Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
Wil je nu voor de wedstrijd 71.9 uitkomen? :D

Zeker niet haha :p

Heb afgelopen wel lopen nadenken over wat ik wil.
Dat idee van "abs in de zomer" klinkt leuk, maar die gedacht heb ik opzij gezet. Ga daarmee kracht inleveren, moet diep cutten en heb amper zomervakantie. En ben het de laatste tijd minder mooi gaan vinden tbh.

Wil na de beginnerswedstrijd op 17 juni 5-6 weken cutten op m'n geschatte onderhoud, dus niet nog 2 weken op onderhoud zitten. Gewoon lekker 0.6kg per week eraf. Na die 5 weken heb ik zomervakantie en wordt het waarschijnlijk toch weer een ongeregistreerde bulk (vakantie moet nog gepland worden, waarschijnlijk 2 weken weg).

Dan heb ik weer wat ruimte over om daarna licht te bulken en heb ik toch nog lichte zomershreds. En lekker -72 blijven ook voor SBD :D

Zeker niet haha :p

Heb afgelopen wel lopen nadenken over wat ik wil.
Dat idee van "abs in de zomer" klinkt leuk, maar die gedacht heb ik opzij gezet. Ga daarmee kracht inleveren, moet diep cutten en heb amper zomervakantie. En ben het de laatste tijd minder mooi gaan vinden tbh.

Wil na de beginnerswedstrijd op 17 juni 5-6 weken cutten op m'n geschatte onderhoud, dus niet nog 2 weken op onderhoud zitten. Gewoon lekker 0.6kg per week eraf. Na die 5 weken heb ik zomervakantie en wordt het waarschijnlijk toch weer een ongeregistreerde bulk (vakantie moet nog gepland worden, waarschijnlijk 2 weken weg).

Dan heb ik weer wat ruimte over om daarna licht te bulken en heb ik toch nog lichte zomershreds. En lekker -72 blijven ook voor SBD :D

OMG-Cat.jpg - 407584
OMG-Cat.jpg - 407585
OMG-Cat.jpg - 407586
OMG-Cat.jpg - 407587
OMG-Cat.jpg - 407588

The mind keeps changing
En die kat :roflol:

Ik vind vrouwen met dikke blokken ook niet echt heel aantrekkelijk

Ik vind vrouwen met dikke blokken ook niet echt heel aantrekkelijk

Eerst vond ik dat wel, maar nu niet meer... Zodra je als vrouw dikke abs hebt, heb je vaak ook veel aders en veel seperatie in armen. Vind dat sowieso niet mooi.

Bewondering ervoor hebben is een ander verhaal natuurlijk!

Qua ab zichtbaarheid is onderstaand wat ik bedoel. Meer dan dat hoeft niet.

31/3/2017 - week 3, dag 3 (#37)
Chest press

1x12 10 kg aan schijven
3x8 30 kg aan schijven
Alleen met onderkant hand (muis) pressen en tegenhouden.

Squat
1x5 50 kg
1x5 60 kg
1x5 70 kg
1x5 70 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg

Glute bridges
1x8 75 kg (PR)
2x8 75 kg

Wide chest press

1x10 30 kg aan schijven
2x10 35 kg aan schijven
1x10 30 kg aan schijven
Zelfde "grip" als oefening 1. Heb in lange tijd niet meer zo'n ziek gevoel chest gehad...

Hyperextensions
5x8 bw (ipv 5x5 bw+5 kg)

Deadhang en dumbell fly
Geskipt ivm hand.

Trainingstijd: 80 min denk ik

f97f06b2aaf941aeb1d537fb852e1525.jpg - 85504

Laatst bewerkt:
Eerst vond ik dat wel, maar nu niet meer... Zodra je als vrouw dikke abs hebt, heb je vaak ook veel aders en veel seperatie in armen. Vind dat sowieso niet mooi.

Bewondering ervoor hebben is een ander verhaal natuurlijk!

Qua ab zichtbaarheid is onderstaand wat ik bedoel. Meer dan dat hoeft niet.

31/3/2017 - week 3, dag 3 (#37)
Chest press

1x12 10 kg aan schijven
3x8 30 kg aan schijven
Alleen met onderkant hand (muis) pressen en tegenhouden.

Squat
1x5 50 kg
1x5 60 kg
1x5 70 kg
1x5 70 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg

Glute bridges
1x8 75 kg (PR)
2x8 75 kg

Wide chest press

1x10 30 kg aan schijven
2x10 35 kg aan schijven
1x10 30 kg aan schijven
Zelfde "grip" als oefening 1. Heb in lange tijd niet meer zo'n ziek gevoel chest gehad...

Hyperextensions
5x8 bw (ipv 5x5 bw+5 kg)

Deadhang en dumbell fly
Geskipt ivm hand.

Trainingstijd: 80 min denk ik

Ik heb er zeker bewondering voor, al het werk wat je erin moet stoppen en dingen die je moet laten. Ik hou gewoon iets meer van rondingen :). Dat wordt ook vaak een stuk minder.

Vandaag voor het eerst ooit met m'n vader wezen squashen. Hij doet dat al jaren. Mamma mia, wat heb ik gezweet... Voelde het ook behoorlijk in m'n glutes van al die korte sprintjes. Vond het erg tof en was bekaf daarna. Heb het zo'n 50 min gedaan en eet vandaag dus lekker een beetje extra :)

Verwacht morgen weer te kunnen benchen. Ga dan meteen brede grip aannemen, maar wel met een fijne(re) hoek voor m'n polsen.

