MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
Yep, 270 kg aan olympische schijven en een olympisch halter. En de eigenaar staat heel erg positief tegenover krachtsport. Top dus dat second-hand fitness!

heeft die veel liggen aan schijven/halters die knakker?

Ja een hele hoop. En als je hem belt dat je wat nodig hebt kijkt ie ff rond voor je. Zeg wel dat je voor de sterksteman sport traint, vind ie erg positief!

De spanning voor de 13e is om te snijden als ik aan denk wil ik knallen niet normaal zo geladen je hebt maanden er voor getraind en dan kun je eindelijk wat laten zien en dat gaan we doen ook en we worden alleen maar beter als ik terug kijk naar afgelopen maanden hoe we vooruit zijn gegaan erg positief

Het is natuurlijk altijd een beetje gissen waar je staat. Ook moeten de onderdelen van zon wedstrijd je een beetje liggen natuurlijk. Maar volgens mij word het leuk en intressant..

we hebben niet voor niks keihard getraind we kunnen niet beter dan ons best doen

Juist, maat en niet ALLES valt of staat met deze ene wedstrijd.

Juist er zijn er nog meer EN WE ZIJN NOG IN DE GROEI

Wat heb je betaald voor die 270kg? En waar is dat in zoetermeer? Link naar een site ofzo?

100 Euro. Als je ff googled op second-hand fitness in Zoetermeer moet je ze zo te pakken hebben denk ik.

wtf! das een koopje man!

t*ring, dat is echt goedkoop. Gelijk maar even kijken.

Vandaag, overhead/upperbody,

PP,
50x5,
50x5,
80x5,
80x5,
110x3,
120x1,
130x1,
150x1, (You can run but you cant hide..!) Lol.

Incline bench medium grip,
100x3,
100x3,
140x1,
180x1,

Dumbbell french press,
5 sets x 10 reps, 22kg,

Pushdowns,
5 sets x 10 reps, 40-50kg.

Laatst bewerkt:
Netjes hoor die 150 op de PP! Wanneer doe je de 160, haha? Mooie incline ook!
Heb je bij medium grip je handen op schouderbreedte? En bij small grip?

Netjes.. een 150 Push Press.

gvd man! sterke presses..impressive

heel mooi maatje

Netjes hoor die 150 op de PP! Wanneer doe je de 160, haha? Mooie incline ook!
Heb je bij medium grip je handen op schouderbreedte? En bij small grip?

Denk dat ik voor 160 nog ff door moet trainen. Dit was wel echt max op dit moment. Moet vooral me triceps hard aanpakken voor de lockout. Maar denk dat 155 heel binnenkort wel moet lukken, Jacco.

Medium grip is voor mij ongeveer pink op de gladde ring van de stang. Small is voor mij waar het profiel op de stang begint.

Terug
Naar boven