MuscleMeat

Jong geleerd oud gedaan. (joranr's log)

• Topic Starter Topic Starter
Chinups is voor biceps , pullups is voor de rug!
Ja je doet mss 3split maar ik bedoel zo een schema zoals ik doe ..
maandag : spier1/spier2
woensdag : spier 3/spier4
vrijdag : spier 6/spier7/spier8

ooh ja is goed ik doe nu ook vooral compound.. ik ga dit gewoon doen tot ik 70 kg weeg denk ik of is dat niet slim?

ist slim om morgen weer verder te gaan met mijn schema? dus deze week 4x ipv 3

kan geen kwaad , als je het een lange tijd zou doen mss wel maar doe maar gerust ;)

kben langzaam van start gegaan vandaag kheb net 'ontbeten'
dit was mn ontbijt
70gram brintha + wat melk
1 broodje pindakaas.1broodje smeerkaas.2broodjes hagelslag.

ik ga zo ff trainen denk ik

als chinups alleen voor je biceps zijn, dan zou dat toch betekenen dat je je lichaamsgewicht kan curlen?

Flink ontbijt hoor.

Suc6 met je doelen verder.

is niet special voor de biceps maar train je ook uw biceps mee zal ik maar zeggen .. Wide grip pull ups gaat maar naar de rug toe en heeft niets met biceps te maken.. Dat wil ik bedoelen !

Cheers en ga zo door

als chinups alleen voor je biceps zijn, dan zou dat toch betekenen dat je je lichaamsgewicht kan curlen?

Flink ontbijt hoor.

inderdaad,
bij zowel chin-ups en pull-ups is rug de belangrijkste spiergroep (namelijk de lats)

met de handpalmen naar je toe (onderhandse greep) kan je inderdaad je biceps wat meer inschakelen omdat de lengte van je biceps dan optimaal is om maximale kracht te leveren (gesupineerde greep), dit wil niet zeggen dat je enkel op biceps werkt. het is nog altijd je lats die het meeste werk doen

Flink ontbijt hoor.

thx

ja volgens mij gebruik je je lats meer maar ook je biceps iig.

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

inderdaad,
bij zowel chin-ups en pull-ups is rug de belangrijkste spiergroep (namelijk de lats)

met de handpalmen naar je toe (onderhandse greep) kan je inderdaad je biceps wat meer inschakelen omdat de lengte van je biceps dan optimaal is om maximale kracht te leveren (gesupineerde greep), dit wil niet zeggen dat je enkel op biceps werkt. het is nog altijd je lats die het meeste werk doen

danku voor de uitleg.

kben langzaam van start gegaan vandaag kheb net 'ontbeten'
dit was mn ontbijt
70gram brintha + wat melk
1 broodje pindakaas.1broodje smeerkaas.2broodjes hagelslag.

ik ga zo ff trainen denk ik

waarom ga je niet op een normale tijd je bed uit?

omdat je 12 uur gaat slapen en dat je er 12 uur weer uit komt?

Nee 11uur maar heb laat ontbeten
anyway ben klaar met training
pulldown(warming up)
5x32
5x36
4x41
10x22.5

squat
5x50
5x70
5x80(laatste set met veel moeite en ik voelde het weer in m'n onderrug kan dit kwaad?)

deadlift
5x50( toen ben ik gestopt want volgens mij doe ik m fout, is het goed als ik voortaan m'n dl vervang voor back extensions ?)

dips
8x-27,5(assist dus)
8x-27,5(ik voelde het erg in m'n middenrif is dit slecht?)

ik ga nu 60 gram brintha eten met 400 ml melk en als het nog past 3 eieren
edit: brinta is gelukt met 2 eieren.... en 2 glazen melk
edit:2 uur geleden naar burgerking geweest. en heb friet en een dubbele cheeseburger en softijs op
en heb net pasta op. kga proberen nog binnen een uur een pak chocomel op te drinken en de kwark was op dus voor het slapen 1 liter melk

Laatst bewerkt:
net half pak chocomel op maar ik vind het te goor. voortaan maar melk zonder de choco

"Chocomelk kleurt de sperma bruin" by SniperX

Halfvolle nemen ;)

Terug
Naar boven