AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Volgens mij heeft Sheiko gezegd dat je dan best wat minder mag squatten en dat deadliften haast uitgesloten mag worden in dat geval. Even opzoeken:

Boris Sheiko: There is only one difference in training between men and women and this is due to menstruation. During the critical days I do not plan deadlifts and reduce the weight of squats.

Heb je niet je inhaler bij je?
Zit standaard bij mij in me sport tas mocht het nodig zijn.

dips doe je gewoon los hangend?

of tussen 2 bankjes?

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij heeft Sheiko gezegd dat je dan best wat minder mag squatten en dat deadliften haast uitgesloten mag worden in dat geval. Even opzoeken:

Boris Sheiko: There is only one difference in training between men and women and this is due to menstruation. During the critical days I do not plan deadlifts and reduce the weight of squats.

Bedankt Sheiko-kenner. Was echt niet lekker vandaag namelijk...

Heb je niet je inhaler bij je?
Zit standaard bij mij in me sport tas mocht het nodig zijn.

dips doe je gewoon los hangend?

of tussen 2 bankjes?

Heb ik inderdaad ook standaard bij me. Maar dan ben ik eigenwijs en vind ik dat ik m'n squatsetjes eerst maar af moet maken. Dat moet ik dus niet doen :rolleyes:

Dips doe ik op twee stangen die licht in zo'n V-vorm lopen (zie bijlage).

bw_dip_LRG.jpg - 85181

Dat van die dips herken ik. Als ik klaar was met dips dan voelde ik mijn sleutelbeen ook heel erg. Volgens mij komt het door het te ver naar voren leunen, maar dat weet ik niet zeker. Heb er nu wel minder last van dan voorheen als ik ze doe.

Dat van die dips herken ik. Als ik klaar was met dips dan voelde ik mijn sleutelbeen ook heel erg. Volgens mij komt het door het te ver naar voren leunen, maar dat weet ik niet zeker. Heb er nu wel minder last van dan voorheen als ik ze doe.

Naar voren leunen zou wel kunnen. Ik doe dat in ieder geval wel redelijk geloof ik. Jij bent, neem ik aan, maar rechtop gaan dippen waardoor je minder last hebt?

Dit was overigens maar de 4e keer ofzo dat ik ze deed en doe ze niet vaak, maar voelde gewoon niet zo nice. Voor de volgende keer ga ik het wel even wat meer rechtop proberen.

Inhaler misschien nog niet eens zo gek. Aangezien ik ook altijd kapot ga op squats. Echt al jaaaren geen medicatie gebruikt voor astma.

Naar voren leunen zou wel kunnen. Ik doe dat in ieder geval wel redelijk geloof ik. Jij bent, neem ik aan, maar rechtop gaan dippen waardoor je minder last hebt?

Dit was overigens maar de 4e keer ofzo dat ik ze deed en doe ze niet vaak, maar voelde gewoon niet zo nice. Voor de volgende keer ga ik het wel even wat meer rechtop proberen.

Ik kan het niet met zekerheid zeggen maar het lijkt me ergens ook wel een beetje logisch aangezien je veel minder druk op je voorkant schouders legt als je een klein beetje rechtop dipt.

Inhaler misschien nog niet eens zo gek. Aangezien ik ook altijd kapot ga op squats. Echt al jaaaren geen medicatie gebruikt voor astma.

Give it a try.

Ik neem het nooit preventief, vind ik onnozel. Maar als ik last heb en ik neem 1 puf (of 2 als het erg is) is het binnen 15 min gewoon helemaal weg.

Ik kan het niet met zekerheid zeggen maar het lijkt me ergens ook wel een beetje logisch aangezien je veel minder druk op je voorkant schouders legt als je een klein beetje rechtop dipt.

Klinkt inderdaad logisch als je het zo zegt. Ga het gewoon proberen de volgende keer!

Hey dat heb ik ook, maar dan vooral na het dippen. Als ik klaar ben met de set...

Ik heb de stang nog steeds niet gemeten, maar ik moet weer paused benchen in het nieuwe blok dus ik ga dan het gehele blok wijder benchen (ik bench nu namelijk met de pink op de ringen dus ik vermoed dat ik met mijn indexvinger op de ringen moet). Ik ben heel erg benieuwd hoe dat bevalt! Mocht het niet bevallen dan kan ik altijd nog in het 3e blok terug naar iets minder breed.

pizza ziet er goed uit! :D

Hey dat heb ik ook, maar dan vooral na het dippen. Als ik klaar ben met de set...

