AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Dubbele post!

Je hebt nu helemaal geen post geplaatst, maar je reactie stond nog in m'n mail!

Studeren vind ik echt chill eigenlijk. Je kan altijd nog deeltijd studeren?
ow dat is gek. Ik zat in de trein dus miss dat het daardoor mis ging.

Ik heb in de tussentijd nog wel de studie voedingsdeskundige en fitnesstrainer A afgerond, maar goed, had graag wat anders gedaan. Deeltijd zit er financieel niet in, ik ben de kostwinner namelijk en ik werk 4 dagen per week. Ik ga nog wel een cursus pl doen via opleiding 2000. In de eerste instantie zou ik voor fitvak b gaan (personal trainer), maar ik mocht deze ook wijzigen naar een andere studie en dit ligt mij natuurlijk veel meer!

Je hebt nu helemaal geen post geplaatst, maar je reactie stond nog in m'n mail!

Studeren vind ik echt chill eigenlijk. Je kan altijd nog deeltijd studeren?

Je wordt toch geen eeuwige student he... Als je maar een doel voor ogen blijft houden.
Wat wil je worden als je later groot bent?

• Topic Starter Topic Starter
ow dat is gek. Ik zat in de trein dus miss dat het daardoor mis ging.

Ik heb in de tussentijd nog wel de studie voedingsdeskundige en fitnesstrainer A afgerond, maar goed, had graag wat anders gedaan. Deeltijd zit er financieel niet in, ik ben de kostwinner namelijk en ik werk 4 dagen per week. Ik ga nog wel een cursus pl doen via opleiding 2000. In de eerste instantie zou ik voor fitvak b gaan (personal trainer), maar ik mocht deze ook wijzigen naar een andere studie en dit ligt mij natuurlijk veel meer!

Jammer dat deeltijd er niet in zit...

De cursus die je wilt gaan doen sluit, ook naar mijn idee, veel meer bij jezelf aan. Hartstikke leuk dat je dat er wel bij kunt doen!

Je wordt toch geen eeuwige student he... Als je maar een doel voor ogen blijft houden.
Wat wil je worden als je later groot bent?

Natuurlijk!

Medisch-technische kant trekt me, dus daarin. Dat kan van ict'er in de zorg tot gezondheidswetenschapper zijn voor hoe ik er nu in sta. Wellicht PA (physician assistant) op een mdl of neurologie-afdeling. Wil tijdens de premaster kijken welke master ik echt wil gaan kiezen, want heb nu nog een te groot lijstje met wat me leuk lijkt.

Ofcourse :flexing:

klinkt interessant! succes met de zware dagen, je hebt een mooi strak schema dus dat moet wel goedkomen denk ik :)

Klinkt goed die stage. Met een aantal aanpassingen kun blijven doen waar je mee bezig bent.
Het is ook vaak maar net wat je er voor over hebt imo.

Natuurlijk!

Medisch-technische kant trekt me, dus daarin. Dat kan van ict'er in de zorg tot gezondheidswetenschapper zijn voor hoe ik er nu in sta. Wellicht PA (physician assistant) op een mdl of neurologie-afdeling. Wil tijdens de premaster kijken welke master ik echt wil gaan kiezen, want heb nu nog een te groot lijstje met wat me leuk lijkt.

Er moeten meer vrouwen in de ICT! Vooral knappe, afgetrainde vrouwen... Want wat ik nu om mij heen zie is niet al te best :)

Je kiest iig een richting waarbij je een hoge kans op een baan hebt later. Klinkt goed!

klinkt interessant! succes met de zware dagen, je hebt een mooi strak schema dus dat moet wel goedkomen denk ik :)

Thanks en dat denk ik ook :D

Klinkt goed die stage. Met een aantal aanpassingen kun blijven doen waar je mee bezig bent.
Het is ook vaak maar net wat je er voor over hebt imo.

Is ook helemaal zo. Mocht het echt te veel worden doordeweeks kan ik altijd nog zo-di-do gaan trainen bijvoorbeeld. Valt wel een mouw aan te passen dus :)

Er moeten meer vrouwen in de ICT! Vooral knappe, afgetrainde vrouwen... Want wat ik nu om mij heen zie is niet al te best :)

Je kiest iig een richting waarbij je een hoge kans op een baan hebt later. Klinkt goed!

Je moet ook niet lurken tijdens het werken Hansi. Werken is werken :P

Dat zeker! Vind ik ook nog een belangrijk aspect.

Afstudeerproject (enkele weken geleden gefixt) gaat iets worden met coderen van scans mbt neurovasculariteit (beroertes etc). Moet wel in de zomervakantie een spoedcursus coderen doen, toegepast op dat bedrijf, maar zie dat wel als een positieve uitdaging.

Thanks en dat denk ik ook :D

Is ook helemaal zo. Mocht het echt te veel worden doordeweeks kan ik altijd nog zo-di-do gaan trainen bijvoorbeeld. Valt wel een mouw aan te passen dus :)

Je moet ook niet lurken tijdens het werken Hansi. Werken is werken :P

Dat zeker! Vind ik ook nog een belangrijk aspect.

