XXL Nutrition

Je oor in, nu zonder gebitch

Als het geen pijn doet gewoon blijven doen idd.

Wat dacht je hier van?

Maandag
Squat
Bor
bicep curls

woensdag
Deadlift
licht benchen(40kg)

vrijdag
squat
Bor
Pushdown

• Topic Starter Topic Starter
Thanks!! En even werken aan de push technieken. Goed letten op de vorm en het moet goed komen denk ik. Bench werd al beroerder, heb het idee dat ik teveel met de schouders press

Wat dacht je hier van?

Maandag
Squat
Bor
bicep curls

woensdag
Deadlift
licht benchen(40kg)

vrijdag
squat
Bor
Pushdown

Hmm weet niet of de pushdowns lukken, zal donderdag is de gym ingaan om te kijken wat wel en niet gaat!

Kun je de link van dat schouder-druk artikel van t-nation eens geven aub?

Sterkte kerel.
Verdomme.
Hebben we allebei een shoulder problem!

ja, miss doe je iets fout bij benchen, ik merk het soms bij mezelf, probeer je ellebogen naar voren te houden, zo leg je minder belasting op je schouders.. Ook helpt het om niet al te breed te pakken, gewoon normale beet dus, hoe breder, hoe meer schouder..

Eergister ff de gym in geweest. Besloot om ook eventjes proberen te maxen@ deadlift. Kreeg er met redelijk gemak de 1x115 kilo uit. 120 moest er ook nog wel inzitten:)

Redelijk dikke PR :)

dat is een mooie prestatie
wanneer ga je weer voluit trianen?

Ik ga nog een weekje rustig aan doen, daarna weer 3 weekjes knallen. Dan zit ik voor 12 dagen in turkije :)

Dik in orde! Heb deze week ook rust!

Mooie PR man! Gefeliciteerd. Op naar de 200.

Heb je met deadliften geen last van je schouders?

Waar zijn die updates?

Ik zal ff een hele grote update geven:

1 woord: K*t

Kreeg natuurlijk last van een slijmbeurs ontsteking, kon niet meer voluit met rippetoe bezig. Net 12 dagen turkije waar ik een voedselvergiftiging opliep, en 2 weken amper wat heb kunnen eten (lees na 2 stukjes stokbrood al helemaal vol zitten). Plus dat het in mijn hoofd gewoon 1 grote teringzooi is. Heb vanaf mijn 13e tot en met mijn 17 rondgelopen met een depressie, ging een stuk beter nadat ik mij heb laten opereren. Maar het komt nu weer langzaam terug, word uit het niets witheet van woede, stemmingswisselingen etc. Heb besloten om maar eens een psycholoog op te zoeken.

Oja en ik heb een verrotte tepel, zit eczeem op ofzo. Ook maar ff mee naar de dokter

maaaaaaaaaaaaaaaaaaar, ik heb wel gebuikdanst met een turkse h**r: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eigenaar van de boot vroeg of ik er nummer wou, mocht ik er nken. Hell no viespeuk

Vanavond even wat compounds pakken

Damn die chick heft lekkere t**ten

heb je nog meer geile fotos? :D

Yo Jorin,

Het zit je ook niet mee he. Als het even goedgaat dan wordt je weer hard genakt.

Die Turkse ho kon je gewoon tussen dr borsten nken en dan volspuiten in dr bek.

Dat is minder nieuws man.. ben je al eens eerder bij een psycholoog geweest? Heeft het je toen geholpen? Succes ermee, zoek afleiding en stel kleine doelen.

Damn die chick heft lekkere t**ten

heb je nog meer geile fotos? :D

Ze kijkt me hier wel geil aan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yo Jorin,

Het zit je ook niet mee he. Als het even goedgaat dan wordt je weer hard genakt.

Die Turkse ho kon je gewoon tussen dr borsten nken en dan volspuiten in dr bek.

Ja ik word er onderhand wel een beetje schijtziek van hoor. Er is altijd wel iets wat me weerhoudt om 100 procent te kunnen knallen. Hoop dat de psycholoog de teringzooi in me hoofd wat kan fixen.

En die h**r had ik no way gedoet, meisje thuis waar ik gek op ben hea. Ben niet zo'n player als jou riv! haha

Das inderdaad k*t, ook van die stemmingswisselingen etc... Ik ken het, 't is niet leuk! Sterkte boi!

Terug
Naar boven