Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat dacht ik heel lang al.
vorige week nog drieetjes gedaanDe handles bij mij zijn zo klote dat ze gewoon in men handen snijden
Te dun eigenlijk
En doe eens wat meer 3tjes oid
thnx, misschien wat anders proberen idd, een schema hou ik niet zo van.goed volume op de DL! als je squats tegenzitten moet je mss eens iets anders proberen van schema!! er zijn zoveel manieren om je squats te doen in een schema, wees origineel!! of kopieer andermans schema's van het internet zoals ik!!![]()
hmm, aangezien ik vorig jaar juni al 4x110kg squatte (wel halve goodmorning maargoed) en nu 3x5x110kg is me progressie niet echt goed... wil ook wel snel, maar het gaat gewoon niet lekker nu.Wil je niet gewoon te veel te snel? Dit soort geploeter met hoge verwachtingen en veel teleurstellingen komt me bekend voor. Been there, done that.
heel lang geleden, haha. denk met kerst ongeveer dat ik een workout heb geskiptkdenk dat crakie wel een punt heeft, als ik probeer te snel te gaan op een lift en overconfident wordt blaast dat altijd in je gezicht op, hoe lang is het geleden dat je ng is een weekje vrij hebt genomen van squats? doet wonderen bij mij![]()
Anders iets meer assitance pakken op je zwakke plek, oly squats, front squats, box squats, paused squat, sumo deadlift enz
Probeer eens een programma met 1 zware werkset in plaats van al dat volume. Volume werkt niet voor iedereen even goed.

Probeer eens een programma met 1 zware werkset in plaats van al dat volume. Volume werkt niet voor iedereen even goed.
Dit idd, probeer het eens op zn ''andy bolton's'':
10x20
10x20
5x60
3x80
1x100
3x120 (of een set waarbij de laatste rep echt 100% is)
klaar
volgende dag stuk gaan dan de spierpijn![]()
Dit idd, probeer het eens op zn ''andy bolton's'':
10x20
10x20
5x60
3x80
1x100
3x120 (of een set waarbij de laatste rep echt 100% is)
klaar
volgende dag stuk gaan dan de spierpijn![]()

k*ttraining gehad
bench
10x50kg voelde al niet echt lekker
5x70kg
5x85kg
5x97,5kg PR wel moeizaam
5x90kg struggle
5x80kg
5x80kg
incline db press
8x26kg
8x32kg
8x32kg
8x32kg
dips
5xbw
5xbw+8kg
6xbw
5xbw
zoiets
BB curl paar setjes en ook nog chins
schouder voelt niet echt lekker en groove op bench is er ook niet.
volgende week 5x5x87,5kg en dan 2,5kg per week verhogen

heb nu vakantie
DB presses voelde ik niet echt goedofzo, maarja moet ook 30´s + normaal pakken.
pullups gingen wel verassend goed, bw was 91,5kg word er echt gek van
heb nu vakantie
DB presses voelde ik niet echt goedofzo, maarja moet ook 30´s + normaal pakken.
pullups gingen wel verassend goed, bw was 91,5kg word er echt gek van
Hmm begrijp ik...
Misschien heb je je max bereikt Jonggeleerd qua lichaamsgewicht. Je kan niet blijven aankomen... Je hebt er immers al 20kg aangevreten ofzo.. of meer. Houd een keertje op.
Hmm begrijp ik...
Misschien heb je je max bereikt Jonggeleerd qua lichaamsgewicht. Je kan niet blijven aankomen... Je hebt er immers al 20kg aangevreten ofzo.. of meer. Houd een keertje op.

30kg bedoel jeHmm begrijp ik...
redelijk schoon, ga denk wat meer junken maar wil ook niet teveel vet aanzetten.Hoe eet je? Schoon of ook rotzooi? Iedereen heeft zijn limiet met wat hij schoon naar binnen krijgt. Als die limiet bereikt is, zijn er twee opties: shakes erbij, of meer rotzooi eten. Het gaat om het calorieoverschot, niet om de hoeveelheid eiwit (dwz: genoeg eiwit krijg je toch wel binnen).
Ja k bedoel niet 200kg met de Mac als sponser natuurlijk.....