Fitness Seller

Je hoort iemand 's nachts binnenbreken in je huis. Wat doe je? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat zijn overvallers yasmine

Ik denk dat ik wat meer inbrekers gevangen en gesproken heb dan jij of niet? Het zijn sukkels

Ik ben criminoloog en heb jaren met ex-gedetineerden gewerkt. Dus ik denk dat je je vergist.
Inbrekers of overvallers, who cares? Ze komen ongewenst in je jhuis en ze willen je spullen. Je weet niet hoe gevaarlijk ze zijn, dus...

---------- Toegevoegd 27 February 2015 om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst 26 February 2015 om 23:59 ----------

Ooit eens een paar fransedie aan m’n garagepoort zaten met een koevoetik stil naar beneden met m’n hond en heel stil voor de garagepoort gaan staan met m’n hond (american bulldog) en dan vlug de poort uit de slot garagepoort open getrapt tegen hun bek en m’n hond heeft er 2 gehad en de 3de was weg ..politie er bij want die 2 konden niet meer weg waren goed toegetakelt door mij en mijn hond.. en ik was in fout volgens de agenten doordat ik zelf gehandeld heb... heb chance gehad dat m’n hond geen spuit gekregen heeft.. is voor de rechtbank enz gekomen had zelf een werkstraf van 80uur gekregen

Hallucinante jurisprudentie!
 
Was het maar zo :D:rolleyes::cool:

Moest een inbreker onnodig gewelddadig worden, en mijn gezin in gevaar komt, dan gaat hij horizontaal het huis uit. Desnoods ga ik hem begraven en geen kat die weet wat er is gebeurd;
 
Yasmine,

Jij hebt wel van die creapy ideeën man.
 
Nee, in BE word je gewoon zo.

Als je die dief 1x slaat, dan gaat die nog klacht indienen bij de politie en schadevergoeding wegens werkonbekwaamheid vragen aan de rechter... Prachtig land toch.
 
Yasmine,

Jij hebt wel van die creapy ideeën man.

Creepy. Ja en inderdaad; Er zijn een paar mensen die ik best wel zou doen verdwijnen;
 
Moest een inbreker onnodig gewelddadig worden, en mijn gezin in gevaar komt, dan gaat hij horizontaal het huis uit. Desnoods ga ik hem begraven en geen kat die weet wat er is gebeurd;

Kan ik best geloven ik sloeg helemaal op hol dat moment.. was niet meer te houden deadrenaline dat ik had was niet normaal toen de politie kwam viel ik gewoon vqn me zelf omdat ik alles gegeven had dat ik maar kon geven wasecht een moment dat ik vol adrenaline zat en echt ook in schock was toch een akelige nacht... er gaat van alles door je hoofd allesgaat zo snel dat je de tijd niet hebt om het te verwerken dat moment.. hopelijk kom ik dit nooit meer tegen.. is geen pretje...
 
als je bij mij probeert binnen te komen ben je levensmoe.
 
Kan ik best geloven ik sloeg helemaal op hol dat moment.. was niet meer te houden deadrenaline dat ik had was niet normaal toen de politie kwam viel ik gewoon vqn me zelf omdat ik alles gegeven had dat ik maar kon geven wasecht een moment dat ik vol adrenaline zat en echt ook in schock was toch een akelige nacht... er gaat van alles door je hoofd allesgaat zo snel dat je de tijd niet hebt om het te verwerken dat moment.. hopelijk kom ik dit nooit meer tegen.. is geen pretje...

Kan ik me perfect inbeelden.
 
want

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------



lijkt me sterk dat jij dat kan

The Ray, de slechtste, en vermoedelijk minst intelligente troll op DBB. Maar hij blijft welkom. It takes all kinds :)
 
The Ray, de slechtste, en vermoedelijk minst intelligente troll op DBB. Maar hij blijft welkom. It takes all kinds :)

yasmine, de slechtste BB'er ooit, en vermoedelijke ook de domste.
kan niks zelf moet alles vragen doet alles verkeerd in filmpjes..

mag wat mij betreft emigreren en nooit meer wat van u'm laten horen..

Groetjes...
 
I second Yasmine.

Hoe dikwijls was TheRay het nu wel ECHT beu?
Denk aan de B&F labtesten :)

If trolling, congratz. Mission accomplished.
 
I second Yasmine.

Hoe dikwijls was TheRay het nu wel ECHT beu?
Denk aan de B&F labtesten :)

If trolling, congratz. Mission accomplished.

verklaar je nader(bespaar je de moeite) kan je daarna wegh..
en knap dat jij me zo goed kan, ik wist dat echt niet...
 
yasmine, de slechtste BB'er ooit, en vermoedelijke ook de domste.
kan niks zelf moet alles vragen doet alles verkeerd in filmpjes..

mag wat mij betreft emigreren en nooit meer wat van u'm laten horen..

Groetjes...

Idioot, want ik doe geen bodybuilding!!
 
slot op de slaapkamerdeur als er iets is op slot doen en 112 bellen
 
Heb het gehad dat ik wakker werd van de deur die ze open braken. Toen ik hard schreeuwend de trap af kwam stormen om ze te pakken gingen ze er hard vandoor. Beter ook voor beide partijen denk ik. Enkel schade aan me deur en geen celstraf [emoji41]
 
Doe ik ook altijd. "Oh jongens!" en mik m'n roze mannendildo van de trap af. Na een twee keer klappen, nee geen applaus valt het licht plots over m'n lederen outfits, maskers, kettingen en snorren posters in de woonkamer terwijl seconden later de fluorescente lampjes op temperatuur komen en de vlekken die je zo moeilijk uit de gordijnen krijgt met het blote oog te ontdekken zijn nohomo. "Nohomo!" schreeuw ik nog terwijl het luid open knakkende knikdopje van de knijpvaseline de gespannen stilte doorbreekt.
Hoop moeite ja maar ok dat werkt dus niet bij inbrekers en nu ben ik voor de 3e keer zwanger.
 
Back
Naar boven