Fitness Seller

Its big, hairy and probably smells II - Philosophers Log

time for some snatches bro

Jij zou toch eigenlijk de Nijmeegse vierdaagse gaan lopen?

• Topic Starter Topic Starter
Jij zou toch eigenlijk de Nijmeegse vierdaagse gaan lopen?

Jep! Teveel zuipen om vervolgens gek te doen tijdens het WK Ned-Kam zorgde ervoor dat ik mijn enkelbanden oprekte. Dacht dat het wel mee zou vallen maar zat een flinke bult op en was paars/blauw. Pijn ging niet weg dus heb ervoor gekozen om niet mee te lopen. Vind het wel erg jammer nu ik het op tv zie maar het is wel de beste keus geweest.

Jep! Teveel zuipen om vervolgens gek te doen tijdens het WK Ned-Kam zorgde ervoor dat ik mijn enkelbanden oprekte. Dacht dat het wel mee zou vallen maar zat een flinke bult op en was paars/blauw. Pijn ging niet weg dus heb ervoor gekozen om niet mee te lopen. Vind het wel erg jammer nu ik het op tv zie maar het is wel de beste keus geweest.
Verstandige keuze, ben zelf een keer wezen stappen met de vierdaagse feesten echt gekkehuis daar!

Verstandige keuze, ben zelf een keer wezen stappen met de vierdaagse feesten echt gekkehuis daar!

Idd! Had echt graag meegelopen maar ach het ijzer is me meer waard :D

Juli 24, 2010 - Rehab

Chin ups
3x6xbw

Machine rows
3x8x40kg

Bent over side raises
3x10x6kg

Dumbbell curls
2x8x14kg
1x5x16kg

Had niet echt de puf vandaag. Bijna niet geslapen vanacht en toch nog hard moeten werken in de ochtend wat niet bevorderlijk was voor de training

Goede effort voor de training, iedereen heeft wel eens een slechte dag, maar toch goeie inzet! :D

Juli 26, 2010 - Rehab

Incline DB press
8x22kg
8x24kg
6x26kg

Chest Press
3x15x35kg

Cable side raises
3x15x5kg

Machine overhead tricep extensions
3x10x20kg

Lekkere training, had weinig tijd moest iets eerder werken dus workout ook practisch zonder rust gedaan

Juli 26, 2010 - Rehab

Incline DB press
8x22kg
8x24kg
6x26kg

Chest Press
3x15x35kg

Cable side raises
3x15x5kg

Machine overhead tricep extensions
3x10x20kg

Lekkere training, had weinig tijd moest iets eerder werken dus workout ook practisch zonder rust gedaan

Netjes weer gozer, ook die benchpress paar trainingen terug is nice!
En hard door trainen met weining rust is altijd lekker!! :cool:

Juli 28, 2010 - Rehab

Deadlift
10x40kg
5x70kg
3x90kg
1x110kg
1x125kg
1x125kg

Small lat pulldown
3x8x52kg

Cable rows
2x15x30kg

Shrugs
3x10x28kg

Machine precher curls
3x8x30kg

ging lekker!

Nice
Hoe staat het met de enkel?

Nice
Hoe staat het met de enkel?

Gaat langzaam beter. Kan weer gewoon lopen, traplopen etc. Alleen squatten, sprinten of onverwachte bewegingen doen nog zeer. Maar goed over 12 dagen ga ik op vakantie dus heb ongeveer nog 3 weken om maximaal te genezen daarna wil ik toch wel weer echt aan de slag.

Gaat langzaam beter. Kan weer gewoon lopen, traplopen etc. Alleen squatten, sprinten of onverwachte bewegingen doen nog zeer. Maar goed over 12 dagen ga ik op vakantie dus heb ongeveer nog 3 weken om maximaal te genezen daarna wil ik toch wel weer echt aan de slag.

Ook als je hele lichte gewichten pakt?

Wat ben je toch een brutal beast!

hoe ga je het na de vakantione aanpakken
qua schema i mean

Wat ben je toch een brutal beast!

A post made by an idea planted by me....... Inception!

hoe ga je het na de vakantione aanpakken
qua schema i mean

Veel OLY en iets geheel anders. Conditioning ga ik wel blijven doen alleen kort en intense. Zal tegen die tijd wat meer uitleg posten. Voor nu wil ik nog de puntjes op de i zetten. Heb de eerste 16 weken in ieder gavel zo goed als geplanned :D

Terug
Naar boven