MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

Congratz, nice!

Gefeliciteerd met je overwinning en je ****ing woeste deadlift!

Shit man, zieke deadlift! Gefeliciteerd met de 1e plaats.
Maar hoe kan t dan dat je moeite hebt met n 300 pl goedgekeurde lift, en wel n 350 trekt met n hitch? Zit daar zoveel verschil in?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.105
Thanks Tymen.

Ja blijkbaar. Moet ook zeggen dat ik me voor deze lifts veel meer kon opladen. Het onderlinge "gevecht" met Fouad haalt blijkbaar het beste in mij naar boven. Met PL en de omstandigheden bij de PL wedstrijden die ik gedraaid heb, zijn voor mij minder motiverend. Blijf toch een echte "strongman" denk ik...

Leuk detail voor mezelf is dit: Voor mn gevoel maakte het gisteren niet uit wat erop het halter geplakt zat. Op mijn bescheiden niveau is dit denk ik " de zone " Gisteren had ik alles getrokken wat nodig had geweest om de wedstrijd te winnen. Goed gevoel wel.

dan had je natuurlijk beter 400 op die bar kunnen gooien JP... :D

Jammer dat Fouad niet tot 425kg ofzo ging dan. ;)
:jk:

haha ja, mooi ook de verhalen die ik nu heb:

* domie wat heb je daar gedeadlift?*
260
* wat kwam je te kort tov de nr 1?*
90kg!
:trollface::roflol:

• #2.109
lol

Thanks Tymen.

Ja blijkbaar. Moet ook zeggen dat ik me voor deze lifts veel meer kon opladen. Het onderlinge "gevecht" met Fouad haalt blijkbaar het beste in mij naar boven. Met PL en de omstandigheden bij de PL wedstrijden die ik gedraaid heb, zijn voor mij minder motiverend. Blijf toch een echte "strongman" denk ik...

Leuk detail voor mezelf is dit: Voor mn gevoel maakte het gisteren niet uit wat erop het halter geplakt zat. Op mijn bescheiden niveau is dit denk ik " de zone " Gisteren had ik alles getrokken wat nodig had geweest om de wedstrijd te winnen. Goed gevoel wel.

Oke, ik snap het. Het is ook zo dat de sfeer bij een pl wedstrijd heel anders is dan bij stm, en je moet bij pl ook rekening houden met allerlei regels natuurlijk tijdens de lift. Plus dat je bij wedstrijden zoals het nk pl al was uitgebomd op de squat, en dan is de motivatie ook minder, of je nou wilt of niet.
Maar ik zag je filmpje daarnet, en volgens mij had je m nog wel pl goedgekeurd omhoog kunnen trekken ook. Mooi man.

• #2.111
Ja misschien wel man.

• #2.112
Squat,

220x3

Legg curl,

3x10

Leggpress,

3x10

Curl,

3x10

Hill sprint,

5x

Hill sprint! :eek:
Jimmy zal trots op je zijn. ;)

• #2.114
Ja man mooie heuvel (duin pad) vlak achter de gym so why not? haha

Ik "kijk" soms wel eens naar de zeedijken bij ons, maar heb er nog niet aan durven beginnen... ;)

Alweer flinke squats, vlak na de wedstrijd,nice..heb je geen zin in belgie de 30ste? Ze kome daar toch deelnemers te kort..

• #2.117
Ja het ging makkerlijker dan verwacht. Zal eerst is op mn rooster kijken thanks voor de tip

Met alle respect JP maar ik kom nog amper goed me nest uit en jij staat al weer te squaten met 200 plus
haha maar , je komt binnen warmt op en gaat gelijk 220 squaten, nee tog neem aan dat daar setjes aan vooraf gingen...

• #2.119
Mars,

Stang x5
Stang x5
70x5
120x3
170x3
195x3

toen was ik goed warm..

---------- Post added di 5 jul 2011 at 21:19 ----------

Gewoon 5jes en als dat wat zwaarder word 3jes enz