MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

hehe, ik had het ook tegen Cees, ik bedoel vooral een aparte oefening als face pulls ervoor, dat is een deftige oefening voor rear delts.

je moet naar je lichaam luisteren wat voor de ene niet werkt is voor de ander weer fantastisch

Kijk Naar Mijn Maat Piet Hij Zegt We Trainen Maandag Benen En Dan Haakt Hij Af Niet Omdat Hij Moe Is Maar Omdat Hij Naar Zijn Lijf Luisterd Mijn Lijf Zegt Benen Trainen Hahahaha

JA BUBBA de vakantie is weer voorbij dus zal wel weer druk op de weg zijn als het goed is ga ik woensdag ff bij die ruimte kijken ik laat je weten hoelaat ga je ff mee

PIET neem jij vandaag maar rust dan train ik vandaag benen en morgen onderdelen woensdag rust donderdag gaan we deathliften want vrijdag ga ik aan mijn bad kamer beginnen dus

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt wel goed.

doen we dat toch jij hebt au en bent moe dus train ik wel voor twee

Ik wilde vandaag doen:

Yoke, licht 300kg sprints,
Farmers, 100kg, 75m op tijd,
Boom, herhalingen 105kg clean and press elke rep, tijd 1 minuut,
Farmers hold, 100kg,
Stenen.

laten we de farmers dan wel met langere rondes doen rond de 37,5 meter dan hoef je maar 1 x te draaien dan doen we volgende week korte rondjes specifiek op het draaien gericht

doen we de yoke 3 werk sets van 20meter maar ik doen nu wel bandages om voor de impact op mijn knieen

25m parcourtje maat, dus drie lengtes lopen 2x draaien.

ik heb er al helemaal zin in vanmiddag jongens hahah:D

laten we de farmers dan wel met langere rondes doen rond de 37,5 meter dan hoef je maar 1 x te draaien dan doen we volgende week korte rondjes specifiek op het draaien gericht

dat draaien moeten we juist altijd oefenen want dat is
het moeilijkste van de farmers het lopen dat gaat wel bij
iedereen maatje

Knallen dan Wes! En: "never ever ****ing give up!!!"

relaxt dat die OH press goed gaat! Nog mooie prestaties op de onderdelen!

Terug
Naar boven