MuscleMeat

Je hoort iemand 's nachts binnenbreken in je huis. Wat doe je?

Bezoekers in dit topic

Ik vertel hem dat hij de bank het eerst mee mag nemen, daarna de salontafel en eettafel. De rest mag hij laten staan. Ik wil hem zelfs wel helpen met sjouwen, krijg binnenkort toch nieuwe spullen :D
 
Ik woon hoog.Zou hem naar beneden gooien, geen seconde over te twijfelen.
 
75% van de inbraken gebeuren overdag als de mensen niet thuis zijn.


Mocht het zo zijn dat je wel thuis bent en ze betrapt, dan zijn inbrekers schijtluizen die zich zo rap uit de voeten maken. Wij lompe bb'ers houden hun niet bij. Ze creeëren altijd een vluchtroute.

Over powerlifters hoeven we niet eens te twisten
 
Ik zou hard beginnen vloeken en brullen, stampen op de grond in de hoop dat hij bang wordt en wegloopt.
 
Wat ik doe?

Alles om in leven te blijven en de vrede te bewaren (met het oog op kinderen/trauma).

1. Eerst je familie (en jezelf als je ziek/bang bent) in veiligheid brengen. (Als je daarvoor gelijk contact moet maken met de inbreker (kleine woning) dan er gelijk op afgaan met een wapen (die je al ergens hebt staan in de slaapkamer). Daarna laat je iemand (je vrouw) de politie bellen.

2. Vervolgens de inbrekers benaderen en proberen te verjagen/uitschakelen. Indien de inbrekers gewapend zijn met vuurwapens (gelijk neerschieten als je zelf een vuurwapen hebt anders proberen te ontsnappen). Indien ze geen vuurwapen hebben kan ik ze denk ik wel aan (ben niet bang voor messen, knuppels, etc.)

PS Overal in het huis een wapen vind ik net een beetje te overbodig. Twee wapens in de slaapruimte is meer dan genoeg. Daarnaast rennen de meeste inbrekers weg bij geluid/licht of aanwezigheid van de bewoners. Als je met roofovervallers te maken krijgt is het natuurlijk een ander verhaal, die gaan voorbereid te werk. En daar kan je eigenlijk niet echt veel aan doen (alarmsysteem, politie), die zijn namelijk alleen bang voor de autoriteiten en zijn meestal ook nog eens zwaar bewapend en met meerdere man. Alleen de echt rijkere bewoners moeten zich daar zorgen over maken.
 
Wat ik doe? Alles om in leven te blijven en de vrede te bewaren (met het oog op kinderen/trauma). 1. Eerst je familie (en jezelf als je ziek/bang bent) in veiligheid brengen. (Als je daarvoor gelijk contact moet maken met de inbreker (kleine woning) dan er gelijk op afgaan met een wapen (die je al ergens hebt staan in de slaapkamer). Daarna laat je iemand (je vrouw) de politie bellen. 2. Vervolgens de inbrekers benaderen en proberen te verjagen/uitschakelen. Indien de inbrekers gewapend zijn met vuurwapens (gelijk neerschieten als je zelf een vuurwapen hebt anders proberen te ontsnappen). Indien ze geen vuurwapen hebben kan ik ze denk ik wel aan (ben niet bang voor messen, knuppels, etc.) PS Overal in het huis een wapen vind ik net een beetje te overbodig. Twee wapens in de slaapruimte is meer dan genoeg. Daarnaast rennen de meeste inbrekers weg bij geluid/licht of aanwezigheid van de bewoners. Als je met roofovervallers te maken krijgt is het natuurlijk een ander verhaal, die gaan voorbereid te werk. En daar kan je eigenlijk niet echt veel aan doen (alarmsysteem, politie), die zijn namelijk alleen bang voor de autoriteiten en zijn meestal ook nog eens zwaar bewapend en met meerdere man. Alleen de echt rijkere bewoners moeten zich daar zorgen over maken.

volgens de koran moet je toch gewoon je dochters aanbieden voor verkrachting als er iemand naar je huis komt?
 
  • Like
Waarderingen: mat
TheDeen, jij bent echt de meest stoere jongen die ik ken, mag ik je handtekening?
 
volgens de koran moet je toch gewoon je dochters aanbieden voor verkrachting als er iemand naar je huis komt?

Of een stel kamelen

---------- Toegevoegd om 08:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:12 ----------

Over powerlifters hoeven we niet eens te twisten

Hallo ik ben wel wedstrijdhardloper he !
 
natuurlijk weet iedereen nu wat hij/zij zou doen, maar irl waarbij je te maken krijgt met emoties en adrenaline reageren de meeste toch anders dan ze nu zeggen.

ik heb geen idee wat ik zou doen, uiteraard gaat de veiligheid van het gezin voorop en dat betekend vaak dat je de confrontatie niet aan moet gaan.. de kans dat het escaleert word dan aanzienlijk vergroot.
 
Zou gewoon de confrontatie aangaan. Zoveel plezier in het leven heb ik toch niet.
 
Post de pm dan

Is verboden

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

75% van de inbraken gebeuren overdag als de mensen niet thuis zijn.


