MuscleMeat

Its big, hairy and probably smells II - Philosophers Log

• Topic Starter Topic Starter

Op dit moment vrij bagger. Maar daar zit verandering in aan te komen. Als het zover is post ik het.

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Bad news today!

Kom net van de eerste hulp af na een iets te gezellig voetbal avondje Nederland - Kameroen. Enkel banden opgerekt! Fack! dit kost me weer zeker een week om van te herstellen als het niet meer is.

Jammer van dat ongeval, hopelijk een spoedig herstel!

Bedankt yoshuba!

Ik stel mijn prognose even bij. Gaat waarschijnlijk wat weekjes duren. De pijn neemt alleen maar toe. Even afwachten wat er de komende dagen gaat gebeuren maar het is erger dan verwacht.

Pijn is langzaam aan het vertrekken, lopen gaat weer redelijk, stabiliteit is nog een beetje zoek maar het herstel gaat gelukkig goed! Ik verwacht deze week nog te starten met wat upperboddy lift waarschijnlijk volgende week ook nog en de week erna zullen we eens kijken of de conditioning weer wat omhoog geschroeft kan worden.

Goed dat de pijn weg trekt, binnenkort weer hard trainen! :)

Met een nieuwe naam kunnen we weer verder met dit log.

Status Praesens:
Enkel doet nog steeds pijn. Lopen gaat ondertussen zonder problemen alleen traplopen is nog wat lastig. Daarnaast voelt hij wat onstabiel en is belast in een geforseerde dorsaalfelxie (tenen naar je toe) het meest pijnlijk.

conclusie:
Deze nog nog even aankijken en sporten op geleide van de pijn.

Leuk klein detail:
Heb nieuw trainingsschoeisel ontvangen:

CIMG0365.gif

De vibram five fingers. Heb een tijdje terug een artikel geschreven over het lopen met of zonder schoeisel met een leuke uitkomst. Dus onder het mom van 'practice what you preach' heb ik ze dan ook maar besteld. Ondertussen getest en ze zitten als gegoten. Kan er alleen nog niet veel mee door mijn enkel. Anyhow dit worden de schoenen waar ik nieuwe SQ en DL PR's op ga vestigen.

Link naar het artikeltje: http://beescht.blogspot.com/2010/01/blootvoets-vs-schoenen.html

leuke pantoffels philo - succes ermee

Juli 05, 2010 - Rehab

Bench Press
3x8x60kg

Machine Flyes
3x15x56kg

Side raises
3x10x8kg

Triceps dip
3x10x85kg

Slechte training! Had 0 energie en dan komt er nog eens bij dat ik flink verbrand was van de zon wat ook neit echt prettig trainde. Had het idee dat, dat ook de reden was van deze failure training. Maar goed we zullen zien de rest vna de week

Wat is de gein van die schoenen dan?

hehehe mooie schoenen kerel! Laat wel weten hoe het traind met die dingen, ben er wel benieuwd naar! En trainen terwijl je verbrand bent is een b*ch, ben zelf net ook benen wezen trainen erg verbrande trapz, schouders etc. :fuu:

Wat is de gein van die schoenen dan?

Lees dat linkje wat er bij staat. Daar staat alles in uitgelegd. Feit is iig dat op blote voeten lopen gezonder is dan schoeisel vandaag de schoenen.

hehehe mooie schoenen kerel! Laat wel weten hoe het traind met die dingen, ben er wel benieuwd naar! En trainen terwijl je verbrand bent is een b*ch, ben zelf net ook benen wezen trainen erg verbrande trapz, schouders etc. :fuu:

Yes it is! Het is nu nog niet helemaal weggettrokken maar de zeurende pijn is er iig uit.

Lekker 2 nachten doorgebracht aan het stand, buiten wat veel cardio:p weinig gedaan dus morgen weer tijd om te knallen!

Juli 08, 2010 - Rehab

Chins
3x6xbw

Bent over row
3x10x60kg

Shrugs
3x15x36kg

Preacher curls
3x10x35kg

Zal blij zijn als het weer wat beter gaat met mijn enkel. Gaat nu iig erg langzaam het herstel.

Voor de dagelijkse lulz

rtgwpf.gif

opgerekte enkelbandjes kan best lang duren - doe maar rustig aan hiermee

shit dat filmpie - die heeft waarschijnlijk een opgerekt nekkie

Juli 09, 2010 - Rehab

Bench Press
5x60kg
5x65kg
3x70kg
1x75kg

DB Flys
3x10x14kg

MP
3x5x45kg

Rope Extensions
3x15x35kg

Paar setjes buik en stretching en klaar!

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

opgerekte enkelbandjes kan best lang duren - doe maar rustig aan hiermee

shit dat filmpie - die heeft waarschijnlijk een opgerekt nekkie

Idd, erge is dat het niet de eerste keer is. Heb mijn enkel ooit echt helemaal kapot gelopen bij defensie, sindsdien is het een zwakke plek.

Bij welk onderdeel heb je gezeten bij defensie?

Bij welk onderdeel heb je gezeten bij defensie?

Korps commando troepen maar heb mijn groene barret nooit gehaald. Uitgevallen in de opleiding. Raakte net van de voren geblesseerd maar niet ernstig genoeg om het af te zeggen dacht dat het allemaal wel mee zou vallen. Eerste paar weken gingen goed maar de pijn trok nooit helemaal weg. Toen uit het niets (denk vermoeidheid) begaf mijn enkel het tijdens het nemen van een hindernisbaan. Dik, blauw/paars/zwart en niet meer op te lopen met als gevolg dat ik medisch ontheven werd.

Hou je ook PR's bij?

Jep! maar die zijn te triest voor woorden.

BP: 90kg
SQ: 130kg
DL: 140kg

for some reason krijg ik het maar niet voor elkaar een fatsoenlijke deadlift neer te zetten maar goed op dit moment doe ik er de training ook niet na. Plus na een gebroken knieschijf en nu enkelbanden is het ook alweer lang geleden (+1jaar) dat ik gemaxed heb.

Je bent vrij licht toch? Geen slechte maxes dan. Het gaat allemaal nog om relatieve kracht/power ;)

Terug
Naar boven