XXL Nutrition

Jong geleerd oud gedaan. (joranr's log)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
hoezo word er gedacht dat ik een troll ben :( ik ga morgen een nieuwe aanvragen....dan leen ik t geld wel van mn ouders en neem ik een krantenwijk (kan ik meteen meer vreet kopen :D)

Zo'n pasje is echt niet 14 euro...hooguit 5 euro.

Zo'n pasje is echt niet 14 euro...hooguit 5 euro.
25 euro kheb t nagevraagd maar ik heb hem vandaag gevonden!:D heeft het zin om vandaag te beginnen? want kheb weer ****ing veel zin om te trainen maar ik ben net pas wakker dus ik heb zo'n 5 uur eet tijd gemist. en ik moet eerst nog ff een weegschaaltje kopen maar das zo gepiept

Hebben ze in je sportschool geen weegschaal? Waste of money...

kga zo naar de gym ik ga gwn texas van rippetoe doen

Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
**2x8 Dips

Workout B
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Pendlay of Bent over Rows (of power cleans)
**2x8 Chin -ups (aanbevolen als je de cleans doet)

en dan maandag woensdag en vrijdag.....(alleen deze week donderdag)

Laatst bewerkt:
kga zo naar de gym ik ga gwn texas van rippetoe doen

Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
**2x8 Dips

Workout B
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Pendlay of Bent over Rows (of power cleans)
**2x8 Chin -ups (aanbevolen als je de cleans doet)

en dan maandag woensdag en vrijdag.....(alleen deze week donderdag)
Ik hoop dat je voor chin ups een partner hebt .. anders zal het je maar mss 2/3 keer lukken alleen , maximum.. En ik raad aan de stang wijd te nemen , dus wide-grip chin ups .. :)

Ik hoop dat je voor chin ups een partner hebt .. anders zal het je maar mss 2/3 keer lukken alleen , maximum.. En ik raad aan de stang wijd te nemen , dus wide-grip chin ups .. :)
zonder assist lukt wel hoor. vroeger deed ik ook alleen chin ups en pull ups. kheb t net ff geprobeerd en tis me net 10x gelukt dus het moet wel lukken denk ik alleen als ik het niet meer haal dan neem ik assist (hebben ze daar)

zonder assist lukt wel hoor. vroeger deed ik ook alleen chin ups en pull ups. kheb t net ff geprobeerd en tis me net 10x gelukt dus het moet wel lukken denk ik alleen als ik het niet meer haal dan neem ik assist (hebben ze daar)
Doe je het wel goed dan want het is ****ing lastig.. tot je hoofd boven de stang , 1sec houden , traaaaag lossen en dan hup naar boven + repeat!

Doe je het wel goed dan want het is ****ing lastig.. tot je hoofd boven de stang , 1sec houden , traaaaag lossen en dan hup naar boven + repeat!
ok zal ik doen eerst ff wat brinta naar binnen werken en dan knallen maar. ik typ straks wel ff wat ik allemaal heb gehaald qua gewicht

kheb me niet aan mn schema gehouden maar dit was dan ook om ff weer in te komen.

squat 5x50kilo-5x60kilo-5x70 kilo ik had steeds bij squat pijn in mijn onderrug terwijl ik dit normaal niet heb hoe komt dit??

military press 5x15kilo-5x27,5kilo-6x27,5kilo-5x27,5kilo

bent over row 5x15kilo-5x27,5kilo-10x30kilo hier voelde ik niks in mn lats is dat normaal?

chin ups 6xbw-5xbw

netjes,

onderrug kan aan veel dingen liggen, beste is gewoon filmpje van je techniek maken en hier posten.

BOR, kan aan je techniek liggen, probeer gewoon rustig uit te voeren en in je gedachte hem echt met je lats omhoog trekken, werk iig bij mij als ik me echt focus daarop.

kheb me niet aan mn schema gehouden maar dit was dan ook om ff weer in te komen.

squat 5x50kilo-5x60kilo-5x70 kilo ik had steeds bij squat pijn in mijn onderrug terwijl ik dit normaal niet heb hoe komt dit??

military press 5x15kilo-5x27,5kilo-6x27,5kilo-5x27,5kilo

bent over row 5x15kilo-5x27,5kilo-10x30kilo hier voelde ik niks in mn lats is dat normaal?

chin ups 6xbw-5xbw

Bor; dumbbell of barbell?

Congratz dat je eindelijk weer een gewicht hebt aangeraakt! Ga zo door

Goed bezig , doe maar zo door ;)!
En zoals Ronniej zegt , als je een spier traint , in je hoofd denken eraan..

thx allemaal zo ff mn kwark naar binnen werken en... ik heb een weegschaal gekocht dus vanaf morgen zal ik ook mn geconsumeerde voer posten.

maar godverk*t! volgende week vrijdag ga ik op vakantie :( nouja extra knallen nu en dan proberen verder te gaan als ik weer in nl ben.

is het miss een idé om 4 dagen split te doen? dus ma wo vr en zo?

En sorry wat ik zei over chin ups .. Ik had het verkeerd en had het op Pull ups.. Ik bedoelde dus dat als het pull ups waren dat je zeker niet zou kunnen :D !

Hou voor een paar weken dit schema en neem dan een 3split ;)

En sorry wat ik zei over chin ups .. Ik had het verkeerd en had het op Pull ups.. Ik bedoelde dus dat als het pull ups waren dat je zeker niet zou kunnen :D !

Hou voor een paar weken dit schema en neem dan een 3split ;)
tis toch al 3 split??? of heb ik verkeerd begrepen wat een split is? en pull ups is toch meer voor biceps?

Chinups is voor biceps , pullups is voor de rug!
Ja je doet mss 3split maar ik bedoel zo een schema zoals ik doe ..
maandag : spier1/spier2
woensdag : spier 3/spier4
vrijdag : spier 6/spier7/spier8

Terug
Naar boven