Fitness Seller

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
Respect man ! Brute wandeling !

(LOL jij noemt het tenminste nog gewoon wandeling. EQ909 spreekt van 'uphill walks' wanneer hij eigenlijk gewoon om boodschappen gaat, dat klinkt namelijk lekker hardcore)

zeer nette prestaties hier verder ! Ik hoop binnen een paar jaar ook eens een strongmanwedstrijd te kunnen doen, maar eerst nog wat zwaarder en sterker worden...

"Van uitstel komt afstel" Dat is een Nederlands spreek woord. Ik heb dit al een paar keer geroepen hier volgens mij je bent sterk zat, zoek een leuk wedstrijdje uit aan de hand van de Real Dutch Power wedstrijd kalender volgend jaar en doe gewoon mee. En dit ga ik in caps zeggen: JE KAN NIET AFGAAN, meedoen is zo belangrijk, denk aan ervaring en motivatie er is niks zo motiverend als trainen voor een wedstrijd!

waar trainen jullie ? Ik zou de stones wel eens willen doen (en Wout is aan het verbouwen)
Ook mijn viking-HG-maatje uit Schiedam, ik weet dat ie leest, maar nooit post, ;) zal het leuk zal vinden om eens mee te doen

hehe, wie niet!?

In Schiedam de spullen zijn van Jan Haaring hier op het board Real Dutch Power, schiet hem even aan en ik weet zeker dat je mee kan trainen. Jan is namelijk altijd op zoek naar nieuw talent!

Laatst bewerkt:
In Schiedam de spullen zijn van Jam Haaring hier op het board Real Dutch Power, schiet hem even aan en ik weet zeker dat je mee kan trainen. Jan is namelijk altijd op zoek naar nieuw talent!

Hee Viking, hoor je het, in SCHIEDAM ! Moeten we een keer doen !

Wie kent Jan niet ?:rolleyes:

Vanavond.

Upperbody / Overhead.

Militairy press geen leggdrive, 3x3 zwaar en 2x8 licht

Opwarmen met 5jes en toen:
105x3 115x3 120x3/ 70x8 70x8

Small gripp flat bench press, 5x5
50x5 80x5 110x5 140x5 165x4

Vanaf hier 2 oefeningen rep werk voor triceps medium gewicht en wat rug en biceps.

French press ez-stang vlak: 5x12,
Pushdowns 5x12.

Voor rug rep werk,
Latt pull down 4x8

Curlzzz voor Girlzzz,
Hammer curl 5x5.

nice training, sterke MP's en bench!

Hoeveel kg's heb je met french press en hammer curl gepakt?

French press 50 volgens mij en hammer curls tot 5x40.

Ik heb je log doorgelezen op aanraden van mijn HG-maatje Stahmixson. Mooie stats man:eek: Zo te zien komen er langzaam steeds meer Sterkstemannen en HG-ers. Waar trainen jullie precies in Schiedam want ik heb zeker interesse om eens wat onderdelen te proberen.

Ik heb je log doorgelezen op aanraden van mijn HG-maatje Stahmixson. Mooie stats man:eek: Zo te zien komen er langzaam steeds meer Sterkstemannen en HG-ers. Waar trainen jullie precies in Schiedam want ik heb zeker interesse om eens wat onderdelen te proberen.

Sportschool "Klaverblad" kan ff niet op de straatnaam komen, ik zou als ik jullie was Jan Haaring even een mailtje sturen die kan je alles vertellen maar vers bloed is altijd welkom volgens mij.

één ding begrijp ik niet:

Je hebt een strikte MP van 3x120 kg, maar je pushpress is maar 15 kg meer, 135 kg. Je zou toch eigenlijk met legdrive er zo'n 20-25 kg bovenop moeten gooien? Dus een pushpress van zo'n 140-145 kg?

Of heb je moeite met de lockout, vooral op triceps gericht?

Dit is verder niet bedoeld om je af te zeiken, maar viel me gewoon op. Heb respect voor de ongelooflijke gewichten die jij tilt!

