Fitness Seller

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

Ja was dodelijk. Energie was uit me lijf. Wel lekkere training! Hier word ik wel sterker van.

En dan zit je me in mijn log te trollen als ik zeg dat deadlift en squat in één training zwaar zijn :mad:

Wel heftige training en wat is die frietbakker een lulwannes zeg, kan je hem niet uit je log kicken? :o

Ok, stel je max is 100kg dan is 7 x 5 x 80kg = 2800 aan totaal volume; 5 x 10 x 60kg = 3000 totaal volume. Dan is toch de 2e optie meer volume? Dat jij het wat minder indrukwekkend vindt mag natuurlijk.

Het is niet zozeer mijn bedoeling om een flame war te starten, ik gaf gewoon mijn mening.

Daarom zeg ik ook dat de intensiteit van het volume an sich belangrijker is dan het aantal reps. 35 reps op 80% is zwaarder dan 50 reps op 60%. Dan is het leuk als je er een hoger totaalgewicht op haalt, maar dat zegt niets over de intensiteit in de sets en dus de intensiteit van het volume.
Gaat eigenlijk ook nergens over, deze discussie

7 x 5 = 35 reps, als iemand roept "Holy **** wat een volume" dan denk ik aan iets meer. Veel volume begint op een oefening voor mij bij 50 reps. 5 x 8 op deads is veel op squats aardig maar voor mij geen uitzondering. Ik kan me voorstellen dat als je altijd 5x5 doet dat 7x5 ineens een wereld van verschil is maar we moeten het ook niet groter maken dan het is :)

Blijf maar lekker friet bakken xD

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.444
niks tegen frietbakker, maar wat hij zegt slaat nergens op.
60% paar tien reppers draaien is easy natuurlijk, op 70% heb ik al een 20 repper gedaan.
5x10x90kg is toch echt veel makkkelijker (deload gewichten) dan 7x5x122,5kg.
Wat Tymen zegt, probeer maar op 80%+ even 7x5 te doen, ik vond het volume killing iig.
intensiteit lag hoog.

M.i. worden er 2 dingen door elkaar gehaald, volume en intensiteit. 1 Rep op 100% is zwaarder dan 10 reps op 60% maar het volume is wel veel hoger. Ik zeg nergens dat het niet zwaar is, maar volume is gewoon niet erg hoog. Ik zal er verder over ophouden, het was niet de bedoeling om een flame war te starten.

Het gaat allemaal wel goed hier zie ik, als ik 80% van m'n 1 RM zou doen en jou reps en sets aan zou houden zou betekenen dat ik 7x5x150 moest doen, goed zwaar dus!! En wanneer word er weer eens gemaxt op de deadlift:D

• #2.447
dat kan je ook gokhan! is alleen wel doorzetten.
give it a shot zou ik zeggen
daarna even 3x5@80% deadlift :)

• #2.448
vandaag
bench
8x50kg
5x70kg
3x5x95kg PR! best moeilijk, 97,5kg moet ook nog wel lukken
board press (oude board was kwijt, dus nieuwe gezocht, deze was 11cm)
5x90kg easy
3x5x100kg redelijk makkelijk

incline db press
5x30kg easy, dus zwaarder
8x36kg
7x36kg
5x36kg
good. volgende keer 3x8x36kg

push press
5x50kg
5x60kg
5x60kg
3x65kg
2x65kg epic verzuurd al

Dips
5xbw
5xbw+10
5xbw+10
4xbw+10
pff zat echt al vol

fullsquat
5x60kg
6x2x90kg

pullups
8xbw
6xbw
5xbw
zoiets

Good train! was verrot aan het einde

Je gaat hard man!:) heb je ook examens?

• #2.450
Yep. Havo, heb eco en nederlands gehad nu

Nice man, eindelijk iemand die examens niet als excuus gebruikt om niet te gaan trainen

• #2.452
Tuurlijk niet. Net alsof je niet zou gaan trainen je 2 uur diehard gaat leren xd. Dit is beter, ff beuken in de sportschool!

ziet er echt griezelig zwaar uit zo'n UB/LB split, ik verdeel het werk liever ;D

op naar 3x5x100;), keep going!

Die bench is ondertussen ook sterker aan het worden, wat zal je max ongeveer zijn. 120 ofzo:D

• #2.456
ziet er echt griezelig zwaar uit zo'n UB/LB split, ik verdeel het werk liever ;D
Ohh neehoor ik herstel easy. Had vandaag ook gewoon smolov squats kunnen doen. Ookal was maandag killing.
op naar 3x5x100;), keep going!

En meer natuurlijk!

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 22:39 ----------

Die bench is ondertussen ook sterker aan het worden, wat zal je max ongeveer zijn. 120 ofzo:D

Geen idee denk wel meer dan. 110 maar 120 nog niet hoor

Sterke bench :)

• #2.459
Thnx sven!

• #2.460
Heb precies het zelfde gehad, goodluck!

Jij ook!

Vandaag lb
Squat
5x50 voelde verrot
5x50 voelde beter
5x70 ging goed
3x100
9x110 heavy
9x110
9x110
9x110 VPR weetniet hoelang ik nog deze lijn kan aanhouden het was goed zwaar dit keer

Halfdood verder gegaan
Deadlift
5x70
3x100
3x3x110 speedy
1x130 om terug te leggen in het squatrack

Alle deads beltless

Db rows
8x26
8x36
2x8x46 strict

Geen zin meer.