MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ik moet hier werkelijk elke training wel wat Youtubenhoevaak heb je dat circuitje gedaan dan?

Hoe ben je van plan je vooruitgang op je conditioning te meten?
btw heb je nog wat tips voor de aerial? Ik zet altijd mijn handen neer en durf nooit mijn handen niet te gebruiken
mooi man dat die 90kg niet voor problemen zorgt. Hopelijk voelt morgen alles ook nog goed.
Die conditiecircuitjes brengen me wel op leuke ideeen.
En na de vakantie en survivaltocht weer meer bikkelen op kracht?
Ik doe een paar bench mark workouts die ik later in de tijd herhaal en kijk of ik vooruit gegaan ben buiten dat zal de survival run een goede graadmeter zijn.

Heb je al meer survivalruns gelopen?
Ik heb 2 jaar geleden de survivalrun streker oerbos (grootebroek) gelopen 17km.
Dit jaar is ie ook weer op 12 september nu 8/13 of18 km sla dit jaar maar over
Misschien wat voor jou jij woont toch ook in noord holland?
haha ik moet hier werkelijk elke training wel wat Youtubenhoevaak heb je dat circuitje gedaan dan?
maar goed , philo is goed bezigHet gaat goed hier, alles mooi uitgedoktert!
Ik wou dat ik de techniek beheerste om power cleans te doen...
Ik kan hem gewoon niet op mijn schouders leggen.Oefening baard kunst! Gewoon blijven proberen dan komt het vanzelf goed. thanks for stopping by

philosopher zei:1. probeer eerst in volledige extensie te komen (maak je lang door op je tenen te gaan staan en te shruggen).
2. Je curlt de bar nu wat je wil is dat de bar in een vrijwel rechte lijn naar boven schiet en op het dode moment duik je er dan onder.
Imo start met een hang clean en niet vanuit een rack. Gaat die goed probeer dan een power clean vanaf de grond en uiteindelijk een full clean. Je bent goed op weg! practice makes perfect.