MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

Wat kunnen jullie toch gezellig kletsen zeg! :D

@Ironsport: Als er nog meer in die press van je zat, waarom heb je er dan niet meer gedaan?
Verder een prachtige training. :thumbup::thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
@ Luuc omdat ik nog wat in de tank wil laten zitten voor volgende keer. Dit was al een aardige pr en was tevreden maar ik voelde me zeker sterk genoeg voor meer.

Laat het maar weten als jullie dinsdagmiddag trainen, dan zorg ik wel dat ik er ben.

die pics zijn leuk om te zien man! Die gym ziet er woest uit!

ik ben er dinsdag ook weer hahahaha heb er zin in BIG PIET stippel jij ff een training uit voor morgen

gister biceps gedaan en forward hold en crusifix na goed opwarmen had ik veel minder last kon makkelijk blijven staan met 30kilo forwardhold 20sec en crusifix 12,5kg 20sec zonder last het was een test omdat ik vorig week veel last van mijn linkerschouder had

Beter! Doe je die handdoek oefening die ik je heb laten zien?

Ja doe ik ook maar ik ga er weer side en front raises in gooien zodat mijn schouders sterker worden

Je blijft een beetje een bodybuilder he..maatje. Hahaha.

daar eet ik teveel voor BUBBA maar voel dat ik wat stabilisatie mis en het word al beter daar one arm dumbbell press er moet gewoon veel meer power in dat dikke lijf van me en dat komt er ook wel als we in dit tempo doorgaan wat doen we vanmiddag allemaal ben al aardig aan het opladen

Vanmiddag? Morgen onderdelen toch in Schiedam?

ik probeer morgen een video camera mee tenemen je moet al de foto's van ons en jouw trainingen naar mijn toesturen en zeker niet verwijderen leuk voor later ook al worden er honderde maakt niet uit

ja maar vanmiddag benen bij jouw

Vergeet ook niet de achterkant van je schouders juist, voorkant en zijkant krijgen vaak al genoeg op der donder met alle press oefeningen?

de achterkant bij inbegrepen

Het Was Jouw Idee He Maatje Jij Zei Het Zelf Vrijdag

Vergeet ook niet de achterkant van je schouders juist, voorkant en zijkant krijgen vaak al genoeg op der donder met alle press oefeningen?

Cees is de man van de spiergroepen en bb achtige oefeningen ik niet hoor Barry.
Maar je voorste schouder koppen worden idd het zwaarst belast me alle press oefeningen en onderdelen. Ik vertrouw voor de achterkant op zware deadlifts en rackpulls.

Terug
Naar boven