philosopher
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 172
Gisteren terug gekomen van vakantie! Goede tijd gehad, teveel vette zooi en alcohol naar binnen gegooit wat tevens ook de enige lichaamsbeweging was. Buiten dat nog 2 dagen in de woestijn gezeten met 57 graden en wat dingen bezocht. Bovenal relaxe trip gehad alleen voor mij hoeft Tunesie geen tweede keer. Opdringerig volk is het werd er helemaal agressief van grrrr.
Komende paar dagen even bijkomen, normaal eten en drinken en dan is het maandag weer bal.
De komende 6 weken zullen er 2 OLY dagen op het programma staan en 1 conditioning day ala crossfit. Ik wil in deze 6 weken alle nadruk op techniek leggen. Reps en sets zijn hoog om de lifts 'second nature' te laten worden. De weken daarna zullen wat meer weight focussed zijn. Programma staat niet geheel vast en zal elke week wat aangepast worden, de trainingen zijn overigens wel FB.
I'll be back to logging on monday!
Komende paar dagen even bijkomen, normaal eten en drinken en dan is het maandag weer bal.
De komende 6 weken zullen er 2 OLY dagen op het programma staan en 1 conditioning day ala crossfit. Ik wil in deze 6 weken alle nadruk op techniek leggen. Reps en sets zijn hoog om de lifts 'second nature' te laten worden. De weken daarna zullen wat meer weight focussed zijn. Programma staat niet geheel vast en zal elke week wat aangepast worden, de trainingen zijn overigens wel FB.
I'll be back to logging on monday!