XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

Shit, te laat!

Als die vrouwen van jullie ermee stoppen dan stap je toch ook gewoon over naar de 'echte' onderdelen :D

Mijn vrouw las toevallig net mee en begon direct te protesteren "WAT NOU STOPPEN!!!" dus ik denk dat ik het toch gewoon moet blijven combineren :D

Vorige keer zei je nog dat je hoopte dat ze snel zou stoppen zodat je niet meer steeds dat pleuriseind hoefde te rijden :D

grapje natuurlijk

Hahaha, je had dr gezicht moeten zien toen ze dat las! Daar gaat mijn gezellige valentijnsavond, hahaha!

Had je toch nog serieus kunnen gaan trainen :roflol:

Oh ja valentijn ik gan vanavond gezellig met LANG and TALL en BIG BUBBA PIET boxsqauten en deathliften en nog wat bij oefeningen en dan onder het genot van een heerlijke eiwitten shake gecombineerd met koolhydraten naar huis

Je moet je vrouw te vriend houden

• Topic Starter Topic Starter
Haha, happy valentijn..na al dat onderrug werk ben je vanavond thuis ook niks meer waard...lol.

Daarom heb ik dus vanmorgen mijn borst en triceps getraind, hahaha!
Vanovond hapje eten en een bioscoopje en daarna zien we wel weer verder ;)

Vandaag, squat/dead,

Boxsquat, flink stuk onder parallel, alleen riem,
120x2,
160x2,
200x2,
220x2,
240x2,

Rack Pulls, 15-20cm rom, laatste stukje van de deadlift,
100-350kg, 5 sets x 1-5 reps,

Legg curls,
Hele stack, 4 sets x 10 reps,

Pull Throughs,
40-60kg, 4 sets x 8 reps.

Best een goede training had alleen wat weinig energie tot ergernis van me maat Cees...haha.
Verrekte ook bij de Rack Pulls nog een spiertje tussen me ribben, een klote gevoel maar niet te ernstig volgens mij.

Je gaat toch geen blessures oplopen zo vlak voor het wedstrijdseizoen he?

Haha, hoop het niet maar het doet verrekte pijn nu. Maar ik heb een keertje gelezen dat je "hurt" en "injured" hebt. In het eerste geval slikje wat pijnstillers, verbind je het (als dat gaat) en train je gewoon door. In het tweede geval..moet je naar de dokter en kan je niet meer trainen. Ik denk dat ik gewoon "hurt" ben en dat het wel weer over gaat. Lol.

Maat ik heb het vaak gehad op die plek dat het met niezen er in schoot en als je dan in een bepaalde houding zit dat je last had gewoon door trainen en de oefeningen waar je er last mee hebt niet doen maar dat is logisch

Ga je vanavond nog wel trainen in Schiedam?

BIG BUBBA gaat wel ik zou gaan maar had niet in mijn agenda gekeken ik had al een afspraak staan vind het klote

En BUBBA moet zeker gaan kan hij het ff goed maken van gister de 160kg moet erop anders gaat hij het heel zwaar krijgen de volgende trainingen hahahaha

Terug
Naar boven