- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5x100 is niet zo verkeerd! Hoe voelde je knie? En denk je dat het lukt om zwaarder te gaan de komende weken?
In deze sumo stand word hij wel wat meer geprovoceerd maar ik ga wel sumo blijven liften voorlopig. Ik ga op geleide van de pijn. Als ik morgen geen last/pijn heb dan is het volgende week weight up (kleine stapjes). Zo wil ik proberen langzame progressie te boeken en mijn belasting en belastbaarheid van mijn knie te vergroten zonder iets kapot te maken.
kijk dit zijn nou oef waar ik een beetje weet van heb
kijk regelmatig in je log , maar soms ikke nie begrijpe he
heel goed dat varieren in gripp - levert wat op
ben ik ook regelmatig mee bezig
Oke, ik hoop dat het goed blijft gaan. Wat is jou (oude) 1Rm op de deadlift?
Zou je sumo aanraden om af en toe erin te gooien voor afwisseling?

Nice cleans. Heb je niet een filmpje ofzo van je vorm?
Nice training, volgens mij weet je echt goed hoe je een trainingsprogramma in elkaar moet zetten. Die indruk heb ik in ieder geval wel. Hoe is het nu met je FL, BL en Planche?
Voor BL en FL zou ik ook eens negatives erin gooien. Dat kan wel eens veel verschil maken!
Bedankt! Doe altijd wel mijn best om er iets moois van te maken in ieder geval.
BL en FL gaan lekker. Planche blijft lastig. Krijg het maar niet voor elkaar om een tucked planche neer te zetten. Lijkt wel of ik de kracht er nog niet voor heb. Maar goed oefening baard kunst en moet zeggen dat ik er ook niet echt al mijn effort in gooi op dit moment.
aha, Ik kan alleen zeggen dat je er goed op moet letten dat je je ellebogen 'locked' houd.
Inderdaad daar heb ik ook wel wat moeite mee moet ik bekennen zeker op de grond. Op paralettes is het redelijk te doen. Ik mis wat pols flexibility om mijn handen voorwaarts (vingers naar voren wijzend) te houden. Achterwaarts gaat prima alleen dan is het balans proberen te houden dubbel zo moeilijk.