AndroidHealthClinic

Ironsport's Strongman Logg.

Sinds ik gestopt ben met bb en meer op kracht ben gaan trainen, ben ik ook direct meer gaan eten, dat vertelde ik je al dinsdag. Ik eet dus echt wel minimaal 7000 Kcal per dag, met uitschieters naar de 8000. Eerst een tijdje rond de 5000 gezeten, toen 6000 nu al weer een tijdje met deze hoeveelheden. Nog meer eten lijkt me echt not done.

Met andere woorden : ik ben der hard aan bezig.

Idd stoppen met clean bulken en hoog in je eiwitten!!!

Cees wil mee gaan doen in de klasse -105kg :D

Kcal tellen is een simpele zaak, je moet toch weten wat je eet.

Maar je kan je toch no way voorstellen dat je onderhoud dicht bij die 7000 ligt?

Ik heb in me log dat gepost wat ik dagelijks eet voor de nieuwsgierigen.

thnx

als het zo door gaat viking moet ik er wel aan meedoen
en wat eten betreft gewoon veel eten heb je trek niet denken ik heb net pas gegeten nee gewoon eten maar wel zorgen dat je goede koolhydraten en eiwitten eet en als je de dag na de training veel spierpijn heb dan moet je eiwitten inname verhogen en wat mijn maat al zegt hard trainen en veel eten als ik maar rond 140kilo blijf is het goed maar ik voel me 100kilo en mijn maat heeft het zelfde gevoel

• Topic Starter Topic Starter
Ja idd lol, voel me echt 100kg! "I am a light weight..." lol.

Maar ben jij nou lichter geworden want ik dacht dat jij ook boven de 140kg zat? Wat het eten betreft: ik doe mijn best want ik moet ook naar die 140 maar dan moet ik er nog 10kg bijvreten. Ik ben dus eigenlijk nog een lichtgewicht, hahaha!

Sinds ik gestopt ben met bb en meer op kracht ben gaan trainen, ben ik ook direct meer gaan eten, dat vertelde ik je al dinsdag. Ik eet dus echt wel minimaal 7000 Kcal per dag, met uitschieters naar de 8000. Eerst een tijdje rond de 5000 gezeten, toen 6000 nu al weer een tijdje met deze hoeveelheden. Nog meer eten lijkt me echt not done.

Met andere woorden : ik ben der hard aan bezig.

Big Macs, Double Whoppers en Pannenkoeken chunky :)

Maar ben jij nou lichter geworden want ik dacht dat jij ook boven de 140kg zat? Wat het eten betreft: ik doe mijn best want ik moet ook naar die 140 maar dan moet ik er nog 10kg bijvreten. Ik ben dus eigenlijk nog een lichtgewicht, hahaha!

Cees is idd wat kwijt, maar het is allemaal vet wat ie kwijt is en dat is natuurlijk alleen maar positief.

Yes i'm looking very sexy hahahaha maar het zeker alleen maar vet als het spieren hadden geweest had ik me heel loom en slapjes gevoeld

Vet verliezen is altijd goed! Hoeveel vet wil je nog kwijt?

Vandaag, upperbody,

PP,
50x5,
50x5,
80x5,
80x5,
100x5,
100x5,
120x8, makkelijk,

Vlakke bank, medium grip,
50x5,
90x5,
120x5,
140x5,
160x5,
180x5, eazzzzyyyyy,

French press, dumbel,
30x8,
30x8,
30x8,

Pushdowns, 25-50kg,
7 sets x 10 reps,

Latt pull down, 60-90kg,
4 sets x 8 reps.

Behoorlijk volume, en machtige gewichten!!!

Zo te zien ben je idd het volume aardig aan het opschroeven.
Wat is je max met bench press? Jij zit toch ook zeker wel ruim over de 200?

Ik heb echt geen idee Jacco, maar kan me voorstellen dat het 200 of iets meer moet zijn idd.

kon je je inhouden als het zo eazzyyyy was?

kon je je inhouden als het zo eazzyyyy was?

Op de pp was het nodig omdat ik nog een beetje een peintje in me rug had van maandag. Ik ben zeker goed voor 2 reps meer op de pp met 120 op dit moment.
Op de bench was ik eigelijk blij met 5x180, en wil niet falen.

zeer impressive PP en BP!! Nice, keep going!! :thumbs:

Als het goed is word het alleen maar beter Ruben...

Vandaag, onderdelen,

Farmers Walk,
70x50m,
90x50m,
110x50m,
115x25m,
115x25m,

Farmers Hold,
90kgx zo lang mogelijk,

Boom,
60x5,
80x5,
100x5,
120x5,

Stenen op 1.35m,
140x5.

Gezien de omstandigheden een goede training. Ik zit in de nachtdienst, was alleen en was ook nog is me riem vergeten..Lol.

Goede farmers walks!

Terug
Naar boven