XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

300 kilo DL.. ziek gewoon.. kzou eg wel foto van jouw (rug) willen zien, als het effe kan :o

• Topic Starter Topic Starter
300 damn!

@Stah: Je foto doet het niet, ik zie alleen een rood kruisje.

@Chunky: Oke, ik doe ze ook wel op snelheid maar ik trek alleen de eerste van de grond en daarna zak ik tot zo'n 10cm boven de grond. Ga ik ze toch ook eens op deze manier doen.

Lachen, ik dacht dat je dat al gezien had. MJOLNIR RULES!!!

als je een FOTO wil maken van BIG BUBBA'S RUG dan moet je hem op panorama zetten anders past het er niet op we gingen gister wegen het kreng weegt 148.5 kg en ik nog maar 136kg het kreng is 12.5kilo zwaarder en het trainen gaat weer helemaal nergens over zo makkelijk alles gaat

Hahahah.

'Ceesje' weeg nog maar 136 :roflol:

kappe nou, voel me net ini mini bij jullie, wordt tijd dat jullie wat tips gaan delen :D

als je een FOTO wil maken van BIG BUBBA'S RUG dan moet je hem op panorama zetten anders past het er niet op we gingen gister wegen het kreng weegt 148.5 kg en ik nog maar 136kg het kreng is 12.5kilo zwaarder en het trainen gaat weer helemaal nergens over zo makkelijk alles gaat

:eek: ****ing hell ! WHO'S THE REAL DADDY ?

Cees is een lichtgewicht aan het worden..lol.

@Chunky,
Ik denk dat ik niet de juiste persoon ben om daar advies over te geven, ik doe er namelijk bijna geen moeite voor. Veel eten (voor mij dan) en zware trainingen schijnen bijzonder goed te werken. Maar ik denk dat het ook een beetje genetisch bepaald is. Ik raak gewoon moeilijk gewicht kwijt en over de jaren komt er steeds wat bij en dat gaat optellen uiteindelijk.

Ik zelf hoef niet zwaarder te worden om mee te doen aan wedstrijden Cees ook niet. Jij Barry zou wel iets zwaarder moeten worden denk ik. Je bent lang en als je dan wat zwaarder word heeft dat voordeel op een boel onderdelen. Ook word je stabieler als je zwaarder word en das ook een voordeel.

Sinds ik gestopt ben met bb en meer op kracht ben gaan trainen, ben ik ook direct meer gaan eten, dat vertelde ik je al dinsdag. Ik eet dus echt wel minimaal 7000 Kcal per dag, met uitschieters naar de 8000. Eerst een tijdje rond de 5000 gezeten, toen 6000 nu al weer een tijdje met deze hoeveelheden. Nog meer eten lijkt me echt not done.

Met andere woorden : ik ben der hard aan bezig.

Sinds ik gestopt ben met bb en meer op kracht ben gaan trainen, ben ik ook direct meer gaan eten, dat vertelde ik je al dinsdag. Ik eet dus echt wel minimaal 7000 Kcal per dag, met uitschieters naar de 8000. Eerst een tijdje rond de 5000 gezeten, toen 6000 nu al weer een tijdje met deze hoeveelheden. Nog meer eten lijkt me echt not done.

Met andere woorden : ik ben der hard aan bezig.

Dan kom je er wel Chunk, niets gaat vanzelf :D

Ik ben helemaal geen expert dat eerst. Dat je hard bezig bent geloof ik gelijk maar het is volgens mij dan redelijk simpel: Kom je niet aan? Dan eet je niet genoeg hoeveel je ook denkt te eten..Als je meer eet dan je verbruikt dan moet je wel aankomen.

Als ik je een tip mag geven dan zou ik stoppen met die kcal's te tellen en gewoon te eten.
Wat je wel in de gaten moet houden is je eiwit inname en die zou ik als ik jou was rond de 350-400 gram houden.

Je zegt zelf meer dan 7000 kcal is not done, waarom niet? Als je aan wilt komen en je hebt meer nodig eet dan meer.
Je kan ook iets vaker iets minder schoon eten misschien dat ook helpt.

Ik ben helemaal geen expert dat eerst. Dat je hard bezig bent geloof ik gelijk maar het is volgens mij dan redelijk simpel: Kom je niet aan? Dan eet je niet genoeg hoeveel je ook denkt te eten..Als je meer eet dan je verbruikt dan moet je wel aankomen.

Als ik je een tip mag geven dan zou ik stoppen met die kcal's te tellen en gewoon te eten.
Wat je wel in de gaten moet houden is je eiwit inname en die zou ik als ik jou was rond de 350-400 gram houden.

Je zegt zelf meer dan 7000 kcal is not done, waarom niet? Als je aan wilt komen en je hebt meer nodig eet dan meer.
Je kan ook iets vaker iets minder schoon eten misschien dat ook helpt.

Drink bv pannekoekenmix met extra eiwit !

Terug
Naar boven