philosopher
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 172
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je squat zie ik iedere training omhoog gaan in gewicht, ik mag dus aannemen dat je knie goed aanvoelt? en nette sumo dl !![]()
buik is gewoon belangrijk
ik doe ze ook regelmatig en hard
Jep they are! Een goede core doet wonderen voor je lifts

Ik moet ook weer buik gaan trainen, maar vind het zoooo verdomde saai![]()
Is het zeker. Maar een paar setjes hanging leg raises of incline crunches doet wonderen en neemt maar een paar minuten van je tijd in beslag.
Is het zeker. Maar een paar setjes hanging leg raises of incline crunches doet wonderen en neemt maar een paar minuten van je tijd in beslag.

Plus dat er ook best wel leuke core-oefeningen zijn..
I know, ik zal ze ook weer toevoegen in me schema, ik had een hele tijd geleden al in me log gezegd dat ik weer buik ging trainen.
Ik zag laatst ook bij iemand in z'n log, echt een brute oefening. Side swipe of iets in die zin ? 'k ga meteen ff zoeken, want dat zag er erg intressant uit namelijk!
.Windshield wipers bedoel je volgens mij. Die doet teakwonboxer weleens geloof ik.
Dragon flags, ook lekker.
En als ik eens een keer niet alleen train dan vind ik die planks wel leuk met goed wat schijven op de rug. Kun je elkaar een beetje uitdagen..

Ik moet ook weer buik gaan trainen, maar vind het zoooo verdomde saai![]()