Fitness Seller

Its big, hairy and probably smells II - Philosophers Log

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren terug gekomen van vakantie! Goede tijd gehad, teveel vette zooi en alcohol naar binnen gegooit wat tevens ook de enige lichaamsbeweging was. Buiten dat nog 2 dagen in de woestijn gezeten met 57 graden en wat dingen bezocht. Bovenal relaxe trip gehad alleen voor mij hoeft Tunesie geen tweede keer. Opdringerig volk is het werd er helemaal agressief van grrrr.

Komende paar dagen even bijkomen, normaal eten en drinken en dan is het maandag weer bal.

De komende 6 weken zullen er 2 OLY dagen op het programma staan en 1 conditioning day ala crossfit. Ik wil in deze 6 weken alle nadruk op techniek leggen. Reps en sets zijn hoog om de lifts 'second nature' te laten worden. De weken daarna zullen wat meer weight focussed zijn. Programma staat niet geheel vast en zal elke week wat aangepast worden, de trainingen zijn overigens wel FB.

I'll be back to logging on monday! :D

Mooi hij is weer terug! Ik volg in ieder geval weer!

Ik ben redelijk amused. Maar over die 3de dag conditioning day hoe jij dat noemt ben ik alles behalve amused. :D over en uit

Augustus 23, 2010 - OLY Intro

Pre workout note: Gaat in dit stadium niet om het gewicht maar puur om de techniek!

Power clean
4x8x40kg

Clean pulls
4x8x60kg

MP
4x8x25kg

Front squat
4x8x30kg
voelde mijn enkel toch wel dus heb rustig aan gedaan wil niets forceren

Bench press
4x8x50kg

Inclined sit ups
Back raises

3 sets van 15

Zo het was zweten vandaag in de gym! toch even afzien na 2 weken rust

amused

Ik heb zelf geen lekker gevoel bij superlichte powercleans.. Geen probleem voor jou?

Small change in plan!

Heilige Harnak en ik zijn er na lang debat uitgekomen dat het wellicht wel eens verstandig zou kunnen zijn om weer samen te trainen sinds wij toen beide de beste progressie hebben gekend is dat ook niet zo'n gek idee. Wel was er enige onenigheid over wie nu te volgen. Na een belofte van de kant van Harnak ben ik over stag gegaan en pik ik vanaf aanstaande woensdag aan bij Dhr Harnak. Samen hopen wij nieuwe gronden te ontdekken welke ik natuurlijk allemaal bij u bekend zal maken!

Dus bij deze!

Nice! Gaat goed komen met ons.

Small change in plan!

Heilige Harnak en ik zijn er na lang debat uitgekomen dat het wellicht wel eens verstandig zou kunnen zijn om weer samen te trainen sinds wij toen beide de beste progressie hebben gekend is dat ook niet zo'n gek idee. Wel was er enige onenigheid over wie nu te volgen. Na een belofte van de kant van Harnak ben ik over stag gegaan en pik ik vanaf aanstaande woensdag aan bij Dhr Harnak. Samen hopen wij nieuwe gronden te ontdekken welke ik natuurlijk allemaal bij u bekend zal maken!

Dus bij deze!

amen - zet hem op beidde:)

Augustus 25, 2010 - Deload

Deze week tot woensdag loopt de deload. Fijn voor mij om zonder al teveel spierpijn terug in the game te komen.

BP
3x5x50kg
Zucht

Machine Row Hammer
3x10x25kg

Machine Flys Hammer
4x10x35kg

BB Shrugs
4x10x40kg
Zucht

BB Curls
3x12x20kg

Deload bleh maar niet verkeerd om zo even rustig te starten

Back to logging! Wilde eerst een nieuw log openen maar dacht why not this one! Anyhow something different dan de rest van de logs denk ik in manier van trainen maar of het dan ook productief is moet nog uitwijzen.

Plan de campagne

Mon - ME Lower Body
Tue - Burgener warm-up + Metcon UB focuss or sprints <15 min
Wed - Rest
Thurs - Me - Upper Body
Fri - Burgener warm-up + Metcon LB focuss or sprints <15min
Sat - OLY + Run >5k
Sun- rest day

Uiteraard volg ik dit log weer!;)

ME UB - Day 1

Main:

• Push Press
    15xbar
    5x40kg
    3x50kg
    1x60kg
    1x65kg
    1x70kg
    1x75kg PR

Assistance
  • Chest Press: 3x12
  • Pull ups: 3x5xBW
  • Rear laterals: 3x8x8kg
  • Tricep Extensions: 2x15kg

Amused met de eerste workout met het nieuwe protocol

Hoppa Jef, ik volg weer;)
Nice om in de eerste training van je 'nieuwe' log meteen een pr te zetten!

sprints ben ik minder over te spreken, maar dat wist je natuurlijk al.

Good luck

Terug
Naar boven