jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
thnx, valt wel mee, gewoon 5x5. waren neit echt goede squats ofzo. vrijdag ga ik knallen en proberen een PR te zetten!

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Exentrische oefeningen hebben veel aandacht van het CNS nodig en krijgen dat niet genoeg na bv zware squats, kheb het ook eens een keer gedaan en dan gaan de PC's echt wel een pak beter 

trouwens even terzijde, iemand had het hier denkik ooit al eens geschreven, maar het is inderdaad beter om powercleans aan het begin van een workout te doenExentrische oefeningen hebben veel aandacht van het CNS nodig en krijgen dat niet genoeg na bv zware squats, kheb het ook eens een keer gedaan en dan gaan de PC's echt wel een pak beter
bron: artikel geschreven door Bill Starr![]()
omdat ik ook al 4x100 heb gedaan. lang geleden en ze gingen echt moeilijk.
voelde wel zo
trouwens even terzijde, iemand had het hier denkik ooit al eens geschreven, maar het is inderdaad beter om powercleans aan het begin van een workout te doenExentrische oefeningen hebben veel aandacht van het CNS nodig en krijgen dat niet genoeg na bv zware squats, kheb het ook eens een keer gedaan en dan gaan de PC's echt wel een pak beter
bron: artikel geschreven door Bill Starr![]()
grinders vooral, voelde niet echt smoothspanningsverlies dan ofso? of veel grinders? I would be happy with a 5repper on 90+![]()
Ik kan melden dat ook vriend Wendler voorschrijft om met de pc's te beginnen, al heb ik nog nooit een template van hem zelf gezien waar ze in zitten. Is trouwens toch logisch om met explosieve oefeningen te beginnen, lijkt me?
PR is altijd goed. Dat het wat minder voelt door de rest van de training kan natuurlijk.

Zeker sterke DB rows, sommige mensen doen nog minder bij BOR!