Fitness Seller

Je oor in, nu zonder gebitch

• Topic Starter Topic Starter
Dat wou ik net zeggen, jij was toch ff in de cut? Hoe is dat afgelopen? Nu weer aan de 2l chocomel per dag?

Still fat, maar wel een stukje minder fat. Nog niet aan de chocomel.. maar wel alweer begonnen met een genadeloze bulk.. dat ik nog vetter mag eindigen dan de vorige keer!

Mn cut was damage control.. meer niet :D

Ik denk dat ik het gewoon eens op de jesaja sT ga gooien, gewoon vreten wat je vreten kunt. Mijn bf boeit me geen moer, ik ben gewoon skinny as hell. Kan alle massa gebruiken. Voordat mijn bf boven de 20% komt moet ik wel heeeeeel veel junken. En volgens mij ben jij niet eens zo vet man, zag je op dat uberleet bowling filmpje. Ok het was niet goed te beoordelen, maar vet ben je echt niet. Meer buff :D

Succes volhouden deze keer, en goed vreten
nette deadlift, nog even je owned me :)

Jewait het, vandaag ff naar de gym voor een training. Maar ik heb ff een vraagje. Rippetoe op de maandag/woe/zaterdag is dat een mogelijkheid? Op de vrijdag kan ik gewoon niet trainen omdat ik van 10 uur sochtends tot half 1 snachts werk..

Rippetoe Training B

Squat: Below parallel

15xbar =20
8x40
3x5x60

Military press:

10x30

3x5x35

Powerclean: Eerste keer dat ik deze doe

heleboel reps met 40 kilo voor techniek, vind het lastig met die shrug, aantal keren ging hij goed maar soms blijft het net een reverse curls

2x50 techniek k*t
3x5x40

Chins:
2x5bw pomp wtf?

Comments: Zware pussyweights, de t*ring. Maar komt goed, moet nu echt is gaan buffelen. Ik wil heel graag de powerclean onder de knie krijgen. Is het de bedoeling met cleanen dat je ook een klein ''hupje'' maakt als je shrugged?

lekker getraind.. fijn toch zo een pomp! Hoger in gewicht kom je vanzelf weer!

lekker getraind.. fijn toch zo een pomp! Hoger in gewicht kom je vanzelf weer!

Ja dat klopt zeker, maar ik vind een pomp ontiegelijk hinderlijk.

Zie net dat mijn kwark een week over de datum is, krijg je na een week niet trainen :P. Ff kijken of het goed ruikt :D

lol, anders whey dr doorheen en genieten! ;)

Er bestaat ook schimmelkaas dus waarom geen schimmelkwark (is toch ook kaas)

Ja pcies, ik moet zeggen het smaakt nog prima. Zonde om weg te gooien :P. Wat limonade er doorheen gekwakt voor het geval het wel verrot smaakt hahaha. Trouwens klopt het dat de powerclean je onderarmen ook dik meepakt, heb voor het eerst daar een lekker gevoel.

klopt als de biceps volledig volgepompt zijn lukt het chinnen bij me ook niet meer, vind het sowieso een vrij zware oefening.

Ja pcies, ik moet zeggen het smaakt nog prima. Zonde om weg te gooien :P. Wat limonade er doorheen gekwakt voor het geval het wel verrot smaakt hahaha. Trouwens klopt het dat de powerclean je onderarmen ook dik meepakt, heb voor het eerst daar een lekker gevoel.

Als je maar niet aan de harde kak zit straks haha.:D

klopt als de biceps volledig volgepompt zijn lukt het chinnen bij me ook niet meer, vind het sowieso een vrij zware oefening.

Ja das gewoon k*t ouwe, maar had ervoor geen enkele bicep oefening gedaan. Vet gare shit jwtttt conjooo

Als je maar niet aan de harde kak zit straks haha.:D

hahahha ik zal het morgen wel ff zien, wil wel het resultaat van mijn wc bezoekje morgen omschrijven :D. Jongens ik ga naar bed, morgen vroeg uit bed en een lange dag werken. Moet er ff aan werken om voldoende rust te pakken :D

lataaa bezems conjooo joran

Conjo, had gister zieke spierpijn hahahah. Lekker in de traps van de powercleans, betrek er dus wel goed mijn traps bij. Vind die shrug best wel lastig om onder de knie te krijgen. Blijf gewoon oefenen :). Vanavond weer ff de gym hitten.

je wait het

haha, toen ik de Cleans deed, had ik ook pijn in traps.. voelt lekker!

Blalala k*t getrained, zware spierpijn in de beentjes. Gesquat op herstel :(

Deadlift:
10x60
5x80 (beginnen rustig aan :) )

Bench:
10x40
3x5-50

Squat:
3x62,5 haha lol ging niet, poten doen te zeer
3x5-50 ik schaam me diep

Dips:
1x8bw
1x8bw+4

Na gister na ruim een week niet gebankd te hebben toch gaan bankdrukken. Dan is mijn hele borst weer ''ontwend'' wat nu als resultaat heeft dat ik ziek thuis zit en niet kan werken. Kan niet eens normaal lopen. Word tijd dat dat kanker ijzere ding eruit gaat. Zo kan ik nooit eens normaal trainen

Oei sterkte man! Rustig aandoen!

Wat heerlijk om op zaterdag middag te trainen, er is geen hond dan :D

Squat:
10x20
10x40
3x5-62.5 +2.5

Military press:
10x10
10x30
3x5-37,5 +2.5

Powerclean:
Oefenen op techniek
Krijg hem niet onder de knie, vanaf waar zet je die ''shrug'' in?

Chins:
Niet aan toe gekomen

Comments: Squat haalde ik makkelijk, heb een vrij wijde stance, weet niet of het dan uitmaakt als je knieen iets voorbij je voeten komen?

Zo kom weer net uit de gym, een lekkere training gehad! Mp3tje op en gaan met die banaan. Ben nu steeds ruim binnen het uur klaar.

Deadlift:
10x60
1x5-85 +5

Bench:
8x40
3x5-52.5 +2.5

Squat:
8x40
3x5-65 +2.5

Dips:
1x15 bw !!pr!! op reps +8
1x14 bw

Comments: Squatten ging ook goed aangezien ik daarvoor gedeadlift had. Dikke pr op reps met de dips. Deed voorheen max 2 setjes van 8. Nu pompte ik er ineens heel wat meer reps uit.. Weegschaal gaf 68.8 aan. Gaat de goede kant op. Nu ff mijn dextrose naar binne werken

Sterke training, je gaat veelste snel! ;)

Terug
Naar boven