XXL Nutrition

Je hoort iemand 's nachts binnenbreken in je huis. Wat doe je?

Mensen, wat zouden jullie doen moesten jullie 's nachts plots horen dat er iemand via je tuin langs de achterkant van je huis of zo je huis tracht binnen te dringen;

Hoe zou je reageren en zou je anders reageren afhankelijk van het aantal inbrekers,...

Ik woon namelijk op het platteland, en in onze gemeente zijn er de afgelopen maanden heel wat inbraken geweest.
Ik heb een vrouw en een dochtertje van 6.
ALs ik de confrontatie zou aangaan, dan verplicht ik de inbreker ook hard te reageren, wat nare gevolgen kan hebben. Hoe en wanneer beslis je hoe ver je zal gaan.
Ik ben graag op alles voorbereid en hem meerdere scenario's over hoe ik zou reageren.
Mocht ik zien dat die helemaal alleen is, en ik betrap hem 's nachts in mijn keuken dan zou ik hem zeggen: "verlaat nu mijn huis, en ik zal zelf de politie niet bellen. Doe je dit niet dan gaan we "dansen".

Mochten ze met meerdere zijn, en moest ik merken dat ze nog niet doorhadden dat ik ze had opgemerkt, dan zou ik via één van de slaapkamers met mijn vrouw en dochter vluchten.
Als dit echter niet meer mogelijk zijn, dan zou ik hen zeggen: "neem wat je wil, en ik zal niet ingrijpen. zolang je mijn gezin geen pijn doet. Doe je dit wel dan beloofik dat ik geen makkelijk slachtoffer zal zijn (klinkt melig maar jullie weten wel wat ik bedoel).
Hebben ze pistolen, dan doen ze toch wat ze willen.
Ik heb op een aantal plekken ik mijn huis, een stok van 120 cm met een stevig mes aan jhet uiteinde.

Ik denk er echter aan een wapen te kopen, een pistool om precies te zijn.

Zijn jullie al slachtoffer geweest van gewelddadige inbrekers???
Hebben jullie enig advies?

als jij maar door hebt dat je je dochertje ook bang maakt voor inbrekers met je stokken van 1m20..

kanker honden!

Ik zou ze meehelpen zoeken naar geld en waardevolle spullen. Ben dan wel benieuwd waar dat ergens in mijn huis zou moeten liggen.

@yasmine

Lees het topic AAS gebruik ff door, en neem n flinke dosis, wordt je F***king agressief van dat je de hele wereld wel op kan vreten. Wellicht gaat dit ook je BP van 150 in 3 mnd ten goede komen....

koop een camera systeem , en goede sloten etc.

als jou huis beter beveiligd is als dat van de buren... waarom zou een inbreker dan moeite doen om bij jou naar binnen te gaan?

denk van uit zijn/haar perspectief, als je ziet dat iemand veel moeite heeft gedaan om inbraak te voorkomen. dan pak je toch liever de lakse buurman.

( omg ik ben geniaal )

• Topic Starter Topic Starter
als jij maar door hebt dat je je dochertje ook bang maakt voor inbrekers met je stokken van 1m20..

De stokken zijn niet zichtbaar. EN onbereikbaar voor haar.

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

@yasmine

Lees het topic AAS gebruik ff door, en neem n flinke dosis, wordt je F***king agressief van dat je de hele wereld wel op kan vreten. Wellicht gaat dit ook je BP van 150 in 3 mnd ten goede komen....

Heb daar geen ass voor nodig; stop dus maar met je gear aan mij te verkopen via PM

jr moet G18 akimbo hebben met extended mags en flashlight, eerst flashlight en dat SPRAYY MOFO SPRAYYYY

werkt everytime

---------- Post added at 20:54 ---------- Previous post was at 20:49 ----------

of zet die ding op hoofd en zeg ik ben van pliesie

1004004006941440.jpg

De stokken zijn niet zichtbaar. EN onbereikbaar voor haar.

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Heb daar geen ass voor nodig; stop dus maar met je gear aan mij te verkopen via PM

Kweet niet waar je die onzin/waanideeen vandaan haalt, ik heb/zal je geen PM ver/sturen ???
Ga slapen man (als je durft....)

Dan kan ik eindelijk die knuppel naast mijn bed eens gebruiken...

jr moet G18 akimbo hebben met extended mags en flashlight, eerst flashlight en dat SPRAYY MOFO SPRAYYYY

werkt everytime

---------- Post added at 20:54 ---------- Previous post was at 20:49 ----------

of zet die ding op hoofd en zeg ik ben van pliesie

1004004006941440.jpg

Wauw, jouw humor..

Post de pm dan

Als je veel waardevolle spullen hebt, heb je toch wel een goede verzekering.
Lekker doorslapen en de volgende dag de verzekering opbellen, lijkt mij de beste optie.

goed topic

indd leuke topic twist die hadden we niet zien komen :rolleyes:

Topic vermaakt me prima.

Oja en akimbo g18 werkt. Even across highrise

Doe mij maar gewoon de Spas-12 hoor.

Lekker die brawl met hem/haar aangaan.

75% van de inbraken gebeuren overdag als de mensen niet thuis zijn.

Mocht het zo zijn dat je wel thuis bent en ze betrapt, dan zijn inbrekers schijtluizen die zich zo rap uit de voeten maken. Wij lompe bb'ers houden hun niet bij. Ze creeëren altijd een vluchtroute.

Terug
Naar boven