Fitness Seller

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
heb nog niet zoveel kaas gegeten qua sterkste man etc.
paar vraagjes dus.

die barbell holds is dat opbouwen naar 300 seconden vasthouden of 300 kilo [laatste lijkt me meest logisch ma zo staat het er niet vandaar dat ik vraag].

verder wat is een plate pinch?

Geeft niks, maar is idd naar 300 kilo en een plate pinch is een 1 of meerdere schijven beetpakken en vasthouden met een overhandse grip, een schijf vasthouden tussen je duim en vingers dus..

Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb de pushpress nu al tijd niet meer gemaxd, laaste keer dat ik hem deed ongeveer 2 weken terug deed ik,
130x3 op de pushpress ik ga dr vanuit dat me 1 rep max wel iets hoger moet zijn nu. Ik hoop 140 maar ben dr niet zo zeker van. Ik zal moeten wachten tot het weer tijd is voor een max op de pushpress en dan ga ik zeker voor 140.

Die 140 kg pak je makkelijk! Succes in ieder geval!

die 140kg is inponerend maar het is maar 140kg dus die knallen we er toch wel uit het gewicht is niks kijk maar naar 140kg op de bank of je hem nou schuin doet of plat easy je moet je niet laten gek maken je voelt hem eerst goed aan en dan spuit je hem omhoog klaar op naar de 145kg

Juist Cees das de mentaliteit, denk dat ik hem volgende week ga proberen maar.

piet proberen is verliezen je gaat hem gewoom doen

Hahah, juist doen!

Gisteravond: lowerbody dead/squat.

Rack deadlift 5 cm onder knie, alle sets ook opwarmen, op werken naar 3 sets van 1 rep op ongeveer 90% van 1 rep max.
60x5
120x5
160x5
210x5
250x5
300x3
340x1 = rond de 90% van 1 rep max.
340x1
340x1.

Box squat, net onder de haak, licht , 2x8,
60x8
180x8
180x8.

Pull Throughs High, rep werk, 4x8
60x8
60x8
60x8
60x8.

damn heavy :)

en wat ging het makkelijk he maatje we blijven maar stijgen we gaan alle 3 vooruit en dat is kicken

Het ging zeker soepel maat vooral die 2e set squats gingen makkelijk.

1 rep max van je full deadlift toch zeker? Neem aan dat je 1rm rack pull fors hoger ligt.

Me max dead van de vloer is 340, laatst gedaan in Landsmeer in september, daarna niet meer gemaxd op de normale deadlift. Me max op de rackpull 5 cm onder me knie is 375 gedaan 2 weeken terug.

Ik hoop dat ik als een deadlift suite heb, die ik eerdaags ga kopen, dat me 1 rep max op de dead van de vloer uitkomt rond de 355-360 kilo. Ik deadlift nog altijd zonder suite en moet er maar is aan.

Hoop dat dat een beetje helpt Stah.

en ze zij lekker om te doen

Je onderrug + hamstrings fikken eraf :)

Terug
Naar boven