- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij zou toch eigenlijk de Nijmeegse vierdaagse gaan lopen?
Verstandige keuze, ben zelf een keer wezen stappen met de vierdaagse feesten echt gekkehuis daar!Jep! Teveel zuipen om vervolgens gek te doen tijdens het WK Ned-Kam zorgde ervoor dat ik mijn enkelbanden oprekte. Dacht dat het wel mee zou vallen maar zat een flinke bult op en was paars/blauw. Pijn ging niet weg dus heb ervoor gekozen om niet mee te lopen. Vind het wel erg jammer nu ik het op tv zie maar het is wel de beste keus geweest.
Verstandige keuze, ben zelf een keer wezen stappen met de vierdaagse feesten echt gekkehuis daar!

Goede effort voor de training, iedereen heeft wel eens een slechte dag, maar toch goeie inzet!![]()
Juli 26, 2010 - Rehab
Incline DB press
8x22kg
8x24kg
6x26kg
Chest Press
3x15x35kg
Cable side raises
3x15x5kg
Machine overhead tricep extensions
3x10x20kg
Lekkere training, had weinig tijd moest iets eerder werken dus workout ook practisch zonder rust gedaan

Gaat langzaam beter. Kan weer gewoon lopen, traplopen etc. Alleen squatten, sprinten of onverwachte bewegingen doen nog zeer. Maar goed over 12 dagen ga ik op vakantie dus heb ongeveer nog 3 weken om maximaal te genezen daarna wil ik toch wel weer echt aan de slag.
hoe ga je het na de vakantione aanpakken
qua schema i mean

A post made by an idea planted by me....... Inception!