Fitness Seller

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

je bent al klaar met smolov jonge waarom deze zieke volume nog?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.462
Omdat dat gains zijn :-) het plan is om nu dit 2x per week te doen en dan ub ook 2x per week. Wil echt 170/180 belt only squat einde vh jaar

• #2.464
p*ssy's zijn het dan. Zullen nooit beesten worden.

haha groot gelijk, ik heb ook ziekveel examens maar die 6 uurtjes die je per week aan trainen spendeert kunnen er gerust af denk ik dan :) goed volume b*ch!!

• #2.466
ja ik leer toch al te weinig dusja trainen kan er ook nog wel vanaf.
ik zit ook nog uren op dbb per dag haha kan ik beter dat skippen maarja

word een dik PR op einde van 't jaar als je deze volume killers erin houd, haah:p

maak goed gebruik van jouw jeugdig, natuurlijk aangeboren recuperatievermogen, want als ik dit volume zou draaien zoals jij dat casually doet kun je mij binnen de kortste keren in een rolstoel voortduwen :D

• #2.470
word een dik PR op einde van 't jaar als je deze volume killers erin houd, haah:p
hmm heb nu wel weer een klein beetje last van me onderrug (komt al heel lang af en toe terug) maarja moet wel goedkomen, maandag pas weer squats. (5x7x117,5kg) killing!
maak goed gebruik van jouw jeugdig, natuurlijk aangeboren recuperatievermogen, want als ik dit volume zou draaien zoals jij dat casually doet kun je mij binnen de kortste keren in een rolstoel voortduwen :D
hou je mond man, jeugdig, je bent zelf 21! als je nou 50 was kon je dat zeggen.
ik had eerst ook een week herstel nodig na squats, en trok ik 2x per week vorig jaar ook maar net. het gaat steeds beter en sinds smolov herstel ik heel vlug.
jij moet ook maar smolov gaan doen!

haha same here! sta je er wat goed voor of word het nog krap? ik ga het nog moeilijk krijgen vrees ik:P

het moet wel lukken, maaar niet heel gemakkelijk :P

ja ik leer toch al te weinig dusja trainen kan er ook nog wel vanaf.
ik zit ook nog uren op dbb per dag haha kan ik beter dat skippen maarja

+1

Examens mogen geen reden zijn voor een BB-pauze, al ben ik daar zelf ook regelmatig schuldig aan :s

Dit jaar samen sterk? :p

• #2.472
BB? Kracht jonge! Bulken en squatten!

• #2.474
Haha

• #2.475
vandaag
bench paused
5x60
3x70
3x5x85 easy
dus maar wat zwaarder gedaan.
2x5x90 nice, elke keer goed paused.
volgende week 5x5x87,5kg

db shoulder. press
8x20
8x26
8x30
5x34
12x26kg repout 13f lekker vol
nice. evenaring PR volgens mij
push press 60kg paar sets maar ging niet goed, schouders al totaal verzuurd

vrder bicep en face pulls
good train!

Laatst bewerkt:
Jij ook!

Vandaag lb
Squat
5x50 voelde verrot
5x50 voelde beter
5x70 ging goed
3x100
9x110 heavy
9x110
9x110
9x110 VPR weetniet hoelang ik nog deze lijn kan aanhouden het was goed zwaar dit keer

Shit man ziek volume op squat, ik begin m'n squat al te haten als ik boven 3 reps kom. Maar je hebt een voldaan gevoel na zo'n training.

• #2.477
Shit man ziek volume op squat, ik begin m'n squat al te haten als ik boven 3 reps kom. Maar je hebt een voldaan gevoel na zo'n training.

Ja het is zwaar maar ik gain nu 2,5kg per 3 trainingen. Dat is 3kg gain op max en dus een kilo gain per training! Dus de moeite waard.
Gister:
5x50
5x70
5x100
5x7x117,5 PR ze gingen beter dan vrijdag

Good. Kapot alweer natuurlijk

Deadlift
5x70
3x100
3x120
3x5x137,5 PR!

Shrugs op 100kg en klaar

Speedbench glad vergeten.

ziek!

Sterk man!! Twee PR's om dik tevreden over te zijn.

• #2.480
Terug
Naar boven