XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
Ja we moeten maar is "daten" dan..hahah

Vanavond onderdelen.

Car circle,

200 1 rondje
250 1 rondje
300 1 rondje
330 0,5 rondje.

Farmers walk sprints 20m lage pick up

60 20m
90 20m
110 20m
130 20m , 2 drops.

Logg press 100, 1 clean dan press

6 reps
9 reps.

Niet zo heel erg veel volume toch bijna 2 uur bezig geweest had nog 1 onderdeel willen doen maar kwam (weer) in tijdnood.

Nette training, wel gaaf, die onderdelen!

Wat zijn car circles precies?

Vandaag:

Cardio buiten wandelen op iets verhoogd tempo,
20 min.

Moet dit vaker gaan doen en misschien ook wel wat interval training bv korte sprints van 20m, pomp in me onderrug is niet meer van deze wereld en dat alleen van het wandelen!

Morgen gaat het onderdelen trainen niet door, iedereen is verhinderd en alleen is niet optimaal, train morgen waarschijnlijk upperbody en volgende week weer onderdelen.

big piet je moet niet alle geheimen prijs geven hahahaha maar we zullen gauw wat foto's en filmpjes er opzetten van het onderdelen trainen en jouw super deathlift van 375kg + box sqaut van 260kg
en ga ik ook wat van mij zelf bij houden

bp 3x190
dl 3x240
bsq 3x3x160kg
logg 3x130kg

Laatst bewerkt:
heb dinsdag met mijn trainingsmaten big piet en tall wesley(19jaar) onderdelen getraind

carcircle=conan's wheel

ik 300 2rondjes wesley 250 1rondje

famers walk sprints 20meter

ik 60kgx20mtr laag wesley 60kgx20mtr
ik 90kgx20mtr laag wesley 80kgx20mtr
ik 110kgx20mtr laag wesley 100kgx20mtr
ik 130kgx20mtr hoog in 1x

logg press lange dunne boom

ik 9x100kg wesley deed deze boom voor het eerst dus heeft
ik 8x100kg geofend op het voor slaan

ondanks de TIJDNOOD toch goed getraind sinds wij met elkaar trainen zijn we alle drie vooruit gesprongen maar wezijn ernog lang niet ja toch pietje

Laatst bewerkt:
Kan je niet beter zelf een log openen?

ik ben niet zoeen held met een computer mijn maatje big bubba wel dus doe het wel samen met het monster van voorschoten

lijkt me een beetje verwarrend eerlijk gezegd, 2 logs door elkaar..

ja je hebt gelijk ik snap nou wat jullie bedoelen ik vraag wel ff aan big piet hoe we het precies gaan doen en wat we er allemaal op zetten

Tja, als jullie samen trainen lijkt het mij overbodig om dit verschillend te posten......

Ha Cees maatje, we moeten het niet te verwarrend maken he..zou wel goed zijn voor de concurrentie zetten we ze op een dwaalspoor..haha

Maar het zou idd beter als jij of ik op de onderdelen dagen posten wat we gedaan hebben en ik voor mezelf de anderen dagen bij hou. Of je opent een eigen draadje Cees hebben we al 2 en met Stah dr bij 3 sterke mannen die hier een logg bij houden.

Spreek je later maat.

Stah dat maakt niks uit, is alleen maar een kwestie van tijd.

Vandaag:
Cardio buiten wandelen op iets verhoogd tempo,
20 min.

Respect man ! Brute wandeling !

(LOL jij noemt het tenminste nog gewoon wandeling. EQ909 spreekt van 'uphill walks' wanneer hij eigenlijk gewoon om boodschappen gaat, dat klinkt namelijk lekker hardcore)

zeer nette prestaties hier verder ! Ik hoop binnen een paar jaar ook eens een strongmanwedstrijd te kunnen doen, maar eerst nog wat zwaarder en sterker worden...

Terug
Naar boven