gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk niet. Net alsof je niet zou gaan trainen je 2 uur diehard gaat leren xd. Dit is beter, ff beuken in de sportschool!
.ja ik leer toch al te weinig dusja trainen kan er ook nog wel vanaf.
ik zit ook nog uren op dbb per dag haha kan ik beter dat skippen maarja

hmm heb nu wel weer een klein beetje last van me onderrug (komt al heel lang af en toe terug) maarja moet wel goedkomen, maandag pas weer squats. (5x7x117,5kg) killing!word een dik PR op einde van 't jaar als je deze volume killers erin houd, haah![]()
hou je mond man, jeugdig, je bent zelf 21! als je nou 50 was kon je dat zeggen.maak goed gebruik van jouw jeugdig, natuurlijk aangeboren recuperatievermogen, want als ik dit volume zou draaien zoals jij dat casually doet kun je mij binnen de kortste keren in een rolstoel voortduwen![]()
haha same here! sta je er wat goed voor of word het nog krap? ik ga het nog moeilijk krijgen vrees ik![]()

ja ik leer toch al te weinig dusja trainen kan er ook nog wel vanaf.
ik zit ook nog uren op dbb per dag haha kan ik beter dat skippen maarja

Jij ook!
Vandaag lb
Squat
5x50 voelde verrot
5x50 voelde beter
5x70 ging goed
3x100
9x110 heavy
9x110
9x110
9x110 VPR weetniet hoelang ik nog deze lijn kan aanhouden het was goed zwaar dit keer
Shit man ziek volume op squat, ik begin m'n squat al te haten als ik boven 3 reps kom. Maar je hebt een voldaan gevoel na zo'n training.
Sterk man!! Twee PR's om dik tevreden over te zijn.