Dat is bij de Vierklaverstede toch? Dat ken ik wel want ik woon er vlak bij. Ik ga Jan zeker een mailtje sturen (ook namens Stah natuurlijk want ik wil hem wel eens zien worstelen met de stones :D ).

één ding begrijp ik niet:

Je hebt een strikte MP van 3x120 kg, maar je pushpress is maar 15 kg meer, 135 kg. Je zou toch eigenlijk met legdrive er zo'n 20-25 kg bovenop moeten gooien? Dus een pushpress van zo'n 140-145 kg?

Of heb je moeite met de lockout, vooral op triceps gericht?

Dit is verder niet bedoeld om je af te zeiken, maar viel me gewoon op. Heb respect voor de ongelooflijke gewichten die jij tilt!

Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb de pushpress nu al tijd niet meer gemaxd, laaste keer dat ik hem deed ongeveer 2 weken terug deed ik,
130x3 op de pushpress ik ga dr vanuit dat me 1 rep max wel iets hoger moet zijn nu. Ik hoop 140 maar ben dr niet zo zeker van. Ik zal moeten wachten tot het weer tijd is voor een max op de pushpress en dan ga ik zeker voor 140.

Dat is bij de Vierklaverstede toch? Dat ken ik wel want ik woon er vlak bij. Ik ga Jan zeker een mailtje sturen (ook namens Stah natuurlijk want ik wil hem wel eens zien worstelen met de stones :D ).

Ja volgens mij de vierklaverstede ja, ben dr niet zo bekend hoor weet hoe ik er na toe moet rijden en dat is het lol...

(LOL jij noemt het tenminste nog gewoon wandeling. EQ909 spreekt van 'uphill walks' wanneer hij eigenlijk gewoon om boodschappen gaat, dat klinkt namelijk lekker hardcore)
Don't mess with my uphill walkzzz ;)

Ik hoop binnen een paar jaar ook eens een strongmanwedstrijd te kunnen doen, maar eerst nog wat zwaarder en sterker worden...
Waarom wachten, je bent sterk genoeg man. Wel zou je mss eens op de onderdelen kunnen oefenen ja.

Die pushpress zit allemaal tussen je oren kerel, heb zelf precies hetzelfde. 90 voelt als een veertje, 95 failde ik.
Je moet ze gewoon doen op een dag wanneer je je lekker voelt en de hele wereld kan verrekken, balls to the wall, dan pak je 'm makkelijk!

Die pushpress zit allemaal tussen je oren kerel, heb zelf precies hetzelfde. 90 voelt als een veertje, 95 failde ik.
Je moet ze gewoon doen op een dag wanneer je je lekker voelt en de hele wereld kan verrekken, balls to the wall, dan pak je 'm makkelijk!

Ja je hebt gelijk! En ik loop dr nu ook al een tijdje mee rond dus het zal eerdaags wel moeten gebeuren..lol.

Vandaag;

Extra:

Core work:
Heavy abs, Kabel crunches 4x6.

Superman hyper extensions 4x8.

Grip werk:
Barbell holds achterlangs in rack, 10 sec per keer opwerkend naar 300, 5-6 sets.

Plate Pinch, 25 kilo plaat met een vijfje er tegen aan, 4 sets zo lang mogelijk.

Wrist dumbbell curls, 4x10.

Vandaag;

Extra:

Core work:
Heavy abs, Kabel crunches 4x6.

Superman hyper extensions 4x8.

Grip werk:
Barbell holds achterlangs in rack, 10 sec per keer opwerkend naar 300, 5-6 sets.

Plate Pinch, 25 kilo plaat met een vijfje er tegen aan, 4 sets zo lang mogelijk.

Wrist dumbbell curls, 4x10.

heb nog niet zoveel kaas gegeten qua sterkste man etc.
paar vraagjes dus.

die barbell holds is dat opbouwen naar 300 seconden vasthouden of 300 kilo [laatste lijkt me meest logisch ma zo staat het er niet vandaar dat ik vraag].

verder wat is een plate pinch?

doe je holds express achter je rug zodat je de stang niet op je bovenbenen laat rusten?

en wat is de superman variatie van een hyper?

Terug
Naar boven