- Waardering
- 203
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
oh shit waarom is vet slecht ofzo? kheb nu perongeluk vol genomen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oh shit waarom is vet slecht ofzo? kheb nu perongeluk vol genomen.

maar wrm dan?
is niet special voor de biceps maar train je ook uw biceps mee zal ik maar zeggen .. Wide grip pull ups gaat maar naar de rug toe en heeft niets met biceps te maken.. Dat wil ik bedoelen !
Cheers en ga zo door
En sorry wat ik zei over chin ups .. Ik had het verkeerd en had het op Pull ups.. Ik bedoelde dus dat als het pull ups waren dat je zeker niet zou kunnen!
Hou voor een paar weken dit schema en neem dan een 3split![]()
Wat is jou probleem gozer ? Hij vroeg zelf om naar een split over te gaan ? Voor je onzin post leer eens lezen , en dan nog is het zijn eigen keus om over te gaan naar een splitschema ofniet.. Hij is goed bezig en daar ben ik blij om , wat hij doet met zijn schema is niet mijn probleem , en wat ik hier zeg is eigenlijk ook niet jouw probleem dus volgende keer mondje dicht knul.Beter hou jij je mond met je onzin praat.
JoranR, beter volg je billstar of rippetoe volgens het programma, ga geen aanpassingen maken en 2 dagen achter elkaar na de gym. Doe het goed, of doe het niet. Lees het logje eens van mariuszzz of zo.
---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------
rippetoe kan je makkelijk 2 jaar lang uitvoeren, is juist de bedoeling. Continue progressive overload creeeren. Als je raad geeft doe het dan goed en anders niet.
Jazeker , ga door zoals je er zelf goed bij voelt.. Vorder je niet goed , dan zou ik mezelf afvragen wat te gaan doen en misschien een topic maken om te zien wat de andere mensen erover denkenik ga maandag naar spanjeik neem mn optrek rek mee en dan ga ik push ups doen chin ups pull ups en squatten met mn broertje en dan ga ik als ik terugkom weer verder met rippetoe... is dat een ide?
ooh ok thxJazeker , ga door zoals je er zelf goed bij voelt.. Vorder je niet goed , dan zou ik mezelf afvragen wat te gaan doen en misschien een topic maken om te zien wat de andere mensen erover denken
Wat is jou probleem gozer ? Hij vroeg zelf om naar een split over te gaan ? Voor je onzin post leer eens lezen , en dan nog is het zijn eigen keus om over te gaan naar een splitschema ofniet.. Hij is goed bezig en daar ben ik blij om , wat hij doet met zijn schema is niet mijn probleem , en wat ik hier zeg is eigenlijk ook niet jouw probleem dus volgende keer mondje dicht knul.
ik heb zojuist het boek starting strength doorgelezen en ik ga dus maandag beginnen met ss
oh yeah heerlijk, voor de eerste keer zie ik ook niet op tegen de deadlift
want in dat boek staat alles uitgelegdoh yeah heerlijk, voor de eerste keer zie ik ook niet op tegen de deadliftwant in dat boek staat alles uitgelegd
dat was met iemand die daar al best lang traint zegmaar als hij erbij was ging het goed en als ik alleen ben voel ik meteen pijn en stop ik dan ook, maar ik denk dat het morgen wel gaat lukkenKon je het nooit goed dan? Beetje slecht dan om al op 2 reps te zitten en dan nooit de correcte techniek te hebben gehanteerd. Eigenlijk mag je blij zijn dat je geen blessure hebt. Maar toch, veel succes en trainse
Ontbijt is
813 gr melk
85 gr brinta
90 gr weetabix de laatste paar happen waren wel echt een hell ik weet.niet hoelang ik dit ga volhouden. Mijn plan is over anderhalf uur nog een broodje ei en een broodje kipfillet te eten en daarna gaan trainen
Wat is trouwens de voedingswaarde van dit zooitje?813 gr melk = 368 kcal 27,2 gr ei/30,4 gr kh/12 gr vet
85 gr brinta = 294 kcal 9,35 gr ei/55 gr kh/ 1,7 gr vet
90 gr weetabix= 304 kcal 10,35 gr ei/61 gr kh/ 1,8 gr vet
totaal 966 kcal 46,72 gr ei/146 gr kh/15 gr vet
en nog een multivitamine en omega 3