- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ow dat is gek. Ik zat in de trein dus miss dat het daardoor mis ging.Je hebt nu helemaal geen post geplaatst, maar je reactie stond nog in m'n mail!
Studeren vind ik echt chill eigenlijk. Je kan altijd nog deeltijd studeren?
Je hebt nu helemaal geen post geplaatst, maar je reactie stond nog in m'n mail!
Studeren vind ik echt chill eigenlijk. Je kan altijd nog deeltijd studeren?
Je wordt toch geen eeuwige student he... Als je maar een doel voor ogen blijft houden.
Wat wil je worden als je later groot bent?
ow dat is gek. Ik zat in de trein dus miss dat het daardoor mis ging.
Ik heb in de tussentijd nog wel de studie voedingsdeskundige en fitnesstrainer A afgerond, maar goed, had graag wat anders gedaan. Deeltijd zit er financieel niet in, ik ben de kostwinner namelijk en ik werk 4 dagen per week. Ik ga nog wel een cursus pl doen via opleiding 2000. In de eerste instantie zou ik voor fitvak b gaan (personal trainer), maar ik mocht deze ook wijzigen naar een andere studie en dit ligt mij natuurlijk veel meer!
Je wordt toch geen eeuwige student he... Als je maar een doel voor ogen blijft houden.
Wat wil je worden als je later groot bent?

Natuurlijk!
Medisch-technische kant trekt me, dus daarin. Dat kan van ict'er in de zorg tot gezondheidswetenschapper zijn voor hoe ik er nu in sta. Wellicht PA (physician assistant) op een mdl of neurologie-afdeling. Wil tijdens de premaster kijken welke master ik echt wil gaan kiezen, want heb nu nog een te groot lijstje met wat me leuk lijkt.

klinkt interessant! succes met de zware dagen, je hebt een mooi strak schema dus dat moet wel goedkomen denk ik![]()

Klinkt goed die stage. Met een aantal aanpassingen kun blijven doen waar je mee bezig bent.
Het is ook vaak maar net wat je er voor over hebt imo.

Er moeten meer vrouwen in de ICT! Vooral knappe, afgetrainde vrouwen... Want wat ik nu om mij heen zie is niet al te best
Je kiest iig een richting waarbij je een hoge kans op een baan hebt later. Klinkt goed!

Thanks en dat denk ik ook
Is ook helemaal zo. Mocht het echt te veel worden doordeweeks kan ik altijd nog zo-di-do gaan trainen bijvoorbeeld. Valt wel een mouw aan te passen dus
Je moet ook niet lurken tijdens het werken Hansi. Werken is werken
Dat zeker! Vind ik ook nog een belangrijk aspect.
Afstudeerproject (enkele weken geleden gefixt) gaat iets worden met coderen van scans mbt neurovasculariteit (beroertes etc). Moet wel in de zomervakantie een spoedcursus coderen doen, toegepast op dat bedrijf, maar zie dat wel als een positieve uitdaging.

Voelt goed he, met voeten zo ver naar achter. Zelf doe ik het best extreem
Kan helaas m'n hakken niet op de grond krijgen due to mobility

Toch even langs de huisarts gegaan voor m'n lies. Moet proberen even niet te zwaar te squatten en op geleide van pijn te trainen. Niet dat het vreselijk pijn doet, maar goed. Even nadenken hoe ik dat aan wil pakken...
Als het erger wordt oid terugkomen en dan naar de fysio / kijken of het iets anders is dan wat nu waarschijnlijk op overbelasting lijkt.

) om m'n lies wat te ontlasten.