MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, Jacco er zit idd wat progressie in lijkt het.

Zou je wel zeggen ja.

was je maar alleen? Nette farmers idd, moet je je eens voorstellen dat ze internationaal gewoon met tassen van 150 rennen, woei!

BIG BUBBA en ik hebben gerend met 130kg een kant maar dat was maar 30meter

kijk dat zijn de lekkere gewichten!

Vandaag, onderdelen,

Farmers Walk,
70x50m,
90x50m,
110x50m,
115x25m,
115x25m,

Farmers Hold,
90kgx zo lang mogelijk,

Boom,
60x5,
80x5,
100x5,
120x5,

Stenen op 1.35m,
140x5.

Gezien de omstandigheden een goede training. Ik zit in de nachtdienst, was alleen en was ook nog is me riem vergeten..Lol.

LEKKERRR ! :D

was je maar alleen? Nette farmers idd, moet je je eens voorstellen dat ze internationaal gewoon met tassen van 150 rennen, woei!

Ja, dat vind ik ook heel erg indrukwekkend hoor. Waar je wel rekening mee moet houden is het "type" farmer en dan de hoogte van de pick up en de handle waar je hem vastpakt. De farmers in Schiedam worden over het algemeen erg zwaar gevonden door de lage pickup, gladde handles en de vorm van de dingen.

Ik heb op de sterkste man van Vlaanderen farmers van 150kg per hand vast gehad en die hadden een vrij hoge pickup (net als de Int. wedstrijden) en een gekartelde grip die voelden hoe gek ook niet als 150kg aan.
Een heel aantal jongens liep op die wedstrijd het parcourtje van 45m met die dingen. Er zit dus een hoop verschil in.

Ja, dat vind ik ook heel erg indrukwekkend hoor. Waar je wel rekening mee moet houden is het "type" farmer en dan de hoogte van de pick up en de handle waar je hem vastpakt. De farmers in Schiedam worden over het algemeen erg zwaar gevonden door de lage pickup, gladde handles en de vorm van de dingen.

Ik heb op de sterkste man van Vlaanderen farmers van 150kg per hand vast gehad en die hadden een vrij hoge pickup (net als de Int. wedstrijden) en een gekartelde grip die voelden hoe gek ook niet als 150kg aan.
Een heel aantal jongens liep op die wedstrijd het parcourtje van 45m met die dingen. Er zit dus een hoop verschil in.

aha, nou heb ik geen vergelijkingsmateriaal, maar het vasthouden van die dingen vond ik nou niet het lastigste (en me dynamic grip is eigenlijk niet al te best), meer het lopen, het evenwicht bewaren zegmaar, dat is rot.

Dat lopen went best snel maar dan wordt toch de tijd dat je ze vast kunt houden bepalend voor de afstand die je ermee kunt lopen

Kom je vanavond ook trainen?

Ik zou wel willen maar ik kan mijn trainingsmaat niet meer afzeggen voor vanavond dus helaas....

Voor mij is dat op dit moment in ieder geval de bepalende factor inderdaad. Ik kan me wel voorstellen dat als je een hele goed grip hebt dat je jezelf "leeg" kan lopen. Maar zover ben ik helaas nog niet..lol.

Dat gaat bij mij ook nog wel ff duren, hahaha

JP die sterksteman 2007 komt dr aan heah:D
mjaah bedankt voor je reacties op me log:D
super tog die sterkstemannen.. mjaa
succes kerel:D

JP die sterksteman 2007 komt dr aan heah:D
mjaah bedankt voor je reacties op me log:D
super tog die sterkstemannen.. mjaa
succes kerel:D

Was het maar zo Niels ook voor mij is er nog een lange weg te gaan. Maar ik ben in iedergeval een stukje sterker dan vorig jaar!

Vandaag, deadlift/lowerbody,

Rack Pulls, kniehoogte,
60x5,
160x5,
200x3,
250x3,
300x1,
350x1,
395x1, (dr kan niet meer gewicht op de stang helaas)

Romanian deadlift,
100x5,
150x5,
200x5,
250x5,
150x5,

Legg press,
6 sets x 8 reps: Van lege machine tot overal schijven op de manchine (350kg aan gewicht ongeveer),

Legg curl,
4x8 (hele stack)

Pull through,
2x10.

Ondanks me lage energie pijl door die nachtdiensten toch weer een goede training vind ik zelf.

brute pulls! Strong!!

Tja...ik kan zeggen "waanzinnige rack pulls!" maar dat weet je zelf ook wel denk ik. Klasse!

Thanks, jongens!

Terug
Naar boven