XXL Nutrition

Its big, hairy and probably smells II - Philosophers Log

• Topic Starter Topic Starter
03/06/2010: Spinning

Kracht:
Bench Press: 3x5x65kg
Squat: 3x5x70kg

Conditioning:

Uurtje spinning gedaan om een collega van mij te ondersteunen.

Dat spinning lijkt me behoorlijk vermoeiend

spinning is zeer uitputtend

05/06/2010: Sprint drill

Kracht + conditioning:
6 rondes van:
- Powercleans: 5x45kg (75% 1RM)
- 1x20m short shuttle runs

Hierna nog wat supersetjes biceps triceps gedaan. Kort maar krachtig!

http://www.youtube.com/watch?v=iPr40RtMAhM

Sow, dat is wel eens wat anders dan eventjes op de treadmill staan!

Hoe zit t met je powercleans, heb je de techniek goed onder de knie? Ikzelf moet er nog wat aan werken maar volgens mij helpt het superveel bij explosiviteit?

Sow, dat is wel eens wat anders dan eventjes op de treadmill staan!

Hoe zit t met je powercleans, heb je de techniek goed onder de knie? Ikzelf moet er nog wat aan werken maar volgens mij helpt het superveel bij explosiviteit?

Techniek zit er redelijk in al doe ik liever een gewone clean dan een powerclean weird but true. Dat doen ze zeker! Buiten dat is het natuurlijk 'practice makes perfect'

Neem vandaag een extra dagje rust. Vandaag spuiten gehaald voor de vakantie dus wil niets forceren. Morgen weer een nieuwe dag

Juni 8, 2010

A. Bench Press 5-5-5 Reps
  • 3x5x60kg
I suck! die extra conditioning hakt er echt in

B. 4 Rondes:
- Run 400m
- Rust 2 Minutes

• Ronde 1: 1.39
  • Ronde 2: 1.36
  • Ronde 3: 1.48
  • Ronde 4: 1.43
totale tijd: 6.46

Beetje lastig te doen op de loopband omdat die wat langzaam op gang komen desalniettemin was het toch zwaar genoeg.

Hoe gaat het met de gymnastics hiero?

ziet er zwaar uit die sprintdrills - doe je die ook zo als het regent ;)

Hoe gaat het met de gymnastics hiero?

Komt weinig van op het moment. Ga in september een survival run lopen dus ben me daar een beetje op aan het voorbereiden vandaar ook de conditioning

ziet er zwaar uit die sprintdrills - doe je die ook zo als het regent ;)

Ja viel redelijk tegen want ben best volluit gegaan. Van een beetje regen smelt je niet dus ja ook in de regen zou ik ze doen :D

Dadelijk weer naar de gym voor een nieuwe sessie!!

Vandaag iets aangepaste training. Mijn oude baas maar ondertussen ook wel vriend geworden na vele jaren samenwerking en contact heeft een nieuwe sportschool gekocht. Dus ben samen met een maatje maar een gaan kijken en ik moet zeggen ik was onder de indruk. Het is de 30min rijden in ieder geval waard geweest en dit gaat hem waarschijnlijk vaker worden.

Juni 9, 2010

Heb niet eens de puf om het uit te typen maar een hoop rug en triceps oefeningen laten we het daar maar op houden

Juni 11, 2010

A. Back Squat 5-5-5 Reps
  • 3x5x70kg
B. Max Rounds in 12 Minutes:
- 30 Double-Unders
- 20 Push-Ups
- 10 Power Cleans 50kg

• rondes: 3 2/3

De powercleans zogen echt al mijn energie uit mijn lichaam. Had op voorhand gedacht veel meer rondes te doen maar viel toch zwaar tegen

Die double unders lijken me wel ****ed wanneer je al half naar de t*ring bent en je nog ontzettend moet concentreren.

Die double unders lijken me wel ****ed wanneer je al half naar de t*ring bent en je nog ontzettend moet concentreren.

Moet eerlijk zeggen dat die dan nog wel meevallen maar die powercleans zijn bijna niet meer te doen. Had niet veel gescheeld of was met gewicht en al door de spiegen heen gegaan:D

conditioneel is dit heel erg naar de klote gaan

Juni 14, 2010

A. Sumo Deadlift
  • 5x60kg
  • 5x70kg
  • 5x90kg

B. Complete five rounds for time of:
- 2 squat snatch (met stok zuig in techniek)
- 4 MP's (40kg)
- 6 chest to bar pull-ups
- 8 box jumps

• time: 7:36:57

Had iets sneller gekunt maar werd enige seconden van mijn werk afgehouden door een ander lid die wat wilde vertellen

Juni 15, 2010

geen kracht gedaan vandaag. Hele upperbody deed zo zeer van de spierpijn dat ik maar een dagje rust heb genomen. Conditioning heb ik wel gedaan

A. conditioning - vijf rondes voor tijd
- 10 bear crawls
- 10 push-ups
- 10 jumping squats

• Time: 5:07:35

was redelijk stuk naar deze korte sessie. De jumping squats waren zwaar. Hierna heb ik nog kleine 15 min hardgelopen maar mijn benen waren al te verzuurd om door te gaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven