Fitness Seller

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
goeie bench!! op naar 3x5 100 :)
dankje Guts. 3x5x100kg duurt nog wel ff, maar komt eraan!
sterke PRs hier man! Filme die sjit, word ik alleen maar woester van tijdens de training ;)
nahh, hou niet echt van filmen
ze waren grind die 100kg wel.
Kijk wel uit met die grinders inderdaad: niet te vaak doen!

Mooi werk op de bank! :thumbup:

idd, rug kan er niet zo goed tegen ;)
bank gaat weer lekker ja :D
Zieke bank!! 3x3 met 100kg. Mag je trots op zijn.
nahh, valt mee
tijd terug al 1x110kg gedaan en dit is er niet ver boven.

nice bench man, dwarf zei dat wij gelijk op liepen met bench dus dacht zal eens kijken :D

goed bezig, al helemaal voor je leeftijd!

nice, hoe ging bij jou 3x3x100kg? mij wel grinders elke keer de laatste

ging wel aardig, 1e set was redelijk zwaar.. 2e ging eigenlijk best makkelijk (overwoog een 4e rep, maar wilde 3x3 dus niet gedaan) en 3e set was behoorlijk sick, maar wel gehaald zonder spotter in de buurt

• #1.945
ging wel aardig, 1e set was redelijk zwaar.. 2e ging eigenlijk best makkelijk (overwoog een 4e rep, maar wilde 3x3 dus niet gedaan) en 3e set was behoorlijk sick, maar wel gehaald zonder spotter in de buurt

ik was al beetje uitgeput van 5x90kg en 5x95kg ervoor. eerste set ging iets makkelijker dan de laatste, maar opzich allemaal heavy. eerste keer sinds best lang dat ik weer 100kg in me handen heb gehad bij bench

ik had ervoor wel 6x90kg gedaan, maar ging toen direct naar de 100kg. vorige week geloof ik ook al 1 set met 4x100kg gepakt :)

sjit man, daarnet nog eens geprobeerd om 30kg dumbbell one hand strict te pressen, raakte mss 3cm los :) echt wel sterk dat jij reps met 36kg each hand maakt! Je MP zou dan ook 72 moeten zijn (of is die dat al? ben je PR vergeten :) )

sjit man, daarnet nog eens geprobeerd om 30kg dumbbell one hand strict te pressen, raakte mss 3cm los :) echt wel sterk dat jij reps met 36kg each hand maakt! Je MP zou dan ook 72 moeten zijn (of is die dat al? ben je PR vergeten :) )

een staande dumbbell press en een incline press is wel wat anders :D kdenk niet dat ik een dumbbell van 30kg boven mijn hoofd krijg eerlijk gezegd, maar kheb het dan ook ng nooit geprobeerd (kheb eigelijk geen flauw idee waarom ik die dumbbell handles heb gekocht, kgebruik ze nooit :D)

• #1.950

ik had niet one hand. zak ook niet helemaal diep , das k*t voor aanhechtingen.
zal zondag proberen 30kg strict te doen voor de grap.
MP weet ik niet, krijg ik altijd last van me nek van. boeit me ook niet, gaat om bench :)

vandaag

squat
5x20kg
5x50kg damn voelt stijf aan
5x70kg
5x100kg
5x105kg
5x110kg
0x110kg wtf geen spanning en kom met kromme bovenrug omhoog, dus maar gedropt na 2 cm :P rug geschaafd haha
5x110kg
5x110kg VPR 3x5x110kg :) wel heavy

Deadlift
5x70kg
5x100kg
5x120kg
5x140kg
5x145kg PR! nice, vorige was 5x140kg wel grinders de laatste
5x100kg
5x110kg
5x115kg easy.

DB row
8x36kg
8x46kg
8x48kg PR
8x51kg PR
nice, ****ing heavy wel

LPD reverse small grip (chin up grip zegmaar)
8x77kg
8x87kg
8x97kg evenaring PR , vorige week haalde ik het ook. moest ff afsluiten met PR dus
4x107kg PR! nice, ****ing heavy maar /care dit ff opbouwen zelfde sets/reps tot 8x107kg

BW 92,7kg. Good
woensdag was 93kg BW

raar hoe het begin van een squat setje je helemaal overhoop kan halen, ik heb dat gevoel ook soms, dat 1 van de x reps echt ****ing k*t gaat omdat je er met je hoofd niet bij bent, en je kunt beter naar voren droppen dan naar achteren e!!

verder goeie DL :)

• #1.952
raar hoe het begin van een squat setje je helemaal overhoop kan halen, ik heb dat gevoel ook soms, dat 1 van de x reps echt ****ing k*t gaat omdat je er met je hoofd niet bij bent, en je kunt beter naar voren droppen dan naar achteren e!!

verder goeie DL :)

naar voren? over me hoofd? dan breek ik me nek
gewoon handen van de BB af en er vanaf laten glijden. als ik op diepste punt zit ben ik maar 10-15cm van squatrack af, dus klap valt mee

db row , lijkt me moeilijk uit te voeren strict niet ? swaai je niet veel mee ?

Goeie trainingen, flink volume, goed sterk aan het worden. Mooi man.

deadlift gaat ook wel goed!!

Sterke training kerel, jammer van de tweede set Squat maar dat heb je daarna weer goed herstelt

• #1.959
Goeie trainingen, flink volume, goed sterk aan het worden. Mooi man.
Dankje Tymen! Is nu de goede kant op aan het gaan. volumes zijn wel lekker ja :)

hehe, 60kg db zou bruut zijn
pak je ze one handed op bankje?
ja idd :)
ja op bankje idd. en niet met 2 handen ofcourse :P
deadlift gaat ook wel goed!!
idd, eindelijk weer is PR op deadlift :)
Sterke training kerel, jammer van de tweede set Squat maar dat heb je daarna weer goed herstelt

idd, daarna ging het gewoon nog goed
Bart had een paar weken terug precies hetzelfde, toen dacht ik ook wtf hoe kan dit. nu had ik het zelf.

jij gaat ook beestig hard he' ;)

Terug
Naar boven