MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

stuur ff een paar foto's naar mijn hotmail maat

ACIENT VIKING WARRIORS dan is het goed

He viking heb je al een beetje een keuze kunnen maken of blijf je allebei doen

He viking heb je al een beetje een keuze kunnen maken of blijf je allebei doen

Hahaha, komend jaar zal ik zeker allebei blijven doen want anders heb ik een hele boze vrouw hier in huis zitten omdat ik haar overgehaald heb om dit jaar in de damescompetitie mee te doen.
Dus stoppen is geen optie want anders moet ik de rest van mijn leven op mijn buik slapen (als ik geen kostbare delen kwijt wil raken). lol

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag, deadlift,

Deadlift, 5x1,
305x1, 305x1, 305x1, 305x1, 305x1,

Rack pulls, singles,
Een heleboel maar ik schrijf de laatste drie op, 210x1, 260x1, 310x1, 350x1 miss, 350x1 miss,

Pull downs front, reps
3x8,

Zittend roeien, reps,
3x8.

van hoe hoog was die rack pulls, vreemd eigenlijk dat je 350 mist, terwijl je 330 van de grond raapt, 10% erbij zou totaal geen probleem moeten zijn?

ze waren onder de knie maar 5 sets met enkeltjes gewoon deathliften val vies tegen het is echt zwaar ik kwam dan niet zo hoog als BUBBA maar voelde het zelfde effect

Ok, stiekem had je gehoopt dat het lekker soepel zou gaan 5 singles op meer dan 90% van je max ;-)

het was zelfs maar 85% van onze max kun je nagaan

85% van een toekomstige (denkbeeldige) 1RM dan zeker?

Me max op de deadlift is 340 en ben uitgegaan met dat schema opstellen van een nieuwe pr van 360. Tot nu toe 2 weken in het schema haal ik alle reps nog die ik zou moeten halen. Maar het is zwaar misschien te zwaar, aangezien ik volgende week dubbels moet doen met het gewicht waar ik gister singles mee heb gedaan.
Misschien is een pr van 20 kilo voor een gevorderde lifter zoals ik een beetje te veel en had ik voor 10 kilo moeten gaan 350 dus.
Als ik me volgende week niet super sterk voel op deadlift en het niet zou halen de geplande reprs dan , dan ga ik terug naar een nieuwe pr van 350 en pas me trainings gewichten daar op aan.

Niemand gaat jou uitlachen als je maar 350kg deadlift hoor.

EDIT : afin, ok een beetje gegniffel dan. Lachen om de situatie zonder de persoon te kwetsen is best pedagogisch verantwoord.

BUBBA ondanks de zware training van gister voel ik mij aardig goed

Maatje stuur ff de foto's van gister als je zin en tijd heb

Ik voel me ook wel ok, eerlijk gezegd. Misschien past het lichaam zich nu al aan aan die "zware" deadlifts.

ja ik wat echt goede en leuke foto's zijn van onze training en die bewaar ik

Cees, wat is de bedoeling dat jou nieuwe dl wordt?

Ik ben Cees niet maar ik denk dat me maat uit moet kunnen komen ergens tussen de 255 en 265kg.

Terug
Naar boven