MuscleMeat

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

die bench is sterk hoor, mischien wat afwisseling met eten? 12botterhammen pindakaas zou ik niet weg krijgen:p

lekker bezig jongen!

Beetje last van buikgriep of het je systematisch problemen met je diet?

Goed bezig man mooie PR ook

Gratz op BP pr:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.126
bench is niet zo goed, 92,5kg ging zo makkelijk dat 95kg er ook in had moeten zitten. en incline db press had 36´s ook easy moeten gaan net als vorige week.
met me dieet, vaak heb ik een drukkend gevoel op me keel wat kokhalsneigingen veroorzaakt. beetje vergelijkbaar met het gevoel als je op je keel drukt. als ik dan meer ga eten ga ik echt over me nek... (zoals zaterdag en zondag) dus ben maar wat minder gaan eten maar dat is ook meteen wat minder gaan wegen....

Hoe ziet je dieet er uit op een dag? Wellicht dat daar ergens een oplossing te vinden is?

Als het niet die buikgriep is, dan vind ik echt te ver gaan als je zoveel eet dat het er weer (bijna) uitkomt. Ik bedoel: je hebt commitment en je hebt obsessie. Eet dan wat meer vet, da's makkelijker binnen te krijgen. Noten schiet lekker op, bijvoorbeeld.

• #2.129
nahh, eerst hield ik het makkelijk vol.
Niet dat ik mezelf zo vol prop dat het er weeer uitkomt, meer een uur na de maaltijd dat het dan niet goed gaat.

ben net naar de dokter geweest en het schijnt maagzuur te zijn wat omhoog komt maar niet in me mond, dus merk er niks van. Veroorzaakt wel een drukkend gevoel en kokhalsneigingen. heb nu capsules die ik eenmaaldaags moet innemen en dat zou moeten helpen.

heb het trouwens al bijna een half jaar ofzo.
net de eerste ingenomen, hopen dat het volgende week over is :)

Komt door al die melk!

Maar beter dat het snel over is ja!
SMOLOVV

kijk maar uit dat je je niet forceert, die BicepM die hier op het forum zat had heel zijn slokdarm naar de kloten gedaan door teveel te forceren met eten etc. Maar als je zegt dat je dat niet doet dan is het goed :)

• #2.132
ik forceer het niet, maar dat spul zou moeten werken, morgen of overmorgen moet het over zijn.

bw was vandaag 91,5kg, gelukkig niet nog meer gezakt

vandaag laatste LB training voor smolov, heb maar wat speedwerk gedaan

squat
5x20kg
5x50kg
10x2x80kg zoiets sommige sets 3 reps en ongeveer 10 sets niet helemaal goed geteld xd

PC
5x50kg
5x60kg
3x70kg pff heavy

MP
5x40kg
5x50kg
2x60kg epic slecht ben ik hierin
na smolov schouders hard aanpakken, ze zijn echt slap

ben benieuwd wat jij met smolov gaat bereiken!
misschien dat ik het ook eens probeer
succes

kben blij dat jij het eerst van ons het probeert, dan kunnen wij zien hoe het loopt :D

Smolov was mike een tijdje terug ook al mee bezig. Succes man!

Oké dan, dat het spul moge werken en dat je Smolov dikke gains oplevert! Succes man!

• #2.137
ben benieuwd wat jij met smolov gaat bereiken!
misschien dat ik het ook eens probeer
succes

ik ook... introductieweken ff gewichten uitgerekend, dat is wel te doen gelukkig :)
kben blij dat jij het eerst van ons het probeert, dan kunnen wij zien hoe het loopt :D
haha idd, hopelijk maak ik dikke gains
Smolov was mike een tijdje terug ook al mee bezig. Succes man!
hij haalde het niet toch? hopelijk haal ik het wel :D
Oké dan, dat het spul moge werken en dat je Smolov dikke gains oplevert! Succes man!

thnx!

Ga je naast smolov ook nog wat bench en MP stuff doen, speedwork kan altijd lijkt mij

• #2.139
ja, introductieweken gewoon 2x presses per week

dan 3 weken hell dan doe ik speed en mss een keertje medium of zwaar
en week erna maxen, dus ook gewoon presses 2x per week

pff, gaan hier dikke gains komen, jong;)

Terug
Naar boven