XXL Nutrition

Its big, hairy and probably smells II - Philosophers Log

4kg vvm kwijt! FUUUUU. Wat ben je toch ook een bodybuilder he!

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja als je die Rob Geus weleens hebt gezien in de keuken bij Chinezen dan durf je niet meer :rolleyes:

het zijn niet alleen de chinezen ;)

Haha! Wil er niet aan denken :o

4kg vvm kwijt! FUUUUU. Wat ben je toch ook een bodybuilder he!

Wat denk je dan al schijtend en kotsend de dagen door komen dan gaat het hard desalniettemin maak ik me geen zorgen! zit er zo weer aan!

word dus lekker in de bulk en knallen met nieuwe schema:)

Day 1/Week 1

Bench Press
12x60kg
6x70kg
8x60kg
Viel even tegen fuuuu!

Incline Flys
3x12x14kg

Pullovers superset met kettlebell rows
3x12 - 10x14kg pullover - 20kg kettlebell

Had weinig tijd over omdat ik nog moest eten en werken dus heb het hier bij gelaten. Geen goede eerste dag qua prestatie en het haasten!

wat is je 1rm eigenlijk philo
uhm op de bench

Day 2 week 1: LB hypertrophy

Leg Press
10x70kg
10x90kg
10x110kg

Leg extensions
3x12x56kg

DB SLDL
3x8x22kg

Hyperextensions
2x15xBW

Standing calf raises
3x15x40kg

done!

Day 3 week 1: UB Strength

Bench Press
8x40kg
5x60kg
3x70kg
3x80kg

Dumbbell bent over row
3x12x27kg

Shoulder Press
2x5x27kg
1x8x22kg

Biceps curl
3x6x16kg

Tricep kickback
3x8x11kg

Done!

Laatst bewerkt:
check

Db rows met 12 kg? Dat raadt wsb niet aan:p

Die laatste training is niet zo indrukwekkend man, al zijn die db curls nog wel nice ;)

Laatst bewerkt:
Tja 3x80bp bij een 1rm van 100 ;)

Morgen een cursus bootcamp btw terwijl ik eigenlijk LB strength zou moeten doen. Ben benieuwd wat het word. Moet om 12u aanwezig zijn en het duurt tot een uurtje of 5. Kijk er niet echt naar uit maar aan de andere kan achteraf is het altijd genieten.

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 23:07 ----------

Tja 3x80bp bij een 1rm van 100 ;)

True ik heb voor mijn gevoel ook flink ingeleverd door heel dat conditioning gebeuren. Daarnaast ook voedselvergiftiging gehad waar ik nog steeds niet 100% van hersteld ben zeg de wc pot :o

Werd even op de vingers getikt weights waren wat zwaarder! 27kg shoulder press maakt het dan weer wat acceptabler.

This is much better;)

Laatst bewerkt:
nette shoulder press

Gisteren bootcamp cursus gehad. Bestond uit 3 delen waarvan een met een elastische band om de benen en armen en de andere in het zand en door het bos duurde in totaal zo'n 5 uur met pauze. Op zich best genieten allemaal had alleen gehoopt op wat meer military style les geven zodat er echt mensen kapot gingen aan de andere kant was dit ook prima zo blijft het immers commercieel en kan iedereen op eigen niveau presteren.

Anyhow toch redelijk spierpijn in abs en benen maar verder valt het gelukkig wel mee. Hopelijk morgen weer wat minder want er staat weer een training op het programma!

Terug
Naar boven