Ik had het met name tijdens, en even daarna :scratch:

Ik heb de stang nog steeds niet gemeten, maar ik moet weer paused benchen in het nieuwe blok dus ik ga dan het gehele blok wijder benchen (ik bench nu namelijk met de pink op de ringen dus ik vermoed dat ik met mijn indexvinger op de ringen moet). Ik ben heel erg benieuwd hoe dat bevalt! Mocht het niet bevallen dan kan ik altijd nog in het 3e blok terug naar iets minder breed.

pizza ziet er goed uit! :D

Denk dat jij dan zeker uitkomt met indexvinger op de ringen ja! Ik moet zeggen, mij bevalt het wel. Ik het het idee dat het gewicht beter verspreid is over alle spieren waarmee je bencht. Voorheen had ik het idee licht te grinden omdat ergens teveel druk op kwam (geen pomp, of verzuring, beetje moeilijk uit te leggen). Ben benieuwd of het je zal helpen.

En ik moet m'n naam wel een beetje eer aan doen he :eating:

Meting van vandaag (16/3 > 22/3)
Gewicht: 67.8 > 67.65 (-0.15) ding bleef te hele tijd fl*kkeren tussen .6 en .7
Taille: 68.75 > 68.0 (-0.75)
Heup: 86.0 > 86.0 (-)
Kcals: 2800

Huidplooi %: 11.26 > 10.90% (-0.36)
Huidplooi mm: 25.35 > 24.40 (-0.95)

Kan morgen niet meten dus heb het nu even voor 6 dagen gedaan.

Kijk even m'n gewicht van overmorgen aan. Zakkingen kunnen namelijk ook te maken hebben met vochtverlies van stopweek.

als je echt hardc0r3 bent dan vergelijk je fysiologisch vergelijkbare periodes uit je cyclus met elkaar en niet alle weken. De eerste helft en met name de 2e kwart is oestrogeen dominant en progesteron laag en is het leven goed. Vanaf ~halverwege stijgt progesteron met zn piek rond het eind van de derde kwart en dan is het leven gay want progesteron is de hitler van de hormonen.

Nadeel is natuurlijk wel dat je dan maar steeds een hele cyclus moet wachten totdat je verschil kunt zien, maar schommelingen haal je er voor een groot deel uit dan.

oh je slikt de pil

maar de pil is slecht voor de gains :(

oh je slikt de pil

maar de pil is slecht voor de gains :(

Jup! Bovenstaande verhaal gaat dan denk ik niet meer op? :p

Binnenkort ga ik misschien wel een andere pil-variant proberen omdat ik om de stopweek een dag lang migraine heb. Maar even kijken, ook geen zin om er veel gedoe van te maken als het maar om één dag gaat.

Als je dips doet voor tricep zo rechtop mogelijk hangen.

Voor borst naar voren leunen en breder pakken

22/3/2017 - week 2, dag 2 (#37)
Deadlift up to knees

1x4 60 kg
1x4 70 kg
1x4 70 kg
Keer niet eigenwijs gedaan een hier inhalator gepakt.
1x4 80 kg
1x4 80 kg
1x4 80 kg
1x4 80 kg film

BP paused
1x5 30 kg
1x5 35 kg
1x5 35 kg
1x4 40 kg
1x4 40 kg
1x4 40 kg
1x4 40 kg
1x4 40 kg
Zag een jongen in de smith quarters doen met riem, handschoentjes en pad. Snap dat je ergens mort beginnen, maar dit lijk me ook niet de bedoeling :p

Dumbell fly
5x10 8 kg

Deadlift
1x4 60 kg
1x4 70 kg
1x3 80 kg (6s hold)
1x3 80 kg (6s hold)
De 5x3x90 niet gedaan. Bracen voelt echt kut en gelukkig is Boris is het met me eens.

Incline db row (extra)
3x8 14 kg (VPR)

Walking lunges
5x5 10 kg per kant
1x5 10 kg per kant (extra) (VPR)

Trainingstijd: 90 min

Met riem in de smith is bij voorbaat kansloos:P

Terug
Naar boven