XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks. Ik hoop dat ik flink wat carry-over van me barbell presses naar me boom krijg want daar gaat het uiteindelijk wel om natuurlijk.

over 3 weken gaan we weer Bomen op kracht maat en je zult zien de 140kg gaat eruit als of het niets is

Ik hoop het echt Cees.

Trainen jongens! Trainen :D ;)

uhhh...

Nee, helemaal niet Stah. Ik heb geen tijd om te rusten;) En heb wat in te halen na gister.

Eens in de zoveel tijd heb je wel is van dit soort klote dingetjes die ik nu heb. Zijn het je ****ing ellebogen niet dan is het je knie of iets daar in de buurt en nu zit het dus aan de zijkant van me schenen. En ik denk ook dat het wat overbelasting is van het lopen met redelijke zware gewichten hoor. No big deal..

heej piet wanneer komen die pics
erop dan voor de chika's :D

Hahahah..alleen maar lelijke mannen hier Wes!

Vandaag, upperbody/overhead,

Militairy press strict, singles,
100x5, 110x3, 120x1, 130x1, 135x1 en 50x8, 50x8,

Incline small grip bench press, 5x5,
60x5, 100x5, 100x5, 120x5, 130x5, 140x5,

Zittende frech press, reps,
4x8,

Pushdowns, reps,
4x12,

Zittende chest press, reps,
1x12.

Wat ik al vermoede over me overhead press kwam dus uit, met 135kg strict is me strict press nu net zoveel als me pushpress. Dit kan alleen maar betekenen dat me pushpress nu dik over de 140kg moet zitten. Nu maar hopen dat ik dat vast kan houden richting de boom!

goeie mp's! je push press zou inderdaad wel veel hoger moeten liggen dan als 140!

Geweldig, goede vooruitgang dus, boompje gooi je in 't weekend de lucht in?

PIET ik ben er achter dat ik beter moet opwarmen met de militairy press
en te grote stappen voormij niet werk ik had 3x110kg maar als ik beter ben opgewarmd moet het zeker beter gaan vorige week makkelijk 5x105kg maar had toen ook langer opgewarmd meer bloed in mijn schouders waardoor ik veel explosiever was
maar goed ik heb daarna boom gedaan makkelijk 3x125kg
en schuinebank met boom 8x115kg heel zwaar je moet bij deze oefening ook heel explosief te werk gaan maar dat gaat heel goed
de volgende x beter opwarmen en niet te grote stappen

Goedzo maat. Het "triggeren" zoals ze dat in het Engels noemen is gewoon erg belangrijk vooral ook op de deadlift en squat. En het is zeker wel aan te leren.

je dat gaat zeker al beter moet alleen goed warm schijn en niet te grote stappen nemen dat was gister het probleem ik ga voortaan kale stang dan 40kg 60kg 80kg 100kg en dan uitbouwen ik heb dan meer dan genoeg kracht over want tot en met 80 is pinda's

Terug
Naar boven