Mocht het zo zijn dat je wel thuis bent en ze betrapt, dan zijn inbrekers schijtluizen die zich zo rap uit de voeten maken. Wij lompe bb'ers houden hun niet bij. Ze creeëren altijd een vluchtroute.


Sinds Milosevic van het toneel is verdwenen zijn veel van zijn (para)militairen doorheen Europa getrokken en die mannen, die komen wanneer ze willen, en schuitluizen zou ik ze niet noemen.
Er was eens een koppel die uit hun slaap werd gewekt en de inbreker zei: blijf liggen, laat ons doen, en we laten je met rust; Doe je mond open, en ik kap je voet af." De man protesteerde, gevolg: voet kwijt.

Die mannen lachen echt niet.

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

natuurlijk weet iedereen nu wat hij/zij zou doen, maar irl waarbij je te maken krijgt met emoties en adrenaline reageren de meeste toch anders dan ze nu zeggen.

ik heb geen idee wat ik zou doen, uiteraard gaat de veiligheid van het gezin voorop en dat betekend vaak dat je de confrontatie niet aan moet gaan.. de kans dat het escaleert word dan aanzienlijk vergroot.

Inderdaad.
Gisteren hoorde ik plots een redelijk harde klap tegen mijn rolluik (rond middernacht). Ik deed het domste wat je kan doen: ik ging naar buiten, met een mes. Ik had mijn vrouw niet verwittigd, en de deur stond op een kier. Dus, waren ze met meerdere geweest, en hadden ze me overmeesterd, dan konden ze makkelijk binnen.
Dom, maar inderdaad, in the heat of the moment denk je niet helder na.
Ik denk mezelf wel goed te kennen en ik denk dat als ik 's nachts bijvoorbeeld naar het toilet zou gaan en plots oog in oog zou komen te staan met een inbreker ik razend, roepend naar hem zou toelopen en hem, door onverwachte reactie zou overmeesteren en misschien, in die razernij, doodkloppen. Mijn instinct denk ik ,zou zijn:" zo snel mogelijk neutraliseren want er kunnen er nog meer zijn".

Maar dit is stoere rambo taal, en we kunnen enkel hopen dat we de slimste keuze maken.

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Er was iemand die zei dat een wapen in ieder deel van het huis wat overdreven is en de slaapkamer voldoende is. Die is te ver verwijderd van mijn woonkamer. Als die dus plots 's nachts via het terras, en dus de keukendeur zouden binnenstormen dan raak ik nooit op tijd naar de keuken, noch naar de slaapkamer;
Ik heb in de hoek van de woonkamer (de kleine kan er niet bij door een meubel) een stok met een mes aan, en dit in iedere kamer. Is overkill, maar men weet maar nooit. Een inbreker met een machete kan dan maar weinig beginnen want zodra hij nadert prik ik hem. Ik denk ook dat houding, zelfvertrouwen, en eventueel met een smile op je gezicht, je de inbreker kan destabiliseren.
Toen ik 17 was, was ik al een aardige (wel magere) bokser, maar had wel zelfvertrouwen, en toen ik de inbreker in mijn slaapkamer zag (ik ging net slapen en die was langs het balkon door mijn raam gekropen), verwees ik hem naar de bokszak die in mijn kamer hing. Ik zei hem: die zak hangt er niet voor niks. Je kan dus kiezen: of je springt zelf of ik gooi je naar beneden. Hij sprong zelf. Politie gebeld, die hebben geen reet gedaan.
 
Dat zijn overvallers yasmine

Ik denk dat ik wat meer inbrekers gevangen en gesproken heb dan jij of niet? Het zijn sukkels
 
Laatst bewerkt:
werd van morgen wakker was een voet kwijt :(
 
en eigenlijk ook al heel de dag pijn aan men kont
 
wel toevallig dat ik net gisteren je men adres had doorgestuurd mat
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ooit eens een paar fransedie aan m’n garagepoort zaten met een koevoetik stil naar beneden met m’n hond en heel stil voor de garagepoort gaan staan met m’n hond (american bulldog) en dan vlug de poort uit de slot garagepoort open getrapt tegen hun bek en m’n hond heeft er 2 gehad en de 3de was weg ..politie er bij want die 2 konden niet meer weg waren goed toegetakelt door mij en mijn hond.. en ik was in fout volgens de agenten doordat ik zelf gehandeld heb... heb chance gehad dat m’n hond geen spuit gekregen heeft.. is voor de rechtbank enz gekomen had zelf een werkstraf van 80uur gekregen
 
Ooit eens een paar fransedie aan m’n garagepoort zaten met een koevoetik stil naar beneden met m’n hond en heel stil voor de garagepoort gaan staan met m’n hond (american bulldog) en dan vlug de poort uit de slot garagepoort open getrapt tegen hun bek en m’n hond heeft er 2 gehad en de 3de was weg ..politie er bij want die 2 konden niet meer weg waren goed toegetakelt door mij en mijn hond.. en ik was in fout volgens de agenten doordat ik zelf gehandeld heb... heb chance gehad dat m’n hond geen spuit gekregen heeft.. is voor de rechtbank enz gekomen had zelf een werkstraf van 80uur gekregen

Wat een omgekeerde wereld vrij triest,
ze hadden jouw en je hond en medaille moeten geven en ere burgers maken.
 
Back
Naar boven