

Precies! En je kan mij niet wijsmaken dat ik me op 10% lekker ga voelen, laat staan alle potentiele kracht kan gebruiken.

Haha nee snap dat 84 nu nog niet aan de orde is. Maar zolang je vet tussen de ~17-24% zit zit je naar mijn idee prima in je gewichtsklasse.

J
Precies! En je kan mij niet wijsmaken dat ik me op 10% lekker ga voelen, laat staan alle potentiele kracht kan gebruiken.

Haha nee snap dat 84 nu nog niet aan de orde is. Maar zolang je vet tussen de ~17-24% zit zit je naar mijn idee prima in je gewichtsklasse.
Ja klopt, al is dat stukje wel persoonlijk. Naar mijn idee zit je qua vet% goed als je nog regelmatig ongesteld wordt en je je verder fit voelt. Ik zou mij op 25% niet fijn voelen, ook al zou dat nog prima kunnen qua gezondheid. Dan zou ik iets van 78 kg wegen. Dan liever rond de 15%:)

Ja klopt, al is dat stukje wel persoonlijk. Naar mijn idee zit je qua vet% goed als je nog regelmatig ongesteld wordt en je je verder fit voelt. Ik zou mij op 25% niet fijn voelen, ook al zou dat nog prima kunnen qua gezondheid. Dan zou ik iets van 78 kg wegen. Dan liever rond de 15%:)

Is natuurlijk persoonlijk :)
Maar daaebij komt dat ik geen eens mijn vetpercentage van nu weet. Denk bijna niemand echt. Zal altijd een benadering blijven.

Maar als je je huidige % als uitgangspunt neemt kan je voor jezelf wel de grenzen trekken waar je je fijn bij voelt natuurlijk.

Terug
Naar boven