Aankomende week is nog vrij chill en daarna begin ik weer met 16 weken stage. Wordt leuk en zwaar. Elke ochtend 6:25 in de bus en 18:30 oid thuis. Op trainingsdagen (ma-woe-vrij) ga ik in de trein eten rond 17:30 en dan meteen door naar de sportschool. Wil namelijk elke avond om 22:00u in bed liggen, en dan kan ik vanuit de sportschool en na het douchen bijna direct m'n bed in. Zal dan ook een stuk minder actief zijn op het forum.

Word dus weer tijd voor een voedingsschema voor doordeweeks, de basis:
- Ontbijt: 100gr havermout, 1 ei, 100gr kwark/yoghurt = pannenkoeken
- Lunch: 4/5 boterhammen, 25-30gr pindakaas, 25-30gr jam, 1 ei
- Avondeten: 120gr pasta/120gr rijst/400gr aardappel, 200gr groente, 100-150gr vlees, saus, soms olijfolie
- Voor slapen: min 1stk fruit, wat kwark, cruesli wat lekkers / min 1stk fruit, havermout, whey, wat lekkers

meal prep dus als een ekte bodybuilder :D

wat een kut tijden. Zo'n slechte aansluiting of ver van je huis?

meal prep dus als een ekte bodybuilder :D

wat een kut tijden. Zo'n slechte aansluiting of ver van je huis?

Jup :D
Wel alleen ma-woe-vrij, want thuis maken en meteen eten vind ik toch het lekkerste.

Lang reizen... Loop van 8:15 (8:00 aanwezig voor omkleden) - 17:15.

Dat wordt ff en periode van aanpoten dus! Wat voor stage ga je doen als ik vragen mag?

Dat wordt ff en periode van aanpoten dus! Wat voor stage ga je doen als ik vragen mag?

Dat zal het zeker worden!

Ga stage lopen op een radiotherapie afdeling, voornamelijk bij het bestralingsapparaat. Daarnaast nog wat andere posten.
Komen wel erg zieke mensen maar het is ook erg fijn om op zo'n afdeling te werken. Sommigen denken dat het daar net een crematorium is, maar mensen zijn je juist dankbaar dat je ze probeert te helpen.

Dat zijn lange dagen!! Wel herkenbaar. Ik sta 4 dagen per week om half 6 op en ben tegen half 10 pas thuis vd sportschool.. niet ideaal, maar is niet anders

Als jullie dames nou wat harder werkten dan konden jullie ook een auto veroorloven :trollface: :trollface:

Dat zijn lange dagen!! Wel herkenbaar. Ik sta 4 dagen per week om half 6 op en ben tegen half 10 pas thuis vd sportschool.. niet ideaal, maar is niet anders

Erg lange dagen zijn dat ja! Heb al in totaal 24 weken stage gedaan, met nagenoeg dezelfde tijden, dus ben wel iets gewend. Fijn is het alleen niet :(

Als jullie dames nou wat harder werkten dan konden jullie ook een auto veroorloven :trollface: :trollface:

Ben hard aan het studeren om straks meer de verdienen dan gemiddeld bb-lid, umad? :D

Daarbij komt dat ik geen eens een rijbewijs heb haha

Ik ben groot voorstander van vrouwen die hoog opgeleid zijn.

Er zijn te weinig sugar momma's :D

Hier ook herkenbaar.. weliswaar werkend...
5:10 op 6:00 rijden... meestal rond 18:30 thuis. Maar dan heb ik wel al getraind. Dus avond = vrij :) en sommige dagen kan ik ook om 17:30-18:00 al thuis zijn. Ben redelijk vrij in indelen. Dat zijn dan wel de niet trainingsdagen dat ik vroeger thuis ben maar toch. Het went best wel dat vroege opstaan.

Succes in ieder geval. Voor je het weet ben je er toch wel aan gewend. En als je mag stoppen denk je whut.... nu ben ik gewend :roflol:

Dat klinkt als een super interessante stage! Wel even doorbikkelen met die lange dagen, maar dat kan jij:flexbiceps:
Heel veel succes!

Ik ben groot voorstander van vrouwen die hoog opgeleid zijn.

Er zijn te weinig sugar momma's :D

Ik ben hooggeleid man :D

Maar ben het daarmee mee eens hoor. Ga na deze hbo-opleiding nog een universitaire premaster doen en daarna master. Zit nog wel even aan de studie dus. Veel chiller dan de aankomende 50 jaar werken imo.

Hier ook herkenbaar.. weliswaar werkend...
5:10 op 6:00 rijden... meestal rond 18:30 thuis. Maar dan heb ik wel al getraind. Dus avond = vrij :) en sommige dagen kan ik ook om 17:30-18:00 al thuis zijn. Ben redelijk vrij in indelen. Dat zijn dan wel de niet trainingsdagen dat ik vroeger thuis ben maar toch. Het went best wel dat vroege opstaan.

Succes in ieder geval. Voor je het weet ben je er toch wel aan gewend. En als je mag stoppen denk je whut.... nu ben ik gewend :roflol:

Zijn vroege dagen zeg! Dan is het wel weer lekker dat je om 18:00 thuiskomt en dan al getraind heb.
Heb nu wel het geluk dat het 's ochtends lekker vroeg licht is, dat werkt voor mij erg positief mee aan wakker worden.

En daar heb je helemaal gelijk in :D

Dat klinkt als een super interessante stage! Wel even doorbikkelen met die lange dagen, maar dat kan jij:flexbiceps:
Heel veel succes!

Erg interessant ja! Lekker divers; techniek, (para)medische onderwerpen, sociaal, computerwerk, data verwerking, anatomie, pathologie.

Dankjewel, moet goedkomen! :D

Terug
Naar boven