AndroidHealthClinic

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

film

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.383
vandaag
squat , yay weer squaten :D
5x60kg
5x80kg
9x107,5kg
9x107,5kg
9x107,5kg
9x107,5kg VPR ****ing heavy maar gehaald. voelde spierpijn van 20x105kg er nog wel inzitten.

deadlift
5x70kg
3x110kg
3x130kg
3x140kg
3x150kg evenaring pr, wel wat makkelijker en dat met verzuurde benen van squats. beloofd wat :)

shrugs
10x70kg
20x110kg pronated PR
straps 10x130kg
voelde niet echt goed aan me rug , heb dat vaker met shrugs
dus maar gestopt

ab rollouts
2 sets

wow, ik dacht eventjes te lezen: Squat 3x150, dan wou ik toch even vragen of je nog natty was brah!! :D

• #2.385
haha 3x140kg had mss nog wel gekund maar 3x150kg niet
had nu dikke moeite met 4x9x107,5kg ...

ben je nu gewoon een nieuw cycletje begonnen of wat? :)

• #2.387
nee gewoon ub /lb met smolov volume
goed toch? :D

vrijdag dan 5x7x smolov PR +2,5kg
dus 115kg word dat dan

ok nice, maar ik ga je gewoon waarschuwen; doe niet te gek n zulk een zwaar schema, I had to learn the hard way ;) dus zorg dat je kunt recuperen maat kzou je ni graag geblesseerd zien!! Just my two cents :)

• #2.389
nahh was wel te doen hoor. deads heb ik me nog een beetje ingehouden.
jij pakt echt dikke PR's altijd en je doet die schema's dat je in het begin belachelijk licht doet en daarna PR's pakken... weet niet of dat voor mij werkt. word wel nieuwsgierig maar wendler lukte ook niet
ik heb veel volume nodig

Zolang de form goed is, en we vooruit gaan zie ik het probleem niet Guts..

Zolang de form goed is, en we vooruit gaan zie ik het probleem niet Guts..

ik kan alleen maar waarschuwen, ik had ook een zwaar schema gevolgd en ging daarna ook zwaar door omdat ik me nog steeds heel goed voelde, en dat heeft tot een hardnekkige blessure geleid, maar ik zeg het maar, idd zolang je je goed voelt en de form zit snor gaat dat geen problemen geven :)

lkkr man nu die Dl flink omhoog knallen.

ik kan alleen maar waarschuwen, ik had ook een zwaar schema gevolgd en ging daarna ook zwaar door omdat ik me nog steeds heel goed voelde, en dat heeft tot een hardnekkige blessure geleid, maar ik zeg het maar, idd zolang je je goed voelt en de form zit snor gaat dat geen problemen geven :)

Toch bedankt :)
Houdt ons scherp!

Gaat goed ! ik weet hoe het is die 3x 9x 107.5kg :( welk gewicht gebruik je met straps?
Of doe je al je sets bij deadliften zonder straps?

Ik sluit me bij Guts aan: lekker doortrainen natuurlijk, maar kijk uit dat het succes je niet in de bol schiet.

flink volume op de squat zeg. netjes

• #2.399
succes vanavond.

Terug
Naar boven