- Waardering
- 164
lkkre legday man, db sldl zijn lkkr voor de hams he.
Thanks, zeker. Kan dieper zakken met dumbells, vind ze daarom wel chill om af en toe te doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lkkre legday man, db sldl zijn lkkr voor de hams he.
Nóg dieper zakken met dumbells? Dayum bro, flexibel!![]()
Dat was weer een beste training! Congrats met je PR man!

Geen ervaring met wendler. Voor deze verwijs ik je wederom door naar de log van skatermarvin
Wat voor mij zelf bijvoorbeeld met mijn ohp wel goed werkt (en wil het nu ook op mijn bench toepassen) is 3x3 en 3x5 afwisselen. Op de ohp bijv: 3x3x65 > 3x5x65 > 3x3x70 > 3x5x70 > 3x3x75 > 3x5x75 en nu volgende keer 3x3x80. Hou het nog prima bij allemaal.
Je zit nog niet op je oude niveau toch? Hoe zwaar voelt die 5x5 nu op je main lifts? Met Wendler zal de progressie een stuk langzamer verlopen dan wanneer je iedere week gewicht bij kunt laden. Er is verder niets mis met Wendler, helemaal niet zelfs maar het is meer iets wanneer je wat verder gevorderd bent anders doe je jezelf tekort.
Ik heb afgelopen training 5x5 met 95 kg gesquat en die viel behoorlijk zwaar. Ik zit nu op een punt dat ik niet meer elke training kan laden. Ik denk dat ik 5x5 met 100 kg net niet red. Daarom denk ik nu dat Wendler prima kan. Ik wil sowieso structuur hebben op mijn compounds, anders kloot ik elke training maar wat aan en ga ik telkens tot falen.
Aha je zou eventueel nog naar een 3x5 kunnen gaan en zien hoelang je dat gaat volhouden? Aan je trainingen te zien draai je sowieso zat volume en anders kun je na die 3x5 evt nog een dropset oid doen. Anders wens ik je veel succes met Wendler, ik ga je sowieso volgen.
En daar is de 100 weer. Dat gaat niet slecht zo hé?![]()