ga volgend jaar ook denk ik kappen met basketball en gewoon mma doen (eventueel wedstrijden) en dan de KT op mma baseren.
---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 18:54 ----------
u mirin?
uOnmogelijk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga volgend jaar ook denk ik kappen met basketball en gewoon mma doen (eventueel wedstrijden) en dan de KT op mma baseren.
---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 18:54 ----------
u mirin?
Kan wel degelijk, ik was zelf ook 15 in 5 havo, nu 16 en 1 HBO, dus tenzij je met goede argumenten komt wacht ik af op je volgende reactie.
Kan wel degelijk, ik was zelf ook 15 in 5 havo, nu 16 en 1 HBO, dus tenzij je met goede argumenten komt wacht ik af op je volgende reactie.
hoe ben jij eigelijk zo terecht gekomen, ook gewoon 2 klasjes geskipt net zoals ik?

DB press ipv MP kan ook prima fransie.
zou 1 press weglaten bij borst persoonlijk
ja zat ik ook al aan te denken. misschien de standaard dumbbell press vervangen door pullover? of incline fly's?
doe dan borst biceps en rug triceps, pak je dubbel armen![]()
dan belast je je triceps elke training, niet al te slim
Ga toch weg met je hogere krachtstats, mijn bench is hoger, mijn deadlift en squat zijn volgende maand ook hoger, LOL

mijn opgetelde 1rm's is 270
bij jou gok ik zo'n 250 (3x80=1x85, 6x60=1x700)
en volgende maand is mijn bench hoger en own ik je op alle drie![]()

Zelf weten man, ik heb zelf benen sch, borst bi, rug tri gedaan en werkt prima...