XXL Nutrition

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

bulken is bulken hé ;) je kan daarna de cut invliegen hé :)

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 20:58 ----------

misschien ook een challenge, 1stes voor de 120k bw gaan ;) ongeacht body fat :D
Word lastig voor mij..:D Dan ben ik moddervet!

@jongeleerd: Nette training man.

redelijk schoon, ga denk wat meer junken maar wil ook niet teveel vet aanzetten.

Denk je dat je niet dik kunt worden van appels, kip of bruine rijst? Je kunt met je dieet nauwelijks beïnvloeden hoeveel vet je aanzet, aangezien iedere overtollige calorie in vet wordt omgezet. Met junkfood ga je alleen sneller en makkelijker over je behoefte heen, dus lijkt het alsof je van dergelijk voedsel dik wordt en van normaal voedsel niet.

Anyway, het lijkt erop dat je op dit punt aangekomen weinig keuze hebt: als je zwaarder wilt worden, moet je accepteren dat er ook meer vet bijkomt. Met een cut kun je daarna met redelijk behoud van spiermassa vet weghalen.

Denk je dat je niet dik kunt worden van appels, kip of bruine rijst? Je kunt met je dieet nauwelijks beïnvloeden hoeveel vet je aanzet, aangezien iedere overtollige calorie in vet wordt omgezet. Met junkfood ga je alleen sneller en makkelijker over je behoefte heen, dus lijkt het alsof je van dergelijk voedsel dik wordt en van normaal voedsel niet.

Alleen het verschil is dat het meeste junkfood alleen maar lege calorieen bevat, je lichaam kan er weinig mee en als brandstof is het al helemaal waardeloos. Ga maar eens trainen op alleen bigmacmenu, je bent zo leeg.

Alleen het verschil is dat het meeste junkfood alleen maar lege calorieen bevat, je lichaam kan er weinig mee en als brandstof is het al helemaal waardeloos. Ga maar eens trainen op alleen bigmacmenu, je bent zo leeg.
Je eet niet alleen junkfood e;)
Je eet gewoon en daarboven nog wat junkfood enkel voor de kcal. Zo heb je wel genoeg brandstof:)

Nonsens, het vet, eiwit en de koolhydraten in een BigMac zijn precies hetzelfde als in ieder ander voedsel.

Je eet niet alleen junkfood e;)
Je eet gewoon en daarboven nog wat junkfood enkel voor de kcal. Zo heb je wel genoeg brandstof:)

Juist! Kloddertje mayo, pakje volle choco doet wonderen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.027
haha ik junk idd met kloddertje mayo, pak chocomel, stuk kaas, stuk brie enz. :)

van maandag: had geen tijd om te loggen

squat
opwarmen
7x115kg topset PR !! Yeahh alleen laatste beetje halve goodmornings maarja /care
naset
paused squat
5x50kg
5x60kg
5x60kg
5x70kg
boxsquat onder par
5x80kg
5x80kg
5x70kg
ff proberen

70kg MP! nice gelukt haha :D u mad JorisL? :trollface:
SLDL
10x70kg
10x90kg
10x100kg
rug was ****ed van werken die ochtend.

pullups
8xbw

powerclean
3x70kg pff ****ing zwaar, ben al kapot van squats en sldl's
dus maar klaar

bw 91,5kg :(:(

Laatst bewerkt:
zo een 70mp uit het niets... nice ;)

:fuu:
yes i'm mad

Sterk man, PR op Squat en MP zijn wel Chill om binnen te halen:D

70mp pfoeh! nice man

• #2.033
zo een 70mp uit het niets... nice ;)
haha ja Bart had 'm paar wekeen terug ff tijdens squaten gedaan, dus ik deed 'm ook maar
Ja joh, de glycemische waarde zal precies gelijk zijn ander wel degelijk voedsel!
als macro's hetzelfde zijn (eiwit/vet/koolhydraten verhouding) maakt het voor spieropbouw niets uit is gebleken ;) alhoewel je van elke dag 4 big mac's naar binnen werken wel minder weerstand krijgt gok ik zo...

haha :D
Sterk man, PR op Squat en MP zijn wel Chill om binnen te halen:D
met squat was ik blijer, MP doe ik echt nooit meer, alleen db shoulder presses
had ook nog spierpijn in triceps toen ik 70kg mp deed :P
thnx!

goeie MP!! de 2de plaats in de ranglijst is in zicht!!

• #2.035
fuaarkk jij hebt al 75kg MP... me mad.
doel 90kg mp eind dit jaar? beetje te hoog hé... 82,5kg mag je heel tevreden mee zijn maar succes iig :D

je gaat goed vooruit man!! 70mp=netjes

• #2.037
thnx :) iedereen is blij om MP, ik was blijer om squat haha 7x115kg, voglende keer repout op 117,5kg hopelijk weer 7 reps :)

Nice die PR's. Blijft goed om te zien dat je zo hard vooruit blijft gaan.

:meal: @ filmpje

Terug
Naar boven