AndroidHealthClinic

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

Ach schei toch uit met die onzin man, serieuze voedingswetenschappers hebben de GI allang bij het vuilnis gezet.

Tuurlijk ga jij maar eens lekker LB trainen op alleen een Big Mac menu, piep jij wel anders. En als je dat soort dingen gaat roepen lijken mij wat verwijzingen ook wel handig. Maar ja, jij zal wel uit vele jaren ervaring spreken en alwetend zijn.

Tuurlijk ga jij maar eens lekker LB trainen op alleen een Big Mac menu, piep jij wel anders. En als je dat soort dingen gaat roepen lijken mij wat verwijzingen ook wel handig. Maar ja, jij zal wel uit vele jaren ervaring spreken en alwetend zijn.

Moet ik iedere keer als er iemand met die ingesleten BB-nonsens aan komt kakken een college gaan geven? Nee, dank u. Jij hebt je mening gegeven, ik de mijne, Jonggeleerd doet ermee wat hij wil. Klaar.

Jij noemt dingen nonsense zonder ook maar enige onderbouwing te geven, en kaart het lekker makkelijk af op bb onzin. Lekker makkelijk discussiëren zo. Maar ja hou jij jezelf maar voor dat dat junkfood hetzelfde doet als hoogwaardige voeding.

Jij noemt dingen nonsense zonder ook maar enige onderbouwing te geven, en kaart het lekker makkelijk af op bb onzin. Lekker makkelijk discussiëren zo. Maar ja hou jij jezelf maar voor dat dat junkfood hetzelfde doet als hoogwaardige voeding.

Kunt echt wel een goeie training neerzetten op een mac meal van 2000+ kcal hoor. Als je drive ook nog eens meezit.

Maar waarom zou je mac voor het trainen eten? Je kan beter na een zware training jezelf volstouwen bij de Mac, dan heb je er meer aan imo

Doe ik. En maak jij je maar lekker druk om onnozelheden. Heb al genoeg van dit soort discussies gehad om te weten dat we elkaar toch niet gaan overtuigen. Wilde alleen Jonggeleerd laten weten dat je er ook anders over kunt denken dan jij.

Kunt echt wel een goeie training neerzetten op een mac meal van 2000+ kcal hoor. Als je drive ook nog eens meezit.

Maar waarom zou je mac voor het trainen eten? Je kan beter na een zware training jezelf volstouwen bij de Mac, dan heb je er meer aan imo

Op 2000+ kcal heb je sowieso alvast een mooie start gemaakt voor je voeding van die dag :)

op 500kcal kan je ook goed trainen, zit allemaal tussen je oren

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.048
goed eten helpt wel, maar vandaag heb ik ook ****ed gegeten en toch lekkere training gehad :)

CGBP
10x50kg
5x70kg
3x87,5kg easy
3x90kg
3x95kg
3x95kg
3x95kg vpr
5x90kg nice nog na al die sets.

DB press shoulders
8x24kg
8x28kg
8x32kg PR en vorige keer 6x32kg VOOR cgbp
4x34kg PR nice, 34's gehit volgende keer 8 reps

triceps volgepompt
biceps ook

kijk eens aan! Bench gaat super hier :)

• #2.050
ja gaat wel lekker :) schouders worden ook sterker :D

sterke training:o

gaat goed man!

• #2.053
neit erg veel tijd om te loggen,

van maandag
squat
5x50kg
5x70kg
3x100kg
7x117,5kg PR! nice vorige week 7x115kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x90kg

deadlift Stiff legged
10x70kg
8x100kg
8x110kg
8x120kg
12x100kg

verder speedbench en shitload pullups

6x3x70kg bench en 3x10 + 5xbw tussen elke speedbench set door

nice pr , en die stiff is ook hard:D

Kost het loggen je zoveel tijd dan :P 1 minuutje typen voor je trouwe volgers

das geen slechte squat!!

• #2.057
nice pr , en die stiff is ook hard:D
thnx
Kost het loggen je zoveel tijd dan :P 1 minuutje typen voor je trouwe volgers
zit sowieso niet veel op de computer, alle trainingen staan er nog op! :D

thnx.

nieuwe oly shoes zijn binnen, ben benieuwd. bw squats voelen al een stuk beter
vanavond maar even licht squaten en vrijdag echt aan de bak :D

Sterk man, je max zal ondertussen ook al wel hoger liggen

• #2.059
hoop het wel ja, zeker met deze nieuwe schoenen moet het beter gaan. op hardloopschoenen gemaakt voor ecto Liron van 60kg doen het niet echt lekker :P

pics van shoes pics van shoes!!

Terug
Naar boven