AndroidHealthClinic

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

Mooi bezig, is leuk om je te zien groeien

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.482
thnx! het ga nu wel lekker ja. begin dit jaar beetje matig, maar na smolov vliegen de Pr´s in het rond :D

Na smolov gaat het inderdaad ziek vlot. Netjes man!

• #2.484
idd, :D

vandaag even herstel training en speed bench die ik gister vergeten was.
had toch niks te doen vandaag :D

bench press
10x60kg
6x3x80kg lekker explosief, dit is nu 70% precies goed om speedbench op te doen. als ik max van 130 heb doe ik 90kg.

squat
5x40kg
3x5x60kg

deadlift
3x5x60kg

ab rollout
1 set

donee

• #2.485
vandaag de heavy bench dag!

airco was kapot, zou eigenlijk gister gemaakt worden maar onderdelen waren er nog niet. Dus woensdag word ie als het goed is gemaakt.

Bench
5x60kg
5x80kg
3x5x97,5kg PR wel heavy maar niet max. dus 3x5x100kg gaat eraan volgende week! :D
board press
5x80kg
5x90kg
5x100kg epic moeite was al verzuurd...
6x90kg moest repout zijn (ook board press)
weer een ander board (stuk hout) nog geen enkele keer met dezelfde gepresst.

db shoulder press
8x20kg
10x28kg
10x28kg
8x28kg helemaal verzuurd
lekker volume

dips gingen niet echt met verzuurde schouders dus maar CGBP gedaan

alles zat al vol
CGBP:
10x50kg (moeite :o)
4-5x60kg daarna fail
lol, epic weak.

helemaal doorweekt van de hitte. verdern iet veel van aangetrokken. zweette me alleen kapot maar toch goede training gehad! 3x5x100kg moet ik echt halen, dan zal max wel 120kg zijn ongeveer.!

Nice bench bro, epic he die hitte. Ook geen airco in de gym zeker?:D

• #2.487
Nice bench bro, epic he die hitte. Ook geen airco in de gym zeker?:D

nee die is verrot, moet echt gemaakt worden, nu was het nog rustig in de gym en ik deed UB. morgenavond 7x5x125kg squat en rug met 50 mensen in de gym, doodgaan dan!
bench gaat wel lekker idd.
doe nu 3x per week
maandag speedbench @ 70-80kg
woensdag 3x5 met 2,5kg per week verhogen + board presses
zondag paused bench 5x5 , shoulder press/pushpress

nee die is verrot, moet echt gemaakt worden, nu was het nog rustig in de gym en ik deed UB. morgenavond 7x5x125kg squat en rug met 50 mensen in de gym, doodgaan dan!
bench gaat wel lekker idd.
doe nu 3x per week
maandag speedbench @ 70-80kg
woensdag 3x5 met 2,5kg per week verhogen + board presses
zondag paused bench 5x5 , shoulder press/pushpress

Looks good:).
Ja ik heb ook de keuze: Of met 600 graden in de middag en niemand in de gym. Of in de avond met 500 andere ecto's die alles bezet houden maar wel koeler. Keuze is snel gemaakt dan.

• #2.489
Looks good:).
Ja ik heb ook de keuze: Of met 600 graden in de middag en niemand in de gym. Of in de avond met 500 andere ecto's die alles bezet houden maar wel koeler. Keuze is snel gemaakt dan.
Haha ja als het druk is is het altijd zo benauwd.

Nice bench liron, hoe hoog is zo'n board eigenlijk, en arch je je rug ook want dat schilt ook!

• #2.491
Thnx Gokhan! Heb elke keer een andere. Deze 8-10 cm? Met mijn apenarmen is het niet zoveel. Heb wel vertrouwen in 3x5x100! Zou wel goed zijn. Einde vh jaar wil ik een vijfje op 110 doen.
Ik arch ook wel, maar kan nog niet heel ver. Jij hebt wel een goede arch zag ik in je filmpjes! Bij mij gaat het wel steeds beter. Morgen 7x5x125 squat gaat epic worden met die hitte.
Hoe gaan je examens?

dikke bensh , 3*5*100 sit er wel al in denk ik , ben je bensh aan ut opwerke dat je 3* bensht in de week?

• #2.494
Squat
Ochtend, hitte, gezeik met mensen van de gym

Er was een bejaardenles fitness met een buikspiermatje in het squatrack, dus gezeik en uiteindelijk mochten we squaten
5x50
5x70
4x100
6x5x125 PR ****ing zwaar. Volgende week deload en dan 5x5 met 117,5 beginnen.

Deadlift
5x70
3x100
3x120
**** it.

Gestopt

jep matey, en tgaat ni kouder worden :D

Quitters never win, winners never quit.

Waarom je training niet gewoon afmaken met wat meer pompen en wat lichtere gewichten? Je kan niet elke training verwachten dat je alle PR's breekt.

jij blijft ook maar gainen op squat he

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven