AndroidHealthClinic

Ironsport's Strongman Logg.

Ja viking dat zijn ze willen laten zien dat de jongens uit de realdutchpower stal geen grappen maken en dat we er bloed serieus mee bezig zijn HAHAHAHAHAHA 140kg SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPERR

Nou volgens mij waren de meeste mensen mensen toch al overtuigd dat er bloedserieus gewerkt word. Ik ben echt benieuwd naar jullie wedstrijden dit jaar. Volgens mij wordt het een waanzinnig jaar!

ik en BIG BUBBA PIET hebben er zeer veel zin in jacco het gaat de laatste tijd super kijk naar je zelf je gaat elke week iets vooruit en dat is waar we het voor doen

Das waar, het gaat ook steeds beter maar ik ben nog geen wedstrijdmateriaal dus dat telt niet. Dat komt nog wel maar ik ben meer benieuwd hoe jullie gaan KNALLUUUH!

Nou is het ook belangrijk dat je mensen om je heen hebt de niet zo gek en zo super gemotiveerd zijn als jezelf en de jongens met wie wij trainen zijn dat stuk voor stuk maar sinds ik wekelijks met LANG AND TALL WES EN BIG BUBBA PIET train en REALDUTCHPOWER JANTJE niet te vergeten gaat het heel goed er is toch en bepaalde chemie dat ze je toch nog ff dat extra zetje geven en net op het goeien moment en paar tikken geven(wat in mijn geval heel goed werkt) zodat je tot het uiterste gaat Heerlijk is dat

• Topic Starter Topic Starter
Nou volgens mij waren de meeste mensen mensen toch al overtuigd dat er bloedserieus gewerkt word. Ik ben echt benieuwd naar jullie wedstrijden dit jaar. Volgens mij wordt het een waanzinnig jaar!

Het moet een super jaar worden. Maar de concurentie zit natuurlijk ook niet stil, hoop dat we wat ingelopen zijn de laatste tijd.

Vandaag, onderdelen,

Conans Wheel,
100x1 rondje,
150x1 rondje,
200x1 rondje,
250x1 rondje,
250x1 rondje met 2 stops..

Boom alleen voorslaan 85kg in 60 sec tijd,
12x,
11x,

coc's
Ik kan net de nummer 2 niet sluiten scheelt een haartje leuk speelgoed btw,

Stenen,
140kg x 5 loads op 1.35m,

Wheel (flip) 300kg band,
6x,
6x.

We hadden HET allemaal niet vandaag toch lekker een beetje gerommeld, op naar de volgende training jongens!

idd, van mij scheelt het een haartje met de #3, ik had meer verwacht van je JP ;)

Haha...sorry dat ik jullie teleur moet stellen jongens..

Weer een bewijs dat gripkracht anders is dan crushing power...Je doet farmer met 100kg dl-ed 340kg ofzo, maar die stomme nr2 krijg je niet dicht....Work those crushers!!!!

Haha.. die dingen heb een eigen subcultuur lijkt het wel. Petje af voor degene die zon nummer 3 dichtkrijgen hoor.

De strijd tussen de crushers en de grippers, hahaha.

Vandaag, deadlift,

Rack Pull, ongeveer 2,5-5cm onder knie,
70x5,
120x5,
160x5,
200x5,
250x5,
300x7, miste net de 8e rep,

Squat,
70x5,
120x5,
160x5,
180x5,

Legg curl,
4x8,

Pull Throughs high,
3x12.

Vandaag, deadlift,

Rack Pull, ongeveer 2,5-5cm onder knie,
70x5,
120x5,
160x5,
200x5,
250x5,
300x7, miste net de 8e rep,

Squat,
70x5,
120x5,
160x5,
180x5,

Legg curl,
4x8,

Pull Throughs high,
3x12.

Duidelijk een Crusher !~!!!:D

Hoe wissel jij de deadlifts en Rack pulls af ?

Ik ben van plan om elke 3e of 4e training van de grond te gaan trekken Stah.
Als ik niet van de grond trek dan doe ik of rack pulls (verschillende hoogtes), deads van een platform, of een goodmorning.

De reps gaan van setjes van 8 als vandaag naar setjes van 5, triples en maxes.

Ik heb geprobeerd elke week zwaar van de vloer te trekken en dit is mij helemaal niet bevallen. Ik denk dat dit komt door de strongman trainingen het was te veel op de onderrug en me CNS.

Speed pulls zou je ook nog kunnen overwegen?? Zo trek je toch van de grond, maar is het niet zo belastend voor je CNS.

nette gewichten hoor! alleen wat doet die 8 x 4kg leg curl ertussen? ???

Terug
Naar boven