XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag, onderdelen,

Stah en Chunky waren vandaag ook naar Schiedam gekomen om te trainen en het zijn allebei top gasten die hard willen trainen en waarmee je ook nog kan lachen. Ze deden het allebei helemaal niet slecht aangezien er voor hun een hoop nieuwe dingen op het programma stonden vandaag.

Farmers walk, 60,80 en 100kg,
60kg, 50m, 80kg 50m, 100kg, 50m niet getimed maar ik ging redelijk snel.

Boom, 100kg, reps,
10x100kg,

Forward hold, 25kg,
25kg, 30 sec,

Stenen, 5 stenen, 100-140kg,
2 Runs,

Wheel flip, band 300kg,
6 "flips".

Hé JP, heb je de deur open kunnen krijgen dan? (Ik neem aan dat je voor de wheelflip naar buiten bent gegaan?

Chunky.....jij kon doordeweeks 's-avonds ook?

Het was geen hele wheelflip Jan. De band recht op zetten en dan gecontroleerd weer terug laten vallen niet door flippen dus...Dat is wel te doen en het door dreunen is minimaal op die manier.

Stah en Chunky waren vandaag ook naar Schiedam gekomen om te trainen en het zijn allebei top gasten die hard willen trainen en waarmee je ook nog kan lachen.

YEAH, WHO'S THE DADDY !!!

Respect Man voor jouw prestaties !!!

Wanneer zet je foto's openbaar of stuur je ze prive ?

Ik knal ze dr vandaag wel ff op Stah. Als je me jou email adres pm't dan kan ik ze ook naar jou toe sturen, mocht je dat willen.

Maat bedenk jij ff wat we morgen gaan doen ik doe vandaag overhead/upperbody met de boom als jij nou morgen boom wil doen laat ik vandaag schouders zitten

Ik denk dat we het zelfde moeten doen als ik afgelopen zaterdag heb gedaan, was een goede training vond ik zelf.

Dus:

Farmers, 100kg, 75m, op tijd, (met de bedoeling het helemaal te halen zonder drop),

Boom, herhalingen, 100-110kg, (iets zwaarder dan zaterdag),

Holds, Forward, 25kg, (moet geoefend worden, je ziet het regelmatig op wedstrijden),

Wheel, (recht op flippen en onder begeleiding terug, is niet top maar beter dan niks tot we naar buiten kunnen)

Stenen, 3 runs, 100-140kg.

heel goed maat ik doe dan geen schouders ik kijk dan wel wat ik doen vanavond ik ga vanmiddag uit mijn werk naar die trainings ruimte kijken ga jij mee

hoe ging de training met je onderbenen nog last gehad

heel goed maat ik doe dan geen schouders ik kijk dan wel wat ik doen vanavond ik ga vanmiddag uit mijn werk naar die trainings ruimte kijken ga jij mee

Tuurlijk wil ik mee, hoe laat word dat dan Cees? Heb net me auto op laten starten en ophalen door de garage want die deed het niet meer. De accu waarschijnlijk, dus dat is ff klote.

ijs is altijd goed

welke oefeningen willen jullie vandaag gaan doen dan?

Wesley doe gewoon een "normale" upperbody/overhead dag.

Dus: 1 of 2 press oefeningen bv: militairy press, pushpress, behind the neck press, boom, of 1 arm dumbbell press.
De eerste oefening doe je 5x5 of 3x3 of je werkt naar een max single en de 2e oefening doe je op herhalingen bv 3x6 of 2x8.

Daarna pak je de triceps aan en start je met een "compound" oefening bv: small grip bench of small grip incline bench en hier doe je ook 5x5 of 3x3 je kan ook voor herhalingen gaan bv 4x6 of 4x8.
Als tweede tricep oefening doe je een french press variatie voor herhalingen bv 4x8 en daarna wat pushdowns ook herhalingen bv 4x12.

Hierna kan je nog wat pulldown werk doen ook op herhalingen bv 4x10 en wat hammer curls als je energie overhebt ook op herhalingen bv 4x10.

Knal die foto's is online van afgelopen x samen met chunky wil dat wel zien eigenlijk :D

Volgens mij was spontaan de batterij leeg toen ik ervoor ging staan, of nie?

hoe meer zielen hoe meer vreugd

toffe fotos!

Terug
Naar boven