MuscleMeat

Jong geleerd oud gedaan. (joranr's log)

• Topic Starter Topic Starter
Dom? Dom?

Een log is om te leren en je ervaringen te delen.
Volg de originele billstarr of rippetoe. Ga niet zelf lopen klooien want dan gaat het mis. Een of ander member hie loastress zegt altijd tot failure te trainen of er in de buurt is onzin. Je kan niet 3x op die intensiteit trainen per week, dat gaat je opbreken. ( lees: Supercompensatie).

Programma s als billstarr en rippetoe gaan uit van maxen(5rms) en spelen zelf al met intensitieit zodat je voldoende rust krijgt. Ik raad persoonlijk het programma Billstarr aan.

succes ermee.
thx

maandag begint het logwerk (ooh vandaag dus)
ik zal precies loggen wat ik eet en elke rep.

Dom? Dom?

Een log is om te leren en je ervaringen te delen.
Volg de originele billstarr of rippetoe. Ga niet zelf lopen klooien want dan gaat het mis. Een of ander member hie loastress zegt altijd tot failure te trainen of er in de buurt is onzin. Je kan niet 3x op die intensiteit trainen per week, dat gaat je opbreken. ( lees: Supercompensatie).

Programma s als billstarr en rippetoe gaan uit van maxen(5rms) en spelen zelf al met intensitieit zodat je voldoende rust krijgt. Ik raad persoonlijk het programma Billstarr aan.

succes ermee.
kheb besloten om billstarr te doen alleen powerclean lijkt mij wel erg moeilijk!:eek:

je kan toch ook gewoon je naam zeggen bij de balie ???

Joranr heel erg veel succes man!

GVD nog steeds mn pasje niet gevonden :mad: nieuwe aanvragen kost 25 euro :(

Goed bezig :roflol:

k*t!!! pasje nog steeds niet gevonden......:mad: waarom gebeurt deze shit nou net als ik wil beginnen? nouja nu moet ik krantenwijk doen om mn nieuwe pasje te payen en is ook handig want kan ik gelijk meer vreet kopen :D nm een paar dagen later beginnen is niet erg het is tenslotte een 'duursport' toch?

k*t!!! pasje nog steeds niet gevonden......:mad: waarom gebeurt deze shit nou net als ik wil beginnen? nouja nu moet ik krantenwijk doen om mn nieuwe pasje te payen en is ook handig want kan ik gelijk meer vreet kopen :D nm een paar dagen later beginnen is niet erg het is tenslotte een 'duursport' toch?

*zucht* Wil jij wel trainen of niet? Die 15 euro kan je toch wel ergens snel vandaan halen?

helaas niet :( dr is ook bijna nooit iemand bij de balie (kbetaal maar 15 euro pm)

Als er toch niemand is, kan je net zo goed meteen doorlopen. :rolleyes:

GVD nog steeds mn pasje niet gevonden :mad: nieuwe aanvragen kost 25 euro :(

Leen 't geld van je ouders, en betaal het later terug? ???

Met zo een instelling gaat 't niks worden gozer, als je nu al dingen gaat uit stellen...

Wtf, als ik mijn pasje kwijt ben laten ze me altijd gewoon binnen, doen ze bij mij niet moeilijk over....

Gatver daar is die ribbekast terug , vraag zijn pasje !

Dit kan niet anders als een trol zijn :roflol:

Terug
Naar boven