Afstudeerproject (enkele weken geleden gefixt) gaat iets worden met coderen van scans mbt neurovasculariteit (beroertes etc). Moet wel in de zomervakantie een spoedcursus coderen doen, toegepast op dat bedrijf, maar zie dat wel als een positieve uitdaging.

Lurken?

Ik citeer urban dictionary:
"A person who repetitively stalks/ convulsively checks someone's Tweets, Wall, Posts, or blog entries without posting or without the knowledge of the person. Someone who regularly checks someone's social interactions from the safety of their dimly lit room."

"Spying on people online, while you remain invisible."

Gewoon iemand die stilletjes aan en afwachtend mensen aan het bekijken is :D

3/4/2017 - week 4, dag 1 (#37)
Squat

1x5 50 kg
1x4 60 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg (VPR denk ik)

13 min wachten op bench

BP paused
1x5 30 kg
1x4 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x2 45 kg (ipv 1x3, dacht dat 2 moest)
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
Middelvingers op ringen leek prima voor polsen en is nog lekker breed.
Dacht altijd dat mensen fancy deden door hun voeten meer naar het hoofdeind de plaatsen voor leg drive, maar damn, dat werkt echt veel beter. Volg nu die plaatjesgoeroe; van dit plaatje voor waar ik de inspiratie vandaan haalde.

GCBP
5x8 32.5 kg (dan VPR)
Onderarmen, quads en bovenkant rug hadden het zwaar al vanaf begin van bp paused, nu al helemaal.

Squat
1x5 50 kg
1x4 60 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x2 80 kg
1x4 80 kg (ipv 2x2)
Voelde sterk aan.
1x2 80 kg

RDL
3x8 55 kg

Dumbell fly
3x10 8 kg (ipv 5x10)
Om de bus te halen.

Bench squeeze
Geskipt
Had spierpijn in rechter onderarm van squashen, was overigens de enige plek (chill).

Trainingstijd: 110 min

Sinds een week ois heb ik bij het zakken door m'n heupen een pijnlijk plekje in m'n linker lies. Zowel bij squat als soortgelijke dagelijkse beweging (dan wel minder scherp). Geen uitstraalpijn en geen last bij bekkenkanteling.
Wilde het even aankijken maar het is er nog steeds. Warm altijd benen goed op naar mijn idee dus denk niet dat het daaraan gelegen heeft.
Iemand die een tip heeft? Even langs de huisarts?

Voelt goed he, met voeten zo ver naar achter. Zelf doe ik het best extreem

Kan helaas m'n hakken niet op de grond krijgen due to mobility

Voelt goed he, met voeten zo ver naar achter. Zelf doe ik het best extreem

Kan helaas m'n hakken niet op de grond krijgen due to mobility

Voelt echt een stuk beter aan, kan veel meer leg driven en m'n rug lag duidelijk harder op de bench.
Vergeleken met jou doe ik het iets minder ver richting hoofdeind, maar dan wel met hakken op de grond.

Dacht ook altijd dat ik door mobilitygebrek niet diep kon squatten :P
Vaak oefenen met enkelmobiliteit oprekken en dan kom je er wel.
Kan je denk ik wel positief helpen bij leg driven.

Toch even langs de huisarts gegaan voor m'n lies. Moet proberen even niet te zwaar te squatten en op geleide van pijn te trainen. Niet dat het vreselijk pijn doet, maar goed. Even nadenken hoe ik dat aan wil pakken...

Als het erger wordt oid terugkomen en dan naar de fysio / kijken of het iets anders is dan wat nu waarschijnlijk op overbelasting lijkt.

Toch even langs de huisarts gegaan voor m'n lies. Moet proberen even niet te zwaar te squatten en op geleide van pijn te trainen. Niet dat het vreselijk pijn doet, maar goed. Even nadenken hoe ik dat aan wil pakken...

Als het erger wordt oid terugkomen en dan naar de fysio / kijken of het iets anders is dan wat nu waarschijnlijk op overbelasting lijkt.

Balen. Misschien wil iemand je wel helpen masseren :cool:

5/4/2017 - week 4, dag 2 (#37)
BP paused

1x5 30 kg
1x4 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg (VPR)

Deadlift
1x4 60 kg
1x4 70 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 95 kg
1x3 95 kg
1x2 100 kg (4s hold)
1x2 100 kg (4s hold)
1x2 100 kg (4s hold)
Riem van de sportschool gebruikt voor de 100kg's. Althans, wat je een riem kan noemen. Is een soort van t-shirt geworden zo niet-stevig.

BP paused
1x5 30 kg
1x5 35 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg

Walking lunges
5x5 10 kg per kant

Dumbell fly
2x10 8 kg (ipv 5x10)
Moest de trein halen.

Trainingstijd: 90 min

Denk dat ik morgen van alle squatsets 20kg afhaal ( :( ) om m'n lies wat te ontlasten.

13 min wachten op bench?
Ga dan wat anders doen eerst :D

Je kan prima wat gewicht van squat af halen, doe je wat meer sets.
Zelfde work load.

Terug
Naar boven