XXL Nutrition

iwj gaat eindelijk goed beginnen

ik zit op univ en velen hier hebben een fulltime job, dat 'geen tijd' smoesje pakt echt nergens meer

• Topic Starter Topic Starter
nou de gym is 7km fietsen door een stoplichten extravaganza, voor een fatsoenlijke training moet ik toch wel 3 uur reserveren, maar ok in het weekend zou het eventueel kunnen

hoezo 3u? alleen trainen of met heel de verplaatsing/omkleren bij?

ik neem aan dat hij bedoeld dat ie 3 uur van huis is ;)

jongens kappen met rellen, ik basketball en doe mma ben 15 en zit op 5v, ik vind het al goed dat ik het momenteel volhoud om zoveel te trainen en eten
en pasta ik ga niet naar havo, wil wel naar de uni :rolleyes:

ROfl 7km en er anderhalf uur over doen om er te komen.... Stads mensen, mijn school was 12km weg en reed er met de fiets in 30 naar toe.

jongens kappen met rellen, ik basketball en doe mma ben 15 en zit op 5v, ik vind het al goed dat ik het momenteel volhoud om zoveel te trainen en eten
en pasta ik ga niet naar havo, wil wel naar de uni :rolleyes:

Prioriteiten stellen he, 3 verschillende sporten zou ik niet vol kunnen houden..

nja dat is je eigen keus om 3 sporten te doen.... waarom stop je niet gewoon met (minstens) 1 sport?

Beter 1 sport waar je goed in ben dan matig in 3

nah ik woon in een dorp, maar de gym is aan de andere kant van de dichstbijzijnde stad (oss) is bij nader inzien wel wat meer dan 7km ik denk dat ik onderweg wel meer dan 10-12 stoplichten tegen kom. maarja on the bright side, er gaat een nieuwe gym open in mijn dorp binnekort
[Link niet meer beschikbaar]

ben wel bang dat het health-center gehalte iets te hoog is daar

Met die gewichten van jou zou een health center niet zo'n probleem zijn :trollface:

^:roflol:

gewoon 2 sporten doen, basket is voor sissies, net als alle andere sporten waar ik in suck

^:roflol:

gewoon 2 sporten doen, basket is voor sissies, net als alle andere sporten waar ik in suck

ik ben best goed in basketball maar na 8 jaar wordt het ook retesaai. maarja gewoon ff dit jaar afmaken. zou een beetje grof zijn tegenover mijn coach omdat wij hoofdklasse spelen en ik eigenlijk de enige ben boven de 60kg en 1.80

^ ik heb x tal jaren JJJ/BJJ gedaan, gewoon na een willekeurige training opgestapt en nooit meer iets van me late horen :D beetje boertig maar ik ben niet zo goed met goodbyes, kvond het ook gewoon ni meer leuk

^ ik heb x tal jaren JJJ/BJJ gedaan, gewoon na een willekeurige training opgestapt en nooit meer iets van me late horen :D beetje boertig maar ik ben niet zo goed met goodbyes, kvond het ook gewoon ni meer leuk

bij een individuele sport boeit het idd weinig, bij een teamsport is het wel wat lullig.

Terug
Naar boven