MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de compliments!

lees je hotmail ff maat

wtf man 180 incline bp! damn impressive.

ik ben van meening dat als je goed sterk ben op de schuinebank het je helpt met de boom

Denk dat je gelijk hebt Cees...

dus... ik kan nu 110KG schuindrukken en dat moet super in verhouding zijn met de boom?.. ik denk dat je overheadpress dr ook veel mee te maken heeft
want das toch een echte massa oefening in voorbereiding naar de boom toch?

Ja en Nee Niels. Incline bench press kan bij een boel mensen waaronder ik een goede carry-over hebben naar je boom. De spieren die je traint met schuine bank gebruik je namelijk ook in je overhead press/boom.

Maar je incline press zal altijd meer zijn dan je overheadpress/boom. (heb het niet over clean and Jerk) maar over presses.

Zelf leg ik mijn pinken tegen het profiel aan. Smaller kan ik hem niet eens pakken omdat ik dan last krijg van mijn polsen.

je moet voor je eigen kijken wat lekker is de een is leniger dan de ander zo is het maar net als hem te smal doe voel ik mijn polsen ook

150 kg pushpress zieke vent:D

Thanks guys! Maar...het is alleen maar me lichaamsgewicht he...hahahaha.

Hmm ja maar ik pushpress toch ook geen 120:D

Mannen hoe krijgen jullie dat balkje met dbb.com strongman dat wil ik ook vertel ff hoe ik dat moet regelen

Ik heb hem al
Nou hoor ik er ook bij

Bovenaan je scherm naar "GebruikerCP" en dan aan de linkerkant onder "diversen" groepen aanklikken en dan lid worden van "strongman", Cees.

Terug
Naar boven