MuscleMeat

Its big, hairy and probably smells II - Philosophers Log

• Topic Starter Topic Starter
Lucky bastard :P

Thanks voor de post! Blijf ze voor nu wel op paralettes oefenen voelt prettiger aan en heb geen zin in een pols blessure.

Maandag 30/04/2010: DL/SQ

Joint mobility
Barbell complex

• Squats
    5x60kg
    5x65kg
    5x65kg +5
  • Sumo DL
    5x60kg
    5x90kg
    5x105kg +5

De sumo voelt nog steeds niet helemaal eigen maar is goed op weg

Je squat zie ik iedere training omhoog gaan in gewicht, ik mag dus aannemen dat je knie goed aanvoelt? en nette sumo dl ! ;)

Je squat zie ik iedere training omhoog gaan in gewicht, ik mag dus aannemen dat je knie goed aanvoelt? en nette sumo dl ! ;)

Knie gaat langzaam beter had eigenlijk niet verwacht dat het nog zo snel zou gaan dus dat is positief. Die Sumo moet nog vele malen hoger maar goed practice makes perfect! thanks Iron!

Zaterdag 01/05/2010: Conditioning

Eigen spinning lesje gedraait van ongeveer 50 min. Lang geleden dat ik zo gezweet heb maar achteraf altijd wel lekker.

Maandag 30/04/2010: BP/Row

Joint mobility
Barbell complex

• Bench Press
    5x60kg
    5x70kg
    5x71kg +1
    Was te vroeg vanochtend om flinke kracht te kunnen genereren. Wel overload alleen wat minder groot
  • Bent over Row
    5x50kg
    5x60kg
    5x65kg +5

tweede Korte sessie van de week door afwijkende trainings tijdens ivm koninginnedag en nacht. Volgende week weer aan de slag

Vrij korte trainingen altijd ofniet?

Vrij korte trainingen altijd ofniet?

Niet altijd zo kort maar nu met al die feestdagen en vervelende opnenings tijden in de gym even wat aanpassen. Pakte eigenlijk ook wel prima uit zo.

Maandag 03/05/2010: SQ

Joint mobility
Barbell complex

• SQ 50%
    12x2x50kg
    Slow down, seconde vasthouden en zo explosief mogelijk uit. Toch een redelijke pomp van gekregen
  • Reverse Hyperextensions
    4x12xBW
  • Leg extensions
    3 sets

Buik stond nog op het programma maar het was mijn beurt voor de 'hoe gay het ook klinkt' buikspierkwartier dus heb ik die maar gebruikt voor mijn buiktraining. Volgende keer ook nog een rustige training en dan weer knallen

buik is gewoon belangrijk
ik doe ze ook regelmatig en hard

Is het zeker. Maar een paar setjes hanging leg raises of incline crunches doet wonderen en neemt maar een paar minuten van je tijd in beslag.

I know, ik zal ze ook weer toevoegen in me schema, ik had een hele tijd geleden al in me log gezegd dat ik weer buik ging trainen. :D

Plus dat er ook best wel leuke core-oefeningen zijn..

Ik zag laatst ook bij iemand in z'n log, echt een brute oefening. Side swipe of iets in die zin ? 'k ga meteen ff zoeken, want dat zag er erg intressant uit namelijk!

EDIT: dat is die naam niet! komt niet eens in de buurt geloof ik.

Laatst bewerkt door een moderator:
I know, ik zal ze ook weer toevoegen in me schema, ik had een hele tijd geleden al in me log gezegd dat ik weer buik ging trainen. :D

Ik zag laatst ook bij iemand in z'n log, echt een brute oefening. Side swipe of iets in die zin ? 'k ga meteen ff zoeken, want dat zag er erg intressant uit namelijk!

Windshield wipers bedoel je volgens mij. Die doet teakwonboxer weleens geloof ik.

Dragon flags, ook lekker :P.

En als ik eens een keer niet alleen train dan vind ik die planks wel leuk met goed wat schijven op de rug. Kun je elkaar een beetje uitdagen..

Windshield wipers bedoel je volgens mij. Die doet teakwonboxer weleens geloof ik.

Dragon flags, ook lekker :P.

En als ik eens een keer niet alleen train dan vind ik die planks wel leuk met goed wat schijven op de rug. Kun je elkaar een beetje uitdagen..

Windshield wipers, die bedoelde ik ! thanks man, scheelt een hoop zoek werk, eerst volgende training meteen proberen.

Dragon flags, is inderdaad erg lekker, ik heb ze afgekeken bij rocky haha :P

Dragon flags zijn trouwens echt killers die zal ik binnekort ook weer eens gaan doen. Gymnastics heeft mijn core ook wel verbeterd moet ik bekennen.

Woensdag 05/05/2010: BP

• BP 50%
    10x3x45kg
    Slow down, seconde vasthouden en zo explosief mogelijk uit.
  • BB Rows 50%
    10x3x40kg
    Slow down, seconde vasthouden en zo explosief mogelijk uit.
  • Dips
    4x10xbw
  • Chin ups
    4x10xbw

Terug
